![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/jonge-...nazi~a8fe5360/ (en daar werd de SS-slogan dan nog niet vermeld ![]()
![]() |
![]() |
#122 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Of machete...
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar ik niet.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 31 mei 2021 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee dat is geen racisme dat is de drang naar je eigenheid en geplogenheden naar je waarden. De mens is een gewoontedier, zeg maar kuddedier, dat wordt hier helemaal ondersteboven gegooid. Om er maar enkele te noemen, ik ken Brussel en Antwerpen heel goed maar daar voel ik me echt niet meer thuis als "Vlaming". In Brussel wil ik zelfs niet meer wonen, het is er totaal ontheemd, niet meer Belgisch zelfs, laat staan Vlaams. Het is toch wel ver gekomen als er grote steden zijn waar je je als Belg niet meer thuis voelt? Dan heb ik het nog niet over Charleroi.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 31 mei 2021 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie komt er op voor onze mensenrechten? Wie dat durft, zoals Tom Van Grieken, wordt afgedaan als een racist en dus monddood gemaakt. In Afrika zijn Afrikanen dominant (bijna 100% van de bevolking, ook in de wereldsteden!) maar wij moeten er mee leren leven dat onze leefwereld wordt omgevolkt en sommigen vinden dat nog normaal ook. Dit is een stille genocide maar de blanken zijn de racisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blank, zwart, bruin, geel, roodhuid..... maakt zelfs niet uit. De mens is een wolf vr de mens....Zelfs binnen de eigen familie zal men je een kloot aftrekken als ze de kans ertoe hebben, dus bon.
Ik ga uit vh individu. Niet de groep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan de Arabische veroveringen niet vergelijken met wat er in de VS is gebeurd, idem voor de Japanners en de Chinezen. Afrikanen en Mongolen zijn een ander verhaal, want daar spreken we wat Afrikanen betreft meer van interne tribale rooftochten en wat Mongolen betreft van unieke opportunistische invallen die ineenstuikten na de dood van hun leiders (Attila, Gengis Khan). Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 31 mei 2021 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al eens in St Amands geweest, dat mooie dorp aan de Schelde? Je gaat er nu gaan lopen, niets Vlaams meer zelfs de Schelde ziet er vuil uit nu. Het was een tijdje gelden dat ik er eens was, wat een desillusie. Ik voel me er totaal ontheemd en dat zal wel niet aan mij liggen.
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2021 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tömmchen heeft zijn masker laten vallen blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik koppel geen 'rassen' aan opvattingen: denk aan het evangelie dat zich tegen racisme uitspreekt, en zelf in het Midden-Oosten geschreven werd.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 mei 2021 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ben nu eenmaal van de generatie die met eigen ogen mocht aanschouwen hoe zeer het hier verandert is. Ik weet dat het niet normaal is wat er nu gebeurt maar er mag niet over gesproken worden. Mij maakt het in ieder geval depressief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ga je gaan krijgen als de inkasseringsdrempel overschreden wordt. En zeg nu niet dat die niet reeds lang overschreden is ..... België heeft voorheen zoveel mensen een "thuis""gegeven" maar wat zich nu voordoet is totaal anders.
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 mei 2021 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Spreekt de koran zich uit tegen racisme?
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |