![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we zien hier inderdaad het totaal idiote: zij denken dat, omdat zij "volgens de regeltjes" handelen die niet volgens leeftijd gedifferentieerd werden, alles in orde is, terwijl die regeltjes veel en veel te streng zijn voor jongeren, en veel en veel te laks voor exact die generatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen singles zouden nog buiten mogen komen.....al die gezinnen zouden zich moeten isoleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen alleenstaanden zouden nog mogen feesten en genieten Gezinnen blijken de broeihaard te zijn van de besmettingen. De meeste mensen worden besmet binnen de huiselijke sfeer Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 november 2020 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar wel alleen he ! Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens: ik ga mijn spullen kopen (waar zij geen verstand van heeft) en zij haar spullen (inbegrepen op andere ogenblikken mijn kledij enz., en moet ik er wel bij zijn om te passen). Tenminste gaan wij op momenten dat er weinig anderen zijn die ook winkelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zolang u daar niemand binnen draait of de rekken aflekt, zal u wel safe zijn.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is natuurlijk dat als je met twee in een winkel rondloopt, elk van jullie het kan opdoen. Maw de kans is wel degelijk twee keer zo groot. Ook al is die kans piepklein. Het zou anders moeten zijn dat jullie het alletwee opdoen in de winkel bijvoorbeeld omdat jullie alletwee een zieke verkoper aflebberen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja het moet toch van ergens komen en de bordelen zijn ook dicht dus ![]() Dan toch maar de horeca ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 november 2020 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veruit de grootste factor zijn maaltijden, en ontspannende momenten samen. Zowel op het werk, thuis, in de horeca,... kortom, overal waar mensen elkaar's gezelschap op prijs weten te stellen. Zowel met uw huisgenoten, uw familie, uw vrienden, uw collega's en dergelijke meer. Wij zijn allemaal met elkaar verbonden via zulk samenzijn, en of dat nu thuis is, op bureau, in een cafe, in een sportzaal, of gelijk waar, is bijkomstig.
Een samenleving systematisch van "momenten van gezellig en ontspannen samenzijn" willen ontdoen is een dystopische waanzinnige zotten maatschappij en dat gaat oftewel niet lukken of erger, lukken en dan is ons bestaan erger dan de meest griezelige sci-fi films. Mocht men dat dan nog een korte tijd doen met een finaal resultaat in zicht, men zou nog zeggen. Maar dat willen doen zonder dat het enige zin heeft, behalve de VOLGENDE episode van 't zelfde veroorzaken, is een zodanige waanzin dat allen die dat ooit gesuggereerd hebben en erger, zij die het afgedwongen hebben, allemaal aan een lantaarnpaal zouden moeten opgeknoopt worden vanwege misdaden ten aanzien van de mensheid. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige plaats in 't land waar je nog collectief kan douchen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel oppassen als je de zeep laat vallen en terug wilt oprapen.
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde een vraag. Ik zei dus geen ja, ik zeg dui geen neen, ik stelde dat ik het niet weet. Doe niet zo arrogant. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 november 2020 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder heeft gans haar leven lang alleen boodschappen gedaan. Nu lopen die platte venten daar overal achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik raad u een bezoek aan Bokrijk aan. U gaat het daar fantastisch vinden.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schat dat wij misschien 1-2 keer per jaar eens samen in een supermarkt zijn. Dat is dan telkens in de gevallen dat wij langs de winkel passeren nadat we eerst ergens anders naartoe zijn gegaan (om te vermijden dat één van ons beiden in de auto moet blijven zitten). Maar zo wekelijks met twee gaan winkelen... wat voor zotten doen dat? |
|
![]() |
![]() |