![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelukszoekers zul je bedoelen.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wandeling op Sint-Anneke, dan denk je dat je in Afrika terechtgekomen bent. Misschien zijn er wel mensen die dit anders zien maar toch ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eens ge dan met een bril van iets absoluter dan het westerse gedrocht kijkt, zie je dat het de oplossing is tegen een hele zondige generatie. Noeme het ballingschap.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bril damp regelmatig aan (als ik die opzet ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 mei 2021 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 mei 2021 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerder avonturiers die het gemakkelijke geld zoeken dat onze OCMW's hier met pakken uitdelen.
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee zo is het echt, niets Belgisch meer te vinden en braaf zijn of je krijgt slaag.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Migranten krijgen meer sociale voorrechten dan Belgen!” De vraag die dan rijst is: Kan de brave autochtoonse belastingbetaler daar nog wel met lachen? Blijkbaar wel zoals het er nu aan toegaat. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 mei 2021 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoor al lang veel mensen klagen terwijl ik toch overwegend in een actief positief midden vertoef. Ik merk ook dat mensen die vroeger neutraal waren nu toch ook beginnen over hellen. Te veel is teveel.
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies vanwege de reacties hier vind ik dit vonnis verkeerd. Men geeft een hoop haatzaaiers een cadeau door dit vonnis. Ze kunnen nog eens het slachtoffer uithangen.
![]() |
#132 |
|
![]() waarom zo tegen haat?
alsof liefde de oplossing is
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Blauwen zijn inderdaad een zeer gevaarlijk pad aan het bewandelen. Niet alleen Decroo en De Wael maar óók (en naar mijn gevoel nog het meest van al) de tafelspringer Van Quickenborne.
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik zie niet in waarom een spandoek “stop de islamisering” zo verschrikkelijk zou zijn. Voor mij is het een oproep om de islam-immigratie af te remmen. Bovendien kun je het ook interpreteren al een oproep om op de islam-adepten druk uit te oefenen t.a.v. hun houding tegenover de vrouwenrechten. Idem voor hun houding t.a.v. holebi’s.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 29 mei 2021 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Gouverneur
|
![]() De oude linksen mogen bij zijn dat er in hun tijd geen geflipte linksen waren die in de weg stonden van de strijd tegen de katholieke kerk. Anders leefden we nog altijd onder een christelijk juk. Blijkbaar vinden de huidige linksen het OK om stilaan richting islamitisch juk te bewegen. Meneer pastoor gaat nu niet bepalen hoe we moeten denken en doen, maar meneer imam krijgt nu de eer. Een beetje nuchter verstand - van onze linkse medemens - zou voldoende moeten zijn om te beseffen dat hun eigen nog getolereerde mening een einde verhaal zal kennen als de fascistische islam aan de macht komt. Maar hun zelfhaat is zo groot dat voor hun part het volledige schip mag zinken. Dat we daarna ontwaken in een fascistische staat kan hun een worst wezen. Waarschijnlijk gaan er dan echte linksen opstaan die de strijd tegen godsdienstwaanzin/onderdrukking opnieuw gaan voeren. Eventueel dezelfde linksen die nu medeverantwoordelijk zijn van de koers die we nu varen. Misschien willen ze terug een situatie waar ze zich nuttig voelen?
![]() |
#136 |
|
![]() "STOP ISLAMISERING" mag niet wegens aanzetten tot haat -zegt één rechter-, dan vraag ik mij af, wat zou er dan gebeuren als je met een spandoek "LEVE ISLAMISERING" zou afkomen?
Ik heb zo'n vermoeden dat dat ook onder de hatespeech zou gecatalogeerd zou worden, met andere woorden, het probleem is niet zozeer dat men zijn afkeer/haat/liefde tegenover een aggressieve islam uit, maar het feit dat men het probleem op tafel legt. VLD en andere pseudo-democratische partijen willen maar één ding: dat het thema doodgezwegen wordt, omdat ze weten dat VB hier electoraal garen van spint. De kanarie in de kolenmijn moet vleugellam gemaakt worden, terwijl de huidige uitbaters (uitbuiters) van de mijn iedereen met alle macht willen wijsmaken dat mijngas een verzinsel is.
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon. Ze MAKEN er slachtoffers van.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een tragische causaliteit. Dit gedrocht zal de islam niet overleven.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke gevangenen. In Belgie, in de EU.
De jaren dertig komen er aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/buitenland/protes...-lam~a70a89e9/
In Engeland krijgen ze er ook genoeg van en zeggen dat ze dan nog een zee verder moeten dus wij krijgen er een hoop meer.