![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Schriktactieken door antivaxxers Je hebt het mis en je weet het nu probeeren andere mensen paniekberichten an te smeeren ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 3 juni 2021 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noemde dit experiment de genocide van deze tijd door deze generatie politici en dat doe ik nog steeds. Fascisten die zich achter de angst voor een virus verschuilen zijn daarom niet minder fascist. Ook hun optreden waar men een student met paard vertrappelde (wat dodelijk kon aflopen) staat in mijn geheugen gegrift. Niet de moslim is de vijand maar dat elitair clubke dat denkt dat ze boven de wet staan en diens handhanvers die blindeling orders volgen. Vele moslims die we vandaag als tuig aanzien zijn gewoon voor op hun tijd.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 3 juni 2021 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beiden zijn zeveraars, die mensen nutteloos schrik aanjagen, maar die van vorig jaar zijn daarbij gevaarlijke dwingelanden geworden. Corona was niet erg, en we hebben daar totaal nutteloos onze maatschappij voor om zeep geholpen ; maar de vaccins zijn een goeie zaak, en kunnen inderdaad helpen om mensen die een risico lopen, minder risico laten te lopen. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2021 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn kandidaat voor het Neurenberg proces : Fauci.
En het kan mss nog lukken ook (ontslag moeten nemen etc .) https://video.foxnews.com/v/6257150207001#sp=show-clips https://www.foxnews.com/media/hannit...ntific-coverup https://www.foxnews.com/opinion/tuck...-investigation https://www.foxnews.com/media/meadow...estions-emails https://www.foxnews.com/politics/ran...e-fauci-emails https://www.foxnews.com/media/msnbc-...y-fauci-emails Overloop het , kies er eentje uit ... ![]()
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dichter het proces komt des te minder corona er is.
De virologen spelen ook piepedada.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 juni 2021 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Gij hebt toch geen probleem met oncontroleerbare beweringen?
![]() |
#128 |
|
![]() 2 can play that game...
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allez zeg, de RepubliQans en hun extreem-rechts Media-vehikel FoxNews zijn niet dol op Fauci dus? Wie had dat kunnen denken. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 juni 2021 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Fraudci. Een even grote smeerlap dan uw natte droom mvr.
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Try again...
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die zulke "voorbeelden" geven verliezen bij mij alle geloofwaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In m'n ruime FB vriendenkring (ik ken die nauwelijks persoonlijk) is er iemand net haar man verloren, 55 jaar oud en kreeg deze week iets aan z'n hart tijdens een koffietafel bij vrienden. Hij stierf ter plaatse niettegenstaande hij niet zichtbaar ziek was. Moesten ze nu corona in z'n bloed vinden dan komt hij gegarandeerd bij de corona doden terecht. Hij heeft echter waarschijnlijk ook al 2 prikken vaccin gehad (55 jaar oud) maar dat gaan ze natuurlijk niet onderzoeken, op die manier missen we sowieso een pak vaccin doden die geklasseerd worden onder hart-problemen. De huidige mortaliteit is gelukkig vergelijkbaar met de vorige 5 jaren dus het is lastig op te merken maar er is eveneens geen ondersterfte meer. We gaan het maar echt opmerken als we kinderen gaan vaccineren omdat dood gaan aan hartproblemen daar een stuk zeldzamer is. Mortaliteit https://statbel.fgov.be/en/about-sta...ions/mortality |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ze blijven maar door rammen met hun zever ze beweeren dingen zoals we gaan allemal kapot an het vaccin, Hillary Clinton is al gedood in Guantanamo Bay , Fauci gaat eraan , Trump komt terug ik ben dat gezever echt beu
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal standaard niet gebeuren, in Israel hebben ze ook retroactief 2000 sterfgevallen moeten onderzoeken om te ontdekken dat pfizer evenveel bloedklonters veroorzaakt als de andere vaccins. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zit het hem veel en veel meer in de dosissen: paardendosis voor iedereen, dat is toch eigenaardig. Je kan toch niet verwachten dat een 90+ een gelijkaardige immunologische stimulus nodig heeft dan iemand van 25 jaar he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
As to Fauci, als die commissie van Biden binnen 90 dagen tot de conclusie komt dat de oorsprong van het virus labogewijs is gemaakt en ontsnapt, kan 'em onslag nemen. "The Highest Paid Employee In The Entire U.S. Federal Government" heeft vlg mij wat boter op zijn hoofd. Afwachten.
![]() |