![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Rutte komt op en zegt op 15 min. wat er beslist is zonder troula daar rond en dat is het waar men zich aan te houden heeft. Hier komen zowat alle gangbare ministers staatssecretarissen en wetenschappers hun zegje in 2 talen doen en ben je zowat de ganse avond zoet voor "bijna" hetzelfde resultaat, alsof ze zich moeten excuseren? Crisis is crisis en daar moeten we allemaal aan werken om ze te boven te komen. Geen medelijden met overtreders, dat hebben ze ook niet met foutparkeerders, boetes om "U" tegen te zeggen tot ze het afleren..
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 16 oktober 2020 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze worden er voor betaald en ze hebben er voor gekozen. Dat melodrama van de vorige corona opstoot waar ze als helden afgeschilderd worden werkt een beetje veel op de zenuwen. Het is verdorie hun job.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We bleven ze volgen op onze weg. De politie, met 3 man, kwam voorbij en "zag niets". Toen ze weg waren hadden de 3 het grootste jolijt . ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net zoals wij niet mochten opnieuw onze kies keuze duidelijk maken en wij 1,5 jaar aan het lijntje gehouden werden met NON, NON, NON om toch maar die linkse Vivaldi regering door onze keel te stampen. De horeca word opgeofferd om de perceptie te verwekken dat Links Vivaldi iets doet.... terwijl natuurlijk zoveel mogelijk problemen uit beeld genomen zullen worden en niet teveel zal verwezen worden naar de zorg problematiek. Bus en Trein waar mensen in kleine ruimte zitten met slechte airco enz zijn blijkbaar géén probleem..... ![]() Wij in Vlaanderen die wel nog zelf redeneren om boven de Belgische mistoestand te kunnenstaan en Opboksen. Moeten nu bevel op volgen door Vivaldi Links dat gewoonlijk gegeven word aan het Franstalig linkse kudde volk door vakbonden en co aldaar.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 16 oktober 2020 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook dat wordt je beu spijtig dat ik niet bij de politie ben, die gingen gewis den boek op. Dat uitdagen en anderen ergeren wordt alsmaar driester, nu met het Corona virus zelfs levensgevaarlijk.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat erger is: de zorg problematiek wordt nu genegeerd. bende lafaards die vivaldi gemeneriken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Wat zou je willen na jaren van tolerantie en steeds weer wegkijken door justitie om toch maar "de verwenden" die politiek zouden kunnen van pas komen niet lastig te vallen in hun doen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelfs zal men Gans Vlaanderen in het cordon steken om zo geen negatieve klanken toe te laten. Democratie ..... vergeet het dus! Vivaldi heeft er 1,5 jaar NON, NON, NON techniek voor gebruikt om dit te verwezenlijken.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 16 oktober 2020 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zullen de moeilijk bereikbaren nu eindelijk ook beboet worden of blijft de controle nog altijd ver van de broeihaarden ?
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 10.000 besmettingen per dag zoals vandaag ,krijgen we binnen 2 weken 880 opnames per dag.Dat zijn er meer dan 5000 per week.20.000 per maand. We weten nu al dat de ziekenhuizen dit niet zullen kunnen slikken. Maar er worden nog steeds geen veldhospitalen opgezet. Laat staan dat er bijkomend personeel gezocht wordt dat die noodhospitalen zal bemannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zorgverleners doen dat om ANDERE mensen te HELPEN. Ze verdienen daar een loontje voor in vgl met jou. Sorry maar dat is de werkelijkheid hé ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze nieuwe minis. v. Binnelandse zaken, tsjeef & advocate in De Afspraak: duidelijk "meester" in het open trekken van een paraplu.
Ze wil wel "een steen verleggen" maar ze moet een hele straat verleggen !!!. Ga daarmee naar "la guerre". Macron is een beleefde man maar ik denk dat hij haar toch de volle laag zou geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Ze hadden ook ondernemer kunnen worden hé als ze dat loontje een beletsel vinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer Ivan ??? Over 1 jaar, over 2 of 3 of 4 jaar met de huidige "methoden" ??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De werkelijkheid is dat ze voor ze begonnen aan hun loopbaan de pros en contras hebben afgewogen. En ook en vooral de centen. Net zoals een man die beerputten ledigt de job heeft gekozen omdat hij meer opbrengt dan veel "propere" jobs. Dat zijn geen supermensen. Die functionneren en worden vergoed naar hun peil. Als ze niet gelukkig zijn moeten ze rekken gaan opvullen in de Colruyt voor 200€ in de maand minder.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 16 oktober 2020 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als jij ziek wordt zullen we zeggen dat jij ook verpleger had kunnen worden om jezelf te verzorgen.