![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar doe ik dat? Verdraait ge nu mijn woorden om toch maar uw ingestudeerde mantra uit te spuwen?
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet op dezelfde manier tellen, anders kun je niet vergelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is in Nederland voorbeeld een biochemicus die door een Belgische bio-informaticus erkent wordt autoriteit salsa-epedemie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welk ingestudeerd mantra moet dat dan wel zijn? Het mantra dat jij geen idee hebt van de inhoud van de fase 3 studie en nog minder van hoe de fase 4 studie aan het verlopen is? Dat mantra?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Jezelf niet laten tegenhouden door enige kennis terzake, het lijkt een kenmerk van beide groepen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij beticht mij valselijk dat ik beweer dat iedere oudere die stierf te wijten aan die mRNA vaccins zijn. Ik zei dat er wellicht honderden doden door deze mRNA vaccins vielen in dit land en dan begint gij er allerlei bij te betrekken.
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vallen we niet allemaal ooit eens een keertje dood ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden beter voetbal en fietsen afschaffen want daar zijn ook al onverwachte plotse doden gevallen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet maar 1 ding zeker. Woensdag is mijn schoonzus begraven. Heel ziek geworden na haar inspuiting.
En raar maar waar is haar vaccinatie bewijs die ze bijhad in haar laatste moment van opname wel spoorloos ook nog eens verdwenen. In het ziekenhuis.
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ok voor mij stopt het nu TROLL MAAR VERDER
![]() |
![]() |
#135 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat er een gigantisch aantal gevallen van schade aan de gezondheid, waaronder duizenden sterfgevallen, onder de mat wordt geveegd, begint hier en daar bekend te raken, maar zolang de ware toedracht ons onthouden wordt, zijn we gedeeltelijk aangewezen op giswerk, en daarvoor hebben de machthebbers en hun hielenlikkers de beschuldiging "samenzweringstheorie" paraat. En je hoeft nergens te beweren dat ze hebben zitten samenzweren, dat merk je op dit forum ook. Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie zou schrijven: bakker X heeft 10000 broden verkocht deze maand, elk aan 1 Euro, dus heeft bakker X een netto loon van 10 000 Euro, zou toch ook maar belachelijk overkomen om willen aan te geven dat bakker X zogezegd staan liegen heeft over zijn loon. Alsof bakker X geen kosten had, geen uitgaven heeft gedaan, en zijn winkeljuffrouw niet moest betalen. Dit is hier net hetzelfde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun je ergens die cijfers zien van doden door een vaccin? En dan vooral op leeftijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gewoon vaccin heeft 1 tegenreactie per miljoen, ongeveer. Het waren er aan de start van dit experiment wel meer. Waar meeste gevaccineerden niet eens wisten dat het vaccin maar een tijdelijke goedkeuring had. Wat ik wel of niet weet is daar irrelevant op. Ik ben hier de mensenmoordenaar niet die ook inzet om kinderen te vaccineren. Bloed is op hen
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om *oversterfte* door vaccin vast te stellen, kan de dodelijkheid niet verschillende ordes van grootte onder de natuurlijke sterfte liggen. Hier zijn wat aanwijzingen. Meestal ligt dat rond 1 op 1 miljoen of op 10 miljoen of zo, maar dus moeilijk vast te stellen. Waarschijnlijk zijn de corona vaccins 10 keer dodelijker of zo, maar dat is niet duidelijk. https://www.quora.com/How-many-peopl...y-year?share=1 Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2021 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- de officiële cijfers vormen maar het topje van de ijsberg; - andere vaccins werden verboden toen er veel minder doden gevallen waren (53 bij de varkensgriep), en nu kraait er in de officiële media geen haan naar de 8000 doden in de EU en 3500 in de VS (half april). Zonder media-aandacht, denk ik erbij, was dat griepvaccin ook niet verboden geweest. Nu kan het wel zijn dat er tegen die griep veel minder mensen ingeënt werden en de situatie relatief even erg was als nu, en dat is van belang bij de beoordeling van de vaccins, maar de media berichten normaliter ook over aspecten waarbij de absolute cijfers van belang zijn. De conclusie is dat hier heel manipulerend verslag over uitgebracht wordt. Niet dat we het nog niet wisten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |