![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij één geneesheer of verplegende horen zeggen ,dat we de scholen volgende week best terug open doen? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 november 2020 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maaaaar!! In juni van dit jaar zijn de scholen ook terug open gegaan. Mondmasker was toen zelfs niet verplicht. Zijn de besmettingen toen pijlsnel gestegen? Ik denk het niet hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iets wat ik je natuurlijk niet toewens, en je die zorg niet meer kan krijgen . Ga je dan ook zeggen "dan sterf ik maar" want dat is toch maar 1 mens minder op aarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik die voorspelling van Molenberghs zag, dacht ik: tiens een klein tweede golfke. Want dat tweede golfke "zonder maatregelen" was piep piep piep klein in vergelijking met de zogezegde eerste golf die er zou geweest zijn "zonder maatregelen" he. Weet je nog ? 100 000 doden ! De eerste golf zou 100 000 doden gehad hebben zonder maatregelen volgens die mafkezen. Als Molenberghs zijn piepklein tweede golfke (dat we nu dus ongeveer inderdaad hebben, met een maand uitstel) daartegen vergeleken werd, dan zeg je: prima, doen ! Want dat tweede golfke was maar 2 keer zo groot als de eerste GROTE SUCCESVOLLE BEDWONGEN eerste golf, he. Als die eerste lockdown een groot succes was, die van een enorme tsunami een piepklein golfke gemaakt had in maart april (wat het ook was), dan zouden we een twee keer zo groot piepklein golfke, met 8 maanden voorbereiding, toch prima aankunnen want dat was zonder maatregelen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dokters & verplegenden weten véél meer dan "we". Dat is 100% juist !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Ik ga niet eisen dat men daarvoor de ganse maatschappij ontwricht. Ooit ga ik toch sterven, als dat nu moet zijn, is dat even goed als wanneer dat morgen is he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar de curves... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het van hen afhangt, blijft alles nog 3 jaar opgesloten. Zij behandelen maar een piepklein deeltje van de bevolking he. Zij hebben niet te beslissen over die 11 miljoen mensen. Zij kunnen hen ten hoogste zeggen dat ze voorlopig niemand meer kunnen verzorgen. Dan kiezen de mensen zelf he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu beginnen de luchtwegeninfecties, speciaal dan nog in de scholen. En mensen met luchtwegeninfecties zijn veel vatbaarder voor Covid-19 ,dan mensen zonder luchtwegeninfecties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel ouders van schoolkinderen liggen er op IC ? Hoeveel leerkrachten liggen er op IC ? Zijn zij echt het probleem ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 november 2020 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dood ben trek ik mijn nabestaanden uiteraard niet meer aan he. Mijn nabestaanden hebben veel belang voor mij zolang ik leef. Daarna niet meer.
Laatst gewijzigd door patrickve : 8 november 2020 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, het is ook 8 maanden na de eerste piek. Als immuniteit tijdelijk is, dan kunnen we ons inderdaad aan een seizoensgebonden terugkeer verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar nooit spreekt men dat covid-19 vooral verstokte rokers, astma patiënten, en alle mensen met andere longaandoeningen het zwaarst treft. Neen, het zijn vooral de zwaarlijvige ouderen, die in de ziekenhuizen liggen met corona |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat baten kaars en bril ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die zijn/haar vrijheid voor 100% wilt en zich niet inlaat met de afspraken verkrijgt geen certificaat...dus ook die jongere van 20 die op ic zal belanden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vraag is dan: Waarom is men daar blind voor gebleven? |
|
![]() |
![]() |