![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Vind ge het ook zo spijtig dat den Ata dat o zo sierlijke schrift heeft vervangen door dat o zo volksvreemde Latijnse?[edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 8 augustus 2005 om 16:30. |
|||||
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Neen, ik ben Ata dankbaar dat hij een moeilijke geschrift heeft vervangen door een veel makkelijkere. Dat ik nu Arabisch niet (goed) kan ligt aan mij en niet aan de anderen. Ik ben jarenlang naar Koranschool gegaan in het weekend. Ik had heel veel moeten leren; vergeleken met het normale onderwijs .. Op een bepaald ogenblik kende ik 50paginas van de Koran van buiten. Dat is dus echt goor, je kan iedereen wijsmaken dat je veel weet. Ieder mens (van Turkse afkomst) was verplicht om mij te geloven ... Het was toch in Arabisch, bewijs maar dat ik lieg ! ![]() Toen had ik het pas door. Met leren als een papagaai kom je niet ver. Beter de betekenis ervan weten. Sindsdien is het niet meer goed tussen mij en het Arabische letterschrift. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens 'moslims' zijn geen 'ras'. Moslims daarentegen zijn wel racistisch, zij noemen zichzelf de superieuren, terwijl de 'ongelovigen'(dus alle niet-moslims) moeten onderworpen en gekastijd worden. Dit, terwijl in werkelijkheid er geen achterlijker figuren op de wereld rondlopen dan juist moslims... |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze verwachten van je dat je het schrift (arbisch) leert, ok dat is normaal. Dan moet je allemaal stukjes uit de Koran uit je hoofd leren, waar je geen zak van begrijpt en niemand die het voor je vertaalt. Majah, dat is mijn ervaring ermee. En @ Levertraan De Latijnse letters zijn niet (meer) volksvreemd in Turkije, de meeste Turken kunnen niet Arabisch lezen maar wel Latijns. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
JIj voelt je vast en zeker superieur als het om moslims gaat. Er zijn heel veel mensen die zich superieur aan anderen vinden, juist buj godsdienst valt dat op. Men gelooft dat zij de waarheid weten en dat de anderen in leugens geloven. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappig eigenlijk. Eerst zeg je dat ''zij'' zo gemeen zijn en ''wij'' zo zielig. En vervolgens vraag je of het nu zou werken om mensen op brute wijze te vermoorden. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over het superioriteitsgevoel heb ik al genoeg gezegd lijkt mij. Maar denk je nu echt dat moslims hier heen gekomen zijn, om dit land te veroveren? Ik kan jou toch verzekeren dat mijn opa hierheen is gekomen om te werken.... |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 8 augustus 2005 om 18:49. |
|||||
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Majah, je stelt je waarschijnlijk een woestijnlandschap met allemaal kamelen en allemaal achterlijke mensen voor. En het wonen in een woestijn zie ik niet als iets achterlijks, voordat mensen verkeerde conclusies uit mijn tekst gaan trekken. |
|
![]() |
![]() |
#135 |
Schepen
|
![]() TURKEN horen thuis in TURKIJE.
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bang om op het afvallige pad te verzeilen soms? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En niemand heeft mij gezegd mijn mond maar beten te houden. Tuurlijk zijn er sommige negatieve aspecten die makkelijk misbruikt kunnen worden, waarom zou ik dat ontkennen dan? |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 | |