![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed, in mijn dienstplicht destijds vond ik de helft van de boeffers halve garen.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kon zelfs met die wapens naar huis rijden. Iemand die gesignaleerd staat als terrorismeverdacht, die een P90 en reketlanceerder ‘leent’, die zijn koffer controlleer je toch niet. ![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben je de aanslagen in Parijs al vergeten? Ocharme die daders, ze waren depressief en gebrainwashed snif snif. Ik heb het gehad met die linkse prietpraat.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Standaard blokletterde ... Klopjacht op dolgedraaide militair met raketwerper
Citaat:
Citaat:
Of hij daar een viroloog die zijn soms ongezouten uitspraken moet voor gaan bedreigen dat is natuurlijk ook niet juist of zou hij MVR alleen maar even bang willen maken? Niet echt de beste actie om je 'gelijk' met proberen te halen en dat op die manier te doen maar ja ... ![]() De 'laatste' stand van zaken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 mei 2021 om 01:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() Je krijgt altijd terug wat je uitzendt en dat is in zijn geval vooral ANGST, en hij heeft vele mensen onnodig en opzettelijk heel veel doodsangst aangejaagd.
Nu weet van ranst dan ook eens wat het betekent om doodsangst te hebben. Hij heeft meer dan een jaar lang iedereen de stuipen op het lijf gejaagd en nu is het zijn beurt om eens bang te zijn==> dat wordt karma genoemd, de boemerang keert altijd terug. Dat zal hem leren om te stoppen met zijn terreur door angst te zaaien, net zoals de rest van de huichelende angstzaaiers zoals vlieghe, van gucht, van damme etc...tenminste... als ze zijn karma niet willen delen. ![]()
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je weet toch ook welke mooie tattoo hij op zn nazi voorhoofd kreeg van de inglorious bastards? Dat was ook payback en karma. ![]()
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daardoor concentreert hij op zijn persoon de terechte zin voor wraak van gans die kliek. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nog wat anders dan het echt doen, he. Ik broebel hier ook dat ik graag 6 miljard mensen zou afmaken, maar ik ga daar waarschijnlijk spijtig genoeg ook niet in slagen. Dan moeten we toegeven dat onze linksere moslimvrienden minder hard broebelen en meer resultaten boeken. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 04:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want jij wil hier insinueren dat er mensen zijn die dat NIET denken ? Nu ja, als je hier het forum bekijkt, zijn er inderdaad nog zo een pak Brave Burgers. Ik moet zeggen dat ik die niet goed begrijp, maar kom, er zijn nu eenmaal erg beinvloedbare mensen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens, we maken ons hier druk voor iemand die dinges ZEGT op tinternet. Er is niks gebeurd. Toen ik op deze click bait klikte, dacht ik echt dat Van Ranst zijn huis opgeblazen was of zo. Stel U de teleurstelling voor dat het ging om iemand die maar wat fantaseerde op tinternet. Dat is nog wat anders dan laaiende gekken die het land ECHT kapot maken met hun totaal idioot gemaatregel he. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 05:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.ima-usa.com/products/ori...18566286835781
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schietinstructeurs kunnen aan wapens komen op hun werk.
Inderdaad. Wat een verrassing. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ze zoeken ene in de limburgse bossen (als hij niet oppast komt hij een hongerige wolf tegen.) die geschreven heeft dat hij de Marc gaat pakken.
Het is dus wachten tot hij zijn gsm aanzet om iets te checken op internet, en dan pikt ge hem op met de helicopter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |