![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Vlaams Nationalisten.
Hun eigen taal niet machtig.... Op het toetsenbord staan de o en de 0 langs elkaar, maar jullie weten toch dat dat verschillende karakters zijn hé ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik maar denken dat het door gebrek aan ......of aan hun dikke vingers lag. Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 18 december 2020 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het juist goed dat een man wanneer hij onterecht van seksisme wordt beschuldigd, dat niet pikt! Hij heeft groot gelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook fan.
Dat hij ook een hobby-separatist was doet er niet toe. Dat is toch maar folklore. Hij was recht voor de raap, een goede parlementsvoorzitter en totaal neutraal. Durfde ook zeiklijsters van elke partij (ook de eigen partij) op hun nummer zetten als ze hun spreektijd niet respecteerden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peumans heeft AMADA-roots. Die hij totaal verloochend heeft. Hij trekt veel op Valère De Scherp op dat vlak.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 december 2020 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval is de draad deftig verkloot.
Het incident is dat een wijf van de oppositie (CDH) verwijt aan Theo dat hij mevr de minister zo op de rooster legde, omdat ze een vrouw is. (fout, maar: ze mag zeggen en zeiken wat ze wil) En op die uitspraak moest het wijf-voorzitster applaudisseren. (dubbel fout, want ze moet neutraal blijven) Gaan we nu systematisch zien dat als een m/v parlementslid een v/m minister kritisch ondervraagt, altijd horen "dat dat is omdat de minister van een ander geslacht is"?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat alleszins zéker is: als hier van harentwege geen deftige publieke excuses voor komen, zet ze een poort open die toch maar beter potdicht op slot kan blijven. Kunt u het zich al voorstellen? "Pakt u mij soms kritischer aan dan mijn collega's omdat ik Vlaming/Waal/jong/oud/atheïst/Jood/moslim/... ben?" Het potentieel voor definitieve (= onomkeerbare) verkleutering van dat ferm versleten schaamlapje van 'democratie' dat we hier nog hebben, is gewoon té groot.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten gronde begrijp ik dat de ganse kwestie begonnen is tijdens een of andere bespreking over "fysieke proeven in het leger"....
Om eerlijk te zijn is DAT al "parlementaire tristesse" Burger Kelt vindt niet dat de volksvertegenwoordiging zich zelfs maar 1 minuut dient bezig te houden over interne zaken van de staatsactiviteit "mil.be".Daar dient het kader in de strijdkrachten voor.Die gaan wel bepalen waar,welke inspanningen dienen te gebeuren.Net als de beheerraad van grote bedrijven zijn tijd zou zitten te verknoeien indien ze zich dienen bezig te houden met "dagdagelijkse" dingen in het bedrijf....waar de CEO en diens kader zich dienen mee bezig te houden.... Maar het past in mijn steeds groeiende indruk van de komplete overbodigheid van het instituut "parlement".Het instituut is tot op de draad versleten en de rotternis overspant het ganse politieke spectrum..Parlementairen VERTEGENWOORDIGEN uiteindelijk geen kiezers maar enkel zichzelf en hun partij. Parlementaire tristesse..... Recent heeft uiteindelijk enkel meneer Dedecker zijn conclusies getrokken. Laatst gewijzigd door kelt : 18 december 2020 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk niet, maar diegene die haar voeten veegt aan de onpartijdigheid als voorzit(st)er. Maar goed fatsoen en PS rijmen niet met mekaar. Dat is duidelijk.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Betrapt met de handen in de koekendoos door Pandareus. Zo is het en niet anders. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 december 2020 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |