Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2021, 18:25   #121
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ja jongetje uw principedingske is helaas vele maanden te laat op de markt.
Jij en de principe-lobbysletten hadden dat maar moeten sponsoren.
Ja spuit onze kinderen dan maar dood he? Ge beseft niet wat dit beleid veroorzaakt! Blind leading the blind.
Want ja? Hoeveel principes kunt ge van mensen verwachten die virussen groeien in cellen van dode kinderen om andere kinderen dood te spuiten he.
Oud 6 augustus 2021, 18:28   #122
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja spuit onze kinderen dan maar dood he? Ge beseft niet wat dit beleid veroorzaakt! Blind leading the blind.
Want ja? Hoeveel principes kunt ge van mensen verwachten die virussen groeien in cellen van dode kinderen om andere kinderen dood te spuiten he.
Tiens allemaal landen die geen TV hebben. lol

Citaat:
Sinovac has signed purchase agreements for 380 million doses from COVAX.[35] As of July 2021, CoronaVac was the most widely used COVID-19 vaccine in the world, with 943 million doses delivered.[36]
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 18:30   #123
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens allemaal landen die geen TV hebben. lol
Maar niet hier,! Waar is mijn traditioneel vaccin? Achteraan geplaatst = beleid,forceren met dwang = FASCISME
Oud 6 augustus 2021, 18:37   #124
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je verloochent uw principe.
Mijn principe is niet dood zijn.

Ik zeg dat het best kan, en helemaal niet idioot is, dat als men aan een zeker principe een zodanig hoge waarde toekent dat het leven met zulk een geschonden principe de moeite niet meer waard is om te leven, men best wil sterven in een poging om dat principe te handhaven.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 18:42   #125
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar niet hier,!
De wereld is veel groter dan hier.

Citaat:
As of July 2021, CoronaVac was the most widely used COVID-19 vaccine in the world, with 943 million doses delivered.[36]
Citaat:
Als men meteen via dat principe vaccineerde waren er duizenden levens gered. Maar we hebben met genocidale fascisten te maken die ons overleveren aan de slang van de big pharma.
De slang van big pharma heeft dus verloren?
Oud 6 augustus 2021, 18:47   #126
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mijn principe is niet dood zijn.

Ik zeg dat het best kan, en helemaal niet idioot is, dat als men aan een zeker principe een zodanig hoge waarde toekent dat het leven met zulk een geschonden principe de moeite niet meer waard is om te leven, men best wil sterven in een poging om dat principe te handhaven.
Mijn principe is geen onnodige risicos te nemen ook niet uit principe.

Eigen veiligheid is altijd een prioritair principe anders kun je uw collega ook niet meer zijn leven redden hé.

Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 18:47.
Oud 6 augustus 2021, 18:54   #127
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De wereld is veel groter dan hier.

De slang van big pharma heeft dus verloren?
Pfft het gaat over hier he, wat komt gij zwaaien met andere landen als dit land mij alleen moderna aanbiedt ?
Oud 6 augustus 2021, 19:17   #128
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pfft het gaat over hier he, wat komt gij zwaaien met andere landen als dit land mij alleen moderna aanbiedt ?
Pfft waarom kom jij dan zwaaien met de slang van big pharma?

Europa heeft als eerste Pfizer goedgekeurd, daarna Astrazeneca.
Pfizer was reeds ergens december 2020 onder voorwaarden, als ik me niet vergis.
Citaat:
https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuw...land-en-europa

Eerste coronavaccin goedgekeurd voor Nederland en Europa
Nieuwsbericht | 21-12-2020 | 15:30

Het eerste vaccin tegen COVID-19 is vandaag, onder voorwaarden, goedgekeurd. Het gaat om het mRNA-vaccin van Pfizer/BioNTech, genaamd Comirnaty. Het Europese geneesmiddelenbeoordelingscomité van het EMA heeft vandaag een positief advies gegeven. Nederlandse medicijnautoriteit CBG zit namens Nederland in dit comité. De voordelen van het vaccin zijn groter dan de risico’s. Dit betekent dat, wanneer de Europese Commissie dit advies overneemt, dit vaccin binnen de Europese Unie gebruikt mag worden voor mensen vanaf 16 jaar.
Ik neem aan dat ze ~ 5 of 6 maanden voorsprong hadden op het Chinese Sinovac. Die begonnen pas in december 2020 aan hun eerste fase van klinische studies (1 tot 4)

Ergens in mei 2021 lag het bij het WHO

Citaat:
https://www.reuters.com/business/hea...ed-2021-06-01/

WHO approves Sinovac COVID shot in second Chinese milestone

The WHO's independent panel of experts said in a statement it recommended Sinovac's vaccine for adults over 18. There was no upper age limit as data suggested it is likely to have a protective effect in older people.

The WHO's technical advisory group, which began meeting on May 5, made the decision after reviewing the latest clinical data on the Sinovac vaccine's safety and efficacy as well as the company's manufacturing practices.
Q & A WHO
Citaat:
https://www.who.int/news-room/q-a-de...UaAi_nEALw_wcB

Coronavirus disease (COVID-19): Vaccines
28 October 2020 | Q&A

Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 19:26.
Oud 6 augustus 2021, 19:24   #129
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pfft waarom kom jij dan zwaaien met de slang van big pharma?

Europa heeft als eerste Pfizer goedgekeurd, daarna Astrazeneca.
Pfizer was reeds ergens december 2020 onder voorwaarden, als ik me niet vergis.

Ik neem aan dat ze ~ 5 of 6 maanden voorsprong hadden op het Chinese Sinovac. Die begonnen pas in december 2020 aan hun eerste fase van klinische studies (1 tot 4)
Big pharma bedrijven die experimenteren op ons met vaccins die ONVEILIG werden geacht maar enkel toegelaten zijn onder de noodtoestand.
Als een goede overheid zijnde ga je voldoende contramiddelen voorzien en niet 1 strategie forceren.

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 19:24.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 19:27   #130
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Big pharma bedrijven die experimenteren op ons met vaccins die ONVEILIG werden geacht maar enkel toegelaten zijn onder de noodtoestand.
Als een goede overheid zijnde ga je voldoende contramiddelen voorzien en niet 1 strategie forceren.
Europa heeft dus gefaald. Nu ben ik gerust.

Citaat:
Is there a vaccine for COVID-19?

Yes there are now several vaccines that are in use. The first mass vaccination programme started in early December 2020 and the number of vaccination doses administered is updated on a daily basis here. At least 13 different vaccines (across 4 platforms) have been administered.

The Pfizer/BioNtech Comirnaty vaccine was listed for WHO Emergency Use Listing (EUL) on 31 December 2020. The SII/Covishield and AstraZeneca/AZD1222 vaccines (developed by AstraZeneca/Oxford and manufactured by the State Institute of India and SK Bio respectively) were given EUL on 16 February. The Janssen/Ad26.COV 2.S developed by Johnson & Johnson, was listed for EUL on 12 March 2021. The Moderna COVID-19 vaccine (mRNA 1273) was listed for EUL on 30 April 2021 and the Sinopharm COVID-19 vaccine was listed for EUL on 7 May 2021. The Sinopharm vaccine is produced by Beijing Bio-Institute of Biological Products Co Ltd, subsidiary of China National Biotec Group (CNBG). The Sinovac-CoronaVac was listed for EUL on 1 June 2021.

For further information, see here.

WHO is on track to EUL other vaccine products through June.

The products and progress in regulatory review by WHO is provided by WHO and updated regularly. The document is provided here.

Once vaccines are demonstrated to be safe and efficacious, they must be authorized by national regulators, manufactured to exacting standards, and distributed. WHO is working with partners around the world to help coordinate key steps in this process, including to facilitate equitable access to safe and effective COVID-19 vaccines for the billions of people who will need them. More information about COVID-19 vaccine development is available here.

https://www.who.int/news-room/q-a-de...UaAi_nEALw_wcB

Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 19:29.
Oud 6 augustus 2021, 19:31   #131
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Europa heeft dus gefaald. Nu ben ik gerust.
We vliegen onze mondmaskers in die hier in ons milieu verdwijnen en vervuilen. We wachten op vaccins terwijl ze goochelen met cijfers op tv en de massa een peeke voorhouden. Dan moeten we blij zijn dat er maar 1 vaccin gratis aangeboden wordt terwijl er geen traditioneel vaccin is waarin ze die mutaties opnemen.
Kunnen onze eigen wetenschappers dan geen vaccins maken van virussen die ze zelf isoleren?

En op uw quote: ik heb enkel moderna aangeboden gekregen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 19:32.
Oud 6 augustus 2021, 19:32   #132
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn principe is geen onnodige risicos te nemen ook niet uit principe.
Dat is een eigenaardig idee. Het lijkt er wel op dat gewoon "dagen leven" wat ook hun condities zijn, dan voor U uw doel is.

Citaat:
Eigen veiligheid is altijd een prioritair principe anders kun je uw collega ook niet meer zijn leven redden hé.
Dat is ook eigenaardig. De enige reden om een collega te willen redden is als je denkt dat die nadien nog nuttig is voor jouw plannen he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 19:44   #133
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunnen onze eigen wetenschappers dan geen vaccins maken van virussen die ze zelf isoleren?
Dat zullen ze wel weldra doen.

Maar blijkbaar ging mRNA sneller, zoals ik al schreef.

Hier de lijst 16 februari 2021 -stand bij het WHO- van 15 vaccins in ontwikkeling, 4 vaccins waren toen goedgekeurd:

https://extranet.who.int/pqweb/sites..._16Feb2021.pdf

Citaat:
En op uw quote: ik heb enkel moderna aangeboden gekregen
Ik Pfizer, mijn vrouw AstraZeneca. Maar het is geen verplichting. Data kan men uitstellen, de vaccinatiecode blijft 30 dagen geldig. Want er staan er nog veel te wachten.

Maar hoe het vandaag is ga ik niet opzoeken.

Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 19:46.
Oud 6 augustus 2021, 19:50   #134
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is een eigenaardig idee. Het lijkt er wel op dat gewoon "dagen leven" wat ook hun condities zijn, dan voor U uw doel is.
Wat helemaal niet zo is, en nooit was.

Citaat:
Dat is ook eigenaardig. De enige reden om een collega te willen redden is als je denkt dat die nadien nog nuttig is voor jouw plannen he.
Uiteraard, jij had het ergens over het leger. Dus niets eigenaardig aan.
Oud 6 augustus 2021, 19:53   #135
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zullen ze wel weldra doen.

Maar blijkbaar ging mRNA sneller, zoals ik al schreef.

Hier de lijst 16 februari 2021 -stand bij het WHO- van 15 vaccins in ontwikkeling, 4 vaccins waren toen goedgekeurd:

https://extranet.who.int/pqweb/sites..._16Feb2021.pdf

Ik Pfizer, mijn vrouw AstraZeneca. Maar het is geen verplichting. Data kan men uitstellen, de vaccinatiecode blijft 30 dagen geldig. Want er staan er nog veel te wachten.

Maar hoe het vandaag is ga ik niet opzoeken.
Dat is geen kwestie van sneller maar wilskracht. Die pharma bedrijven zoals moderna gaan bedrijven vestigen en miljoenen mRNA vaccins per jaar ontwikkelen. Daarom kregen die de voorkeur. De beurs speelt ook mee in deze plandemie.
Het virus was massaal in circulatie, dus men kan massaal isoleren en daarvan vaccins ontwikkelen.

Traditionele vaccins hadden al goedkeuring, deze mRNa vaccins zijn enkel goedgekeurd onder noodtoestand.
Oud 6 augustus 2021, 19:54   #136
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Michele,
Ik denk dat je beter over electromobilieit praat. Daar zitten geen gevaccineerde AntiVaxxers.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 20:04   #137
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is geen kwestie van sneller maar wilskracht. Die pharma bedrijven zoals moderna gaan bedrijven vestigen en miljoenen mRNA vaccins per jaar ontwikkelen. Daarom kregen die de voorkeur. De beurs speelt ook mee in deze plandemie.
Het virus was massaal in circulatie, dus men kan massaal isoleren en daarvan vaccins ontwikkelen.

Traditionele vaccins hadden al goedkeuring, deze mRNa vaccins zijn enkel goedgekeurd onder noodtoestand.
Mij eender, Biontech was maar een heel kleine vis, maar had wel mRNA expertise bij kankermedicijnen. En vooral ze waren allereerste.
https://de.wikipedia.org/wiki/Biontech

Ze zochten snel hulp bij een van de reuzen Pfizer voor de productie.

Moderna/ reus AstraZeneca was enkele maanden later.

En Moderna kon pas zijn eerste kwartaalwinst noteren dankzij die noodtoestand en dus enorme vraag naar vaccins.

Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 20:14.
Oud 6 augustus 2021, 20:08   #138
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij eender, Biontech was maar een heel kleine vis, maar had wel mRNA expertise bij kankermedicijnen.
https://de.wikipedia.org/wiki/Biontech

Ze zochten snel hulp bij een van de reuzen Pfizer voor de productie.
Jaja positieve eiwitten naar kankercellen sturen vergelijken met eugenetische virale eiwitten die dieper in de biologie dringen dan covid19 en al diens varianten doen. Waarna ge nog steeds geïnfecteerd kunt worden maar geen symptomen hebt

Bij een werkend vaccin is er geen infectie, we vaccineren al decennia met succes via traditionele vaccins. Dat dit niet de eerste strategie was maar een gekende onveilige periode onder de noodtoestand voorrang krijgt stinkt naar een complot.

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 20:09.
Oud 6 augustus 2021, 20:14   #139
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja positieve eiwitten naar kankercellen sturen vergelijken met eugenetische virale eiwitten die dieper in de biologie dringen dan covid19 en al diens varianten doen. Waarna ge nog steeds geïnfecteerd kunt worden maar geen symptomen hebt

Bij een werkend vaccin is er geen infectie, we vaccineren al decennia met succes via traditionele vaccins. Dat dit niet de eerste strategie was maar een gekende onveilige periode onder de noodtoestand voorrang krijgt stinkt naar een complot.
Mij eender.
Oud 6 augustus 2021, 20:18   #140
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goedkeuring als Covid-19 vaccin?
En uw bron is?

Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 20:19.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be