![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het vaccin is een hele grote zorg zelfs. Miljardairs die al jaaaaren keihard staan te roepen dat de aarde overbevolkt is, hebben plotsklaps beslist dat ze ons allemaal willen “redden.”
Nu, als dit virus zo dodelijk is, waarom hebben die miljardairs er dan niet voor gekozen ons NIET te vaccineren? Een complottheorie minder (want men DOET niets) en een vermindering van de wereldbevolking. 2 vliegen in een klap. En toch doet men net het tegenovergestelde. It does not compute....
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste vaccins van polio waren besmet met een kankerverwekkend virus.
Als nu later blijkt dat deze vaccins ook over de lange termijn het 1 of ander opwekken, herinner u dan aan het kamp dat aansprakelijkheid en transparantie eiste. Degene die ons dit vaccinatiebeleid door de strot rammen en vaak terechte kritiek censureren, baren vele zorgen. Ze hebben toch fameus de cijfers moeten verbasteren om nog over een veilig vaccin te spreken. Voldoende hartproblemen na vaccinatie bij jongeren om het vaccineren bij de meeste af te raden. Men zou moeten onderzoeken en waarschuwen wie verhoogd risico loopt bij vaccinatie. Zelfs onderzoeken of kinderen al niet reeds groepsimmuniteit hebben, maar ze doen het niet. Vaccins verkopen om de economie te doen stijgen us belangrijker voor deze politiek en ze kozen de kant van die fabrikant, niet de uwe.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog erger zelfs, waarom vaccineren ze zichzelf niet en de rest wel?
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, je geeft dus toe dat vaccinatie helpt om de zwakkeren te beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
De oligarchen roepen al decennia dat er overbevolking is, en dezelfde oligarchen verdienen nu nog wat extra miljarden met ons manu militare in leven te houden, door ons vol te spuiten met chemisch spul. Dus, ofwel logen ze vroeger (dat er overbevolking is) ofwel liegen ze nu (dat ze ons in leven willen houden) maar beide standpunten kan je niet verenigen. Ik heb overigens in de draad 5000 dadeleemees geantwoord op je vraag of ik een gezin heb.
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In bepaalde ontwikkelingslanden heerst hongersnood. Desondanks worden er kindjes gemaakt die ze met moeite kunnen voeden. En toch leveren we voedselhulp en medische zorg. Dus ook, het is niet omdat er overbevolking is dat je de natuur gewoon z'n werk moet laten doen. Er wordt geholpen indien mogelijk. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25057632/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn https://m.youtube.com/shorts/dHZm9YpsCG4 Laatst gewijzigd door CUFI : 1 oktober 2021 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() gevaccineerden zijn even besmettelijk als niet gevaccineerden:
No Significant Difference in Viral Load Between Vaccinated and Unvaccinated, Asymptomatic and Symptomatic Groups Infected with SARS-CoV-2 Delta Variant Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gevaccineerde dokter reanimeert een gevaccineerde patiënt die hartproblemen had in zijn praktijk. Je kunt het al raden, die patiënt had Corona, de dokter werd besmet en sterft aan Corona een paar weken later.
Wat we hieruit kunnen halen is dat de vaccins maar mottig werkzaam zijn na een tijdje, en dus nutteloos. En er is nog steeds de mogelijkheid dat Covid dodelijker geworden is net door die mottige vaccins die een slechte invloed hebben op de virale evolutie. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211001_94890348 |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij stierf aan corona wil ik geloven. Maar dat ze met zekerheid weten dat hij geïnfecteerd is door die reanimatie en niet door een andere gevaccineerde, bull f shit. De gelegenheid grijpen om het in de geesten te planten om ze op te zetten tegen niet gevaccineerden, tekent de intentie van het nieuwsblad. Blijf daar toch weg.
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een gevaccineerde heeft een gevaccineerde besmet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dank u voor de rechtzetting.
![]() |
![]() |
#135 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier wel over besmetten. Als je besmet bent, ben je als gevaccineerde dus even besmettelijk als niet-gevaccineerde. Maar als je minder kans maakt besmet te geraken (in de eerste maanden na vaccinatie bv.) dan is er op populatieniveau toch nog wel een verschil ? Geldt dit ook voor de vorige studie die je postte ? Ik weet niet of ik die goed interpreteerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.gov.il/BlobFolder/report...ation-data.pdf Een staafdiagram met o.a. die 16% staat op de laatste pagina. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Vreemdeling
|
![]() Van Gucht en Van Damme komen toch weer met de bewering dat de Ic's vooral vol liggen met niet-gevaccineerden:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...ag-14-oktober/ Ik meende begrepen te hebben dat Scienscano al sinds augustus daarover geen cijfers meer verzamelt, omdat de vaccinatiestatus van de overgrote meerderheid in de ziekenhuizen niet geweten is. Hoe komen zij dan toch bij deze beweringen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de IC's vol liggen wil zeggen dat de 2 bedden die ze hadden voorbehouden voor corona-patienten vol liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij de feiten misschien niet passen in het narratief. |
|
![]() |
![]() |