![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik zei ASS, is ook een stoornis. En ik heb samengewerkt met iemand met asperger. Dat doe ik nooit meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, er zijn er geen twee dezelfde.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, je hebt ook mensen met ASS waarbij je er niets van merkt. Als ze het zelf niet zeggen zou je het niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorkomen is beter dan genezen. Panda en de Rooie zouden liever alle politieke tegenstanders preventief vergassen.
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewezen ? Ga je misschien ontkennen dat hij lid/voorzitter was van de privé militie waarvan sprake : het infame Voorpost ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag of het bewezen is. Mij geen woorden in de mond leggen he. Ik vroeg overigens al waarom Stoof zijn mosterd tegenwoordig bij zo'n rare bronnen meent te moeten gaan halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Een collectivist met een hang naar het verleden dus. Genoteerd.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk kan zijn CEO thuis hem behoeden voor erger, en hem terug leiden naar de weg van de ratio. Nu de cafees door de corona dicht zijn, is het contaminatiegevaar door die rare Blok-'vrienden' toch stopgezet dus heeft hij nu veel tijd voor het opnieuw vinden van zijn mentaal evenwicht. In moeilijke tijden moeten we als één man onze forumvriend steunen ! ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 november 2020 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is windstil, er gebeurt amper iets. En dan bedoel ik binnenlandse politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Verwijzingen naar draden op dit forum ? Laat ze maar komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Men moet al wreed gas-verslaafd zijn om dat bij anderen te menen moeten vaststellen. Ik ben gewoon van mening dat onze overheid extremistisch crapuul zoals neo-nazi's, extremistische linksen, extremistische moslims, extremistisch gelovigen (bvb Jehova's),.....zeer goed in het oog moet houden en de maatschappij beschermen tegen hun kompleet van de pot gerukte ideeën. En deze draad is opgestart doordat onze overheid dit wel degelijk blijkt te doen in het geval van neo-nazi's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze extreem linkse forumgebruikers als panda of henri hadden net zo goed neonazis geweest kunnen zijn als hun opvoeding iets anders was verlopen. Ze hebben er in elk geval het extremisme, het gebrek aan nuancering en de drang naar fascisme al voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Staaf op zijn minst uw gratuite nekkletserij met effectieve voorbeelden waar de door u geviseerde personen oproepen tot gewapende klassenstrijd ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer problemen heb ik met mensen die iets willen en als ze niet de juiste reactie krijgen dan zeggen ze, je ziet toch wat ik wil? Helaas, zulke houdingen en of gebaren betekenen niet veel- tot helemaal niets, voor mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en dat blijkt enkele forumdeelnemers vanuit de Alt-Right hoek zo hard te storen, zodat ze via de gebruikelijke 'whataboutisms' proberen het draadje weg te kanaliseren naar andere zaken. Hun klassieke modus operandi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel in mijn omgeving en hier vast dat er een duidelijke correlatie is tussen de intelligentie van een persoon en zijn gevoel voor nuance. Hoe dommer, hoe simpeler en extremer de standpunten. En dat geldt zowel voor links als rechts en alle andere overtuigingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |