![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() Ik vind wel dat vergelijkingen met totalitarisme gemaakt kunnen worden en wel omdat het doel alle middelen lijkt te rechtvaardigen.
Het doel is alsmaar meer massa-evenementen, massa-toerisme en massa-consumptie. Terwijl de planeet en ook de werkende mens dat minder en minder aankan. En terwijl de winsten steeds bij een kleinere groep terecht komen. Ondanks de grote woorden van liberalen en hun vrienden over Vrijheid, is er helemaal geen vrijheid van keuze. En je wordt gestraft als je niet mee wil werken aan die uitbuiting. Ik zie niks opbeurend aan een systeem dat prefereert om mensen te dwingen om te werken aan minimumloon, en die dwang ook nog eens gebruikt om mensen dom te houden en monddood te maken op de koop toe. Werken EN zwijgen zal je! |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw burgerlijke vrijheden zijn niet "de minste prul". Dat is de essentie van het bestaan he. Citaat:
En vorig jaar, wat werd er jullie in de weg gelegd, niks ???? Laatst gewijzigd door patrickve : 9 september 2021 om 07:29. |
||
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst transprantie, dan aansprakelijkheid en dan pas zeiken over solidair zijn. Dit vaccinatiebeleid is anti sociaal, stigmatiserend, haatzaaiend en psychologisch terrorisme.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is het "corona besmettingen verminderen". Daar wordt het welzijn van 99% van de mensen die geen probleem hebben met corona besmettingen voor met de voeten getreden. In die zin is het wel verschillend van de Holocaust, die maar een kleine fractie van de bevolking trof. Hier is het 99% van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees dit en je begrijpt wel waarom.
https://spectator.clingendael.org/nl...economic-forum
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit vind ik het grappigste aspect aan anti-vaxxers : die door en door hysterische reacties, het georakel en de prediking alsof ze écht met iets belangrijks bezig zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind jij niet dat dat eerder mensen karakteriseert die zich willen moeien met de geneesmiddelen die anderen moeten slikken volgens hen ?
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou toch fantastisch zijn ? Maareuh, Mambo zijn voorspelling gaat niet uitkomen hoor. Spijtig genoeg. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kortste weg om van die zever af te zijn, daar zoek ik naar. We weten dat het geen optie is om niet-gevaccineerden te weigeren in klinieken, dat zal niet gebeuren. Dat had de snelste oplossing geweest : dan kan men alle maatregelen opheffen. De tweede snelste oplossing is dan de diehard anti-vaxxers dwingen door het hen moeilijk te maken. Velen gaan dan tegen hun zin toch het vaccin laten injecteren. Maakt niet uit wat ze erover denken. Als daardoor bxl ook op een aanvaardbaar % komt, kan men deze onzin eindelijk stoppen. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt van het net, ik heb dat niet gemaakt daar ik daar de kennis en de kunde niet voor heb.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na een sterfte van 90% ? Tenzij Theo Francken dan terug in de regering komt om tien miljoen christelijke arabieren te importeren, krijgen we een gigantische leegstand, verloedering, en wellicht een 'omvolking' met afghaanse vluchtelingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou daarmee op. Het feit alleen reeds dat de anti-vaxxers het lef hebben om hun toestand te vergelijken met de situatie van de Joden is voor de Joden een belediging. Er is tot op heden de anti-vaxxers nog niets in de weg gelegd. En als het corona-pasje wordt ingevoerd en zij zich daardoor tekort gedaan voelen dan is het maar zo. Er is altijd een uitweg: vaccinatie. You can’t have a cake and eat it.
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die weten het he? En ondanks 3e keer goede keer nog altijd veel meer positieven en doden dan hier.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 september 2021 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Super Moderator
|
![]() Zowel de opstarter als de deelnemer van deze thread blijken niet in staat tot een normale discussie zonder schelden en/of zonder gratuite nazificatie van mensen met andere opvattingen
Slot erop. De moderatie. |
![]() |