![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een manier om een deel van de Vlamingen te laten begrijpen dat we niet akkoord met hen gaan en dat we geen rekening houden, met het bekrompene Vlaams-Nationalisme dat we hier elke dag kunnen lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel jaar mogen we dat al lezen. En hoeveel jaar zullen we dat nog moeten lezen. Trouwens wat dat met De Wever zijn centrumrechtse hergroepering te maken heeft weet ik niet. Wat jullie doen is doodgewoon met elke letter bewijzen dat De Wever (en Van Peel en Parys) gelijk heeft als hij stelt nooit met het VB ! En als Wever daarover woord houdt dan blijft het VB gewoon de sterfput van de extreem rechtse racistische stem in Vlaanderen. En mocht De Wever er totaal onverwachts toch zijn centrumrechtse samentroeping door krijgen, dan wordt de onmogelijkheid tot samenwerken met het VB vastgebetoneerd. De multiculturele samenleving is een feit....en er leren mee leven is heel wat minder lastig dan er tegen te vechten.
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het wel tegenstrijdig dat er zoveel mensen zijn die VOORSTANDER van onbeperkte invoer van armoezaaiers pleit wel TEGEN het betalen van enige belasting-of andere bijdrage. Op wiens kap leven die invoerlingen denk je?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/oxfam-...ngen~a4e10956/
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanaf het ogenblik dat jouw deathmatchmodus geactiveerd wordt, is het game over voor het Westen. Dan houdt niets nog de rest van de wereld tegen. Dan overkomt het Westen wat de Duitsers aan het Oostfront overkwam. De Duitsers waren militair en technologisch superieur aan de Russen. Maar de Russen hadden kanonnenvlees in overvloed. De schijnbaar oneindige Russische aantallen aan soldaten(zelfs ongewapende zoals in Stalingrad) heeft de Duitsers de das omgedaan. Het is beter de realiteit onder ogen te zien. De dood houdt vluchtelingen of migranten niet tegen. Dat is ondertussen een bewezen feit. We moeten voor een radicale ommekeer gaan. Momenteel staat de hele wereldeconomie ten dienste van het Westen. Logisch dat ze allemaal naar hier willen komen. Verdeel de welvaart. Verhoog de levensstandaard in Sjakkamakka tot de onze en ge zult hier geen makak meer zien tenzij als toerist. Het huidige economische(kapitalistisch) systeem moet wel op de schop. De mens is slim genoeg om een ander en werkend systeem uit te dokteren. Het zal de oplossing zijn tot vele problemen. Zelfs overbevolking. Hoe hoger de levensstandaard, hoe minder kinderen. Op termijn leidt dit tot een daling van de wereldbevolking.
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik lees dat De Rode Willem voor de gemakkelijkste weg kiest en zich nu al overgegeven heeft?????. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wacht het Blok dan nog ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niks met Stedebouw, in Vlaanderen zal het maar een marginaal partijtje blijven, het zal alleen Groen voorbijsteken en dat is ook grappig. Al krijgt iedereen die dikneus Janssens aanvalt mijn aandacht. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 15 februari 2021 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij zijn alleszins de reden dat ik 20jaar geleden uit Brussel ben weggetrokken, na in vier gemeenten te hebben gewoond (Molenbeek, St.Joost, Schaarbeek en Anderlecht). In die laatste gemeente (wijk Kuregem) ben ik dan, als laatste autochtoon nog wel, weggetrokken. Ik heb toen dan nog wel zes maanden in Ukkel gewoond. Daar was het wel rustig en aangenaam, maar buitensporig duur (en veel te overdreven "francofiel").
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TE veel. Mijn ouders hebben ook (met pijn in het hart) uiteindelijk hun huis verkocht. Je niet meer thuis voelen in de buurt waar je 40jaar hebt gewoond is erg, en schept een gevoel van onbehagen, tot ze uiteindelijk ook beslisten van weg te gaan. Buiten mijn ouders waren in die straat nog drie andere autochtone gezinnen, de rest is Noord-Afrikaans.
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Als ik dan toch een stem moet uitbrengen dan nog veel liever op de PvdA dan op het VB. PvdA heeft van achter een feitelijk cordon het maatschappelijk nuttige "geneeskunde voor het volk" uit de grond gestampt. Het VB heeft buiten wat getwitter nog niets maar dan ook nog niets maatschappelijk nuttigs gedaan (buiten natuurlijk de racistische stemmen nutteloos maken achter een cordon - en misschien is dat ook een grote verdienste)
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Wat ik hier al veel langer en veel meer schreef : management of change is één van de meest belangrijke "overleving-eigenschappen" in de moderne maatschappij.