![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() De kritiek op FVDB gaat maar niet liggen. De CEO van Pairi Daiza trekt serieus van leer tegen FVDB, die hij een Romeinse keizer noemt. Je voelt de kritiek vanuit de ondernemerswereld serieus toenemen.
FVDB zal zich dit niet aantrekken, maar je kan je afvragen hoe hierdoor de druk op Open-VLD en MR zal toenemen om toch iets te doen. https://www.hln.be/binnenland/ceo-pa...laag~a37f6b17/
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zeg letterlijk dat FVDB zich daar niets van aantrekt. Het is u misschien ontgaan, maar er zitten nog partijen in de coalitie. En die hebben wel ondernemers en zelfstandigen in hun kiespubliek. Volgende keer zal ik voor u een post maken met prentjes. Dan bent u misschien wel mee.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() zo creatief zijn psychopaten niet. Daarom, macht om de macht, over lijken. En goed wetend dat een goedgelovig kiesvee telkens klaar staat om bescherming te eisen tegen een imaginaire vijand.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
De enige uitzondering op die regel is als je kan aantonen dat de zwakke weggebruiker zelfmoord wou plegen. Echt waar.... absolute draak van een wetgeving.
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Maar laat het eens bezinken; de enige oplossing die onze overheid heeft gevonden om ons te beschermen van (verkeers)ziekte slachtoffers is de snelheid (op de weg) van het leven te herleiden tot nul. That's it. Dat is het enige wat ze konden verzinnen.
Mijn schoon-grootvader zijn licht is (jammer genoeg) momenteel snel aan't uitgaan. Niets kan hem waarschijnlijk nog redden. in plaats van zijn familie nog eens gedag te zeggen, mag NIEMAND met hem in contact komen. Opgesloten als een hond moet hij helemaal alleen sterven, na 88 jaar zijnen nikkel te hebben afgedraaid voor die potverteerders in Brussel. Het leven wordt op NUL gezet. Sommigen mogen 5 per uur rijden op de ring, en dat noemen ze dan "vrijheid."
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Na 88 jaar verdient iemand om met zijn naasten om zich heen zijn laatste momenten te kunnen doorbrengen. Maar ja, empathie moeten we van die bende idioten niet verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik blijf bij mijn mening , en als u dat niet aanstaat , boeit me niet !! Ik luister niet naar ontkennende "The Conspiracy" van jullie !! Net zoals de bijbelgordelmensen , hun kan niets overkomen , totdat .... Mochten ze corona krijgen , men moet hen zondermeer als laatste in de wachtrij zetten !! En willen ze niet geholpen worden , ook goed , in verplichte quarantaine !! Ik ben pro coronaregels !! Ik vind echter de geldboetes niet hoog genoeg !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar sterven jaarlijks tot 650.000 mensen aan, ondanks een vaccin. Trouwens, indien u corona zou oplopen, is het sowieso uw schuld. Want dat wil zeggen dat u zelf de maatregelen niet goed hebt opgevolgd, anders kan u niet besmet geraken. Dus, u dan ook als laatste in de wachtrij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen heeft dat geen gevolgen voor uw eigen verzekering. Ik geloof zelfs dat de verzekering hiervoor onderling een pot aangelegd hebben, zodat de lichamelijke schade gedeeld wordt door alle verzekeringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |