![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn direct extremistische nazi's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Men" MAG Leopold II NIET aan massamoord linken.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 juni 2021 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Bij welke soort hoor ik, volgens u? Uw denigrerende terminologie voor iemand die u niet kent, waar u niets over weet, is niet alleen beschamend, maar ook vooringenomen en bewust leugenachtig. U mag mij de link geven waar ik het over viro-fascisten heb. Qua persoonlijke aanvallen kan dit tellen. Maar wees gerust dat oordeel laat ik aan anderen o.a. mijn medeforummers over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Coronafascisten, de Vivaldi regering zijn fascisten, en ga zo maar door. Onze extreemrechtse rakkertjes zijn niet vies van het banaliseren van de term ‘fascist’.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus bent u een antibelgische soortgenoot van deze mensen. Hetgeen uw recht is natuurlijk. Welnu, heel wat van uw soortgenoten hanteren de term 'fascisme' of 'fascisten' om de huidige regering te benoemen en te bekritiseren. Het zijn zij dus die te onpas en vanzelfsprekend volkomen onterecht teruggrijpen naar de tijd van het fascisme. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 juni 2021 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat mensen het buitenspel zetten van de oppositie in het federale parlement en het beslissen met MB's - in tegenstelling tot politieke experten - niet erg vindt, kadert in een totalitair denken. Als er momenteel politici zijn die in daden teruggrijpen naar de tijd van het fascisme dan zijn die dus te vinden in de federale Vivaldi-regering, ook al lijkt dat volgens menig Belgisch-nationalist geen ramp. Ik stel alleen vast dat u vooral en alleen met mijn antibelgische visie aangrijpt om mij negatief te kaderen. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 27 juni 2021 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() "Personen die het over 'soortgenoten' hebben, zijn polariserend en van een bijzonder laag allooi," zegt mijn wijze buurvrouw.
Voor mij is ieder levend wezen evenveel waard, elke mens is een mens, zelfs Belgisch-nationalisten. Mensen opdelen in 'soorten' zoals sommigen hier doen, kennen we van 80 jaar geleden ergens in Midden-Europa. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 27 juni 2021 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je geeft enkel uw hoogstpersoonlijke mening.
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen hier zitten telkens weer te janken wanneer men heeft over de collaboratie, maar diezelfde sommigen hanteren de hele tijd de term 'fascisten' om hun politieke tegenstanders te benoemen.
En dus het spreekwoord indachtig: "Verbeter de wereld, begin met uzelf!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is dat niet regelrecht racistische terminologie? En ja, uw Dweil regering heeft fascistische trekjes.
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon wat is, dus.
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() De sterkte van uw argumentatie slaat me telkens weer met meer verstomming.
![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 27 juni 2021 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, ministeriële besluiten zonder enige wetgeving kunnen zo uit de "boekjes" van Mussolini komen.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag wordt er weer versoepeld . Zo heeft de ’fascistische‘ regering beslist. Schrijf dat maar ergens op. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 juni 2021 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Verstrengen"......."Versoepelen"........allem aal zonder het Parlement te raadplegen. Een bananen-republiek waardig.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 juni 2021 om 13:03. |
![]() |
![]() |