Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2021, 08:37   #121
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Alé ze. Eerst heb je een virologg die elke bejaarde die dood valt, probeert te koppelen aan Covid. Nu heb je een een antivaxxer die elke bejaarde die dood valt, probeert te koppelen aan een vaccin. Zucht.
Waar doe ik dat? Verdraait ge nu mijn woorden om toch maar uw ingestudeerde mantra uit te spuwen?
Oud 21 mei 2021, 08:40   #122
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alé ze. Eerst heb je een virologg die elke bejaarde die dood valt, probeert te koppelen aan Covid. Nu heb je een een antivaxxer die elke bejaarde die dood valt, probeert te koppelen aan een vaccin. Zucht.
Inderdaad: zotte virologen, zotte antivaxxers, allemaal een pot nat.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2021, 08:46   #123
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet op dezelfde manier tellen, anders kun je niet vergelijken.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2021, 08:47   #124
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ze zijn niet allemaal één pot nat. Niet elke viroloog bekeert zich tot antivaxxer.

Er is in Nederland voorbeeld een biochemicus die door een Belgische bio-informaticus erkent wordt autoriteit salsa-epedemie.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2021, 08:55   #125
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Waar doe ik dat? Verdraait ge nu mijn woorden om toch maar uw ingestudeerde mantra uit te spuwen?
En welk ingestudeerd mantra moet dat dan wel zijn? Het mantra dat jij geen idee hebt van de inhoud van de fase 3 studie en nog minder van hoe de fase 4 studie aan het verlopen is? Dat mantra?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2021, 08:56   #126
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt. Jezelf niet laten tegenhouden door enige kennis terzake, het lijkt een kenmerk van beide groepen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 21 mei 2021, 09:20   #127
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ze zijn niet allemaal één pot nat. Niet elke viroloog bekeert zich tot antivaxxer.

Er is in Nederland voorbeeld een biochemicus die door een Belgische bio-informaticus erkent wordt autoriteit salsa-epedemie.
Oud 21 mei 2021, 09:27   #128
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En welk ingestudeerd mantra moet dat dan wel zijn? Het mantra dat jij geen idee hebt van de inhoud van de fase 3 studie en nog minder van hoe de fase 4 studie aan het verlopen is? Dat mantra?
Ik ben niet eens bezig geweest over die zaken gast.
Gij beticht mij valselijk dat ik beweer dat iedere oudere die stierf te wijten aan die mRNA vaccins zijn.

Ik zei dat er wellicht honderden doden door deze mRNA vaccins vielen in dit land en dan begint gij er allerlei bij te betrekken.
Oud 21 mei 2021, 09:46   #129
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vallen we niet allemaal ooit eens een keertje dood ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2021, 10:36   #130
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

We zouden beter voetbal en fietsen afschaffen want daar zijn ook al onverwachte plotse doden gevallen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2021, 17:33   #131
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ben niet eens bezig geweest over die zaken gast.
Gij beticht mij valselijk dat ik beweer dat iedere oudere die stierf te wijten aan die mRNA vaccins zijn.

Ik zei dat er wellicht honderden doden door deze mRNA vaccins vielen in dit land en dan begint gij er allerlei bij te betrekken.
Kent u dat? Een lichte overdrijving om een punt te maken? U kent de inhoud van de fase 4 studie niet, maar dat houdt u niet tegen om te beweren dat er honderden doden vallen door het vaccin. DAT is waar het om gaat. U mag het nog zo semantisch mogelijk proberen spelen, het verandert niets aan de essentie dat u zonder enige kennis van zaken aan het oordelen bent.
Oud 21 mei 2021, 23:56   #132
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kent u dat? Een lichte overdrijving om een punt te maken? U kent de inhoud van de fase 4 studie niet, maar dat houdt u niet tegen om te beweren dat er honderden doden vallen door het vaccin. DAT is waar het om gaat. U mag het nog zo semantisch mogelijk proberen spelen, het verandert niets aan de essentie dat u zonder enige kennis van zaken aan het oordelen bent.
Maar jij ook eh.
Oud 22 mei 2021, 00:01   #133
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik weet maar 1 ding zeker. Woensdag is mijn schoonzus begraven. Heel ziek geworden na haar inspuiting.
En raar maar waar is haar vaccinatie bewijs die ze bijhad in haar laatste moment van opname wel spoorloos ook nog eens verdwenen.
In het ziekenhuis.
Oud 22 mei 2021, 06:51   #134
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik weet maar 1 ding zeker. Woensdag is mijn schoonzus begraven. Heel ziek geworden na haar inspuiting.
En raar maar waar is haar vaccinatie bewijs die ze bijhad in haar laatste moment van opname wel spoorloos ook nog eens verdwenen.
In het ziekenhuis.

ok voor mij stopt het nu

TROLL MAAR VERDER
Oud 22 mei 2021, 07:18   #135
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In het ziekenhuis.
Helemaal niet raar voor wie het functioneren van de macht van dichtbij heeft leren kennen. Ik heb persoonlijk veel en veel "raarder" meegemaakt, maar dat betrof corona niet.

Dat er een gigantisch aantal gevallen van schade aan de gezondheid, waaronder duizenden sterfgevallen, onder de mat wordt geveegd, begint hier en daar bekend te raken, maar zolang de ware toedracht ons onthouden wordt, zijn we gedeeltelijk aangewezen op giswerk, en daarvoor hebben de machthebbers en hun hielenlikkers de beschuldiging "samenzweringstheorie" paraat. En je hoeft nergens te beweren dat ze hebben zitten samenzweren, dat merk je op dit forum ook.

Citaat:
In the European Union, we find more of the same. Its EudraVigilance system, to which suspected drug reactions are reported, had as of April 17, 2021, received 330,218 injury reports after vaccination with one of the four available COVID vaccines (Moderna, Pfizer, AstraZeneca and Johnson & Johnson), including 7,766 deaths.7

Of these, Pfizer’s mRNA injection accounted for the largest number of deaths at 4,293, followed by Moderna with 2,094 deaths, AstraZeneca with 1,360 deaths and Johnson & Johnson with 19 deaths. The most commonly reported injuries were cardiac-related problems and blood/lymphatic disorders.

In related news, the Israeli People Committee (IPC), a civilian body of health experts, has published a report detailing side effects from the Pfizer vaccine, concluding “there has never been a vaccine that has harmed as many people.” The Committee received 288 reports of death, 90% of which occurred within 10 days after the vaccination; 64% of them were men.

This contradicts data from the Israeli Ministry of Health, which claims only 45 deaths were vaccine related.
Oud 22 mei 2021, 07:30   #136
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Dat er een gigantisch aantal gevallen van schade aan de gezondheid, waaronder duizenden sterfgevallen, onder de mat wordt geveegd, begint hier en daar bekend te raken, maar zolang de ware toedracht ons onthouden wordt, zijn we gedeeltelijk aangewezen op giswerk, en daarvoor hebben de machthebbers en hun hielenlikkers de beschuldiging "samenzweringstheorie" paraat. En je hoeft nergens te beweren dat ze hebben zitten samenzweren, dat merk je op dit forum ook.
Kijk, het is toch spijtig dat dit telkens maar opgerakeld wordt:

Citaat:
In the European Union, we find more of the same. Its EudraVigilance system, to which suspected drug reactions are reported, had as of April 17, 2021, received 330,218 injury reports after vaccination with one of the four available COVID vaccines (Moderna, Pfizer, AstraZeneca and Johnson & Johnson), including 7,766 deaths
Het is toch wel pretenderen niet te willen begrijpen wat die cijfers willen zeggen. Dat is toch flagrant idioot. Dat is even idioot als beweren dat de bruto omzet van een bakkerij gelijk zou zijn aan het netto loon van de bakker.

Wie zou schrijven: bakker X heeft 10000 broden verkocht deze maand, elk aan 1 Euro, dus heeft bakker X een netto loon van 10 000 Euro, zou toch ook maar belachelijk overkomen om willen aan te geven dat bakker X zogezegd staan liegen heeft over zijn loon. Alsof bakker X geen kosten had, geen uitgaven heeft gedaan, en zijn winkeljuffrouw niet moest betalen.

Dit is hier net hetzelfde.
Oud 22 mei 2021, 07:39   #137
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Kun je ergens die cijfers zien van doden door een vaccin? En dan vooral op leeftijd.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 07:42   #138
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze coronafascisten hebben dat niet goed geïnformeerd naar de burger en hun tv virologen logen zelfs dat deze vaccins veiliger en effectiever dan gewone vaccins zijn.
Een gewoon vaccin heeft 1 tegenreactie per miljoen, ongeveer. Het waren er aan de start van dit experiment wel meer. Waar meeste gevaccineerden niet eens wisten dat het vaccin maar een tijdelijke goedkeuring had.

Wat ik wel of niet weet is daar irrelevant op. Ik ben hier de mensenmoordenaar niet die ook inzet om kinderen te vaccineren.
Bloed is op hen
Oud 22 mei 2021, 07:42   #139
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Kun je ergens die cijfers zien van doden door een vaccin? En dan vooral op leeftijd.
Ik vermoed van niet, want mochten die berekenbaar zijn, dan zou dat vaccin waarschijnlijk van de markt gehaald worden. Voor oude mensen is dat in elk geval niet te doen, tenzij het een bijzonder dodelijk vaccin zou zijn, he. En dan wordt dat niet op grote schaal toegekend.

Om *oversterfte* door vaccin vast te stellen, kan de dodelijkheid niet verschillende ordes van grootte onder de natuurlijke sterfte liggen.

Hier zijn wat aanwijzingen. Meestal ligt dat rond 1 op 1 miljoen of op 10 miljoen of zo, maar dus moeilijk vast te stellen. Waarschijnlijk zijn de corona vaccins 10 keer dodelijker of zo, maar dat is niet duidelijk.

https://www.quora.com/How-many-peopl...y-year?share=1

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2021 om 07:46.
Oud 22 mei 2021, 08:43   #140
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is toch wel pretenderen niet te willen begrijpen wat die cijfers willen zeggen. Dat is toch flagrant idioot. Dat is even idioot als beweren dat de bruto omzet van een bakkerij gelijk zou zijn aan het netto loon van de bakker.
Wat de geciteerde (Mercola) zegt, is dit:

- de officiële cijfers vormen maar het topje van de ijsberg;
- andere vaccins werden verboden toen er veel minder doden gevallen waren (53 bij de varkensgriep), en nu kraait er in de officiële media geen haan naar de 8000 doden in de EU en 3500 in de VS (half april). Zonder media-aandacht, denk ik erbij, was dat griepvaccin ook niet verboden geweest.

Nu kan het wel zijn dat er tegen die griep veel minder mensen ingeënt werden en de situatie relatief even erg was als nu, en dat is van belang bij de beoordeling van de vaccins, maar de media berichten normaliter ook over aspecten waarbij de absolute cijfers van belang zijn.

De conclusie is dat hier heel manipulerend verslag over uitgebracht wordt. Niet dat we het nog niet wisten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be