![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iets definitief is, dan is het definitief *wat er ook gebeurt*. Zoniet is het niet definitief he en moet je dat ook niet zeggen. Want niks DWINGT tot die maatregel. Het is niet dat dit niet voorzienbaar was. Men had dus BESLOTEN om een golf te krijgen en toch de kappers open te laten. Daarop terug komen is wel degelijk "zeveren". Als ik zeg: "ik weet dat er een overstroming komt, maar ik ga toch de koeien in het water laten staan" en dan komt er een overstroming, en ik haal de koeien weg, dan stond ik te zeveren he. En als ik zeg: ik laat de koeien staan WANT er komt geen overstroming meer, dan ben ik duidelijk mis, en heb beweringen gedaan waarvan ik gewoon iets uit mijn botten sloeg. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 maart 2021 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie nu nog niet door heeft dat dit nieuwe regime permanent is, zal het pas binnen enkele jaren beginnen te beseffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ttz, in welke mate die mogelijke factoren een rol gingen spelen ? Bvb. Van de Britse variant wisten we dat hij er ging komen, maar de impact ervan ? Dat er onvoorziene probs gingen komen met het leveren van de vaccins idem dito. Enz...
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die blijkbaar goed genoeg was om te zeggen dat het definitief was he.
- ik beloof U dat, wat er ook gebeurt, als ge in het water valt, haal ik U eruit ! - ok... Ploef ! - ah, euh, sorry, verzuip maar - hoezo ? - er zijn krokodillen, ik ga niet in het water als er krokodillen zijn he ! Laatst gewijzigd door patrickve : 24 maart 2021 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Om te weten dat zijn uitspraak over de "definitieve" opening van kapperszaken gewaagd was heb je geen glazen bol nodig, he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zijn bedoeling was wel meer dan duidelijk. Geen jo-jo spelletjes spelen. Het is niet omdat iemand zijn belofte niet kan waarmaken dat hij daarvoor de stempel van 'leugenaar' hoeft te krijgen hé. Anders zouden er heel wat leugenaars rondlopen in deze wereld. Hij heeft zijn belofte niet kunnen waarmaken, en dat is spijtig. Heeft hij dat moedwillig gedaan of niet ? Indien ja, dan is het een leugenaar anders niet.
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dus welke "factoren" zorgen ervoor dat een staalharde LEUGEN ineens géén leugen meer is?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 maart 2021 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 uitspraken. Ik beloof u dat ik mijn best zal doen om er voor te zorgen dat de kappers niet meer dicht moeten of ik beloof u dat de kappers niet meer dicht moeten de komende 100 jaar. Uitspraak 2 is een waanzinnige leugen als je een maand na opening het boeltje weeral dicht gooit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, dan zijn alle goede kapiteinen ook leugenaars hé.
Om de juiste koers te kunnen blijven varen moeten ze soms ook eens bijsturen. Idem wat meningen betreft. Regelmatig moeten mensen hun mening aanpassen in functie van... (en dat kan van alles zijn) Dat zijn dus ook allemaal leugenaars. ![]()
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kapitein die zegt "dit roer draai ik nu de eerste honderd jaar niet meer om", en een paar weken later draait hij eraan, is een leugenaar geweest he. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 maart 2021 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |