Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2021, 17:33   #121
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat weerlegt het sociaal puntensysteem in China en hoe de banken er op sprongen.
Hoeveel heeft u inmidels tot onzin verweten, maar nooit concreet kunnen maken? U heeft te weinig geloofwaardigheid om zulke oneliners te veroorloven. U niet alleen, dat terzijde.
Wat heeft China hier te maken? Ik zeg dat die youtube link gelul is. Doorgaans druk ik zelfs niet op een youtube link van sommige personen omdat het doorgaans een vuilbak is. Ik had natuurlijk prijs zoals te verwachten enfin achter 10 seconden heb ik de vuilbak dicht geklapt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2021, 18:24   #122
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Is dit fake of wat?

https://www.frontnieuws.com/italiaan...et-te-betalen/

De nieuwe fascisten zijn er.
Inderdaad, dat heb je met een regering zoals de Italiaanse met de populistische vijfsterrenbeweging aan de macht. Gelukkig zitten bij ons zulke partijen in de oppositie?
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2021, 19:15   #123
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Neen, 90% van uw zussen en broeders zijn schapen die de boer/slachter vertrouwen dat hij het goed met hen voorheeft omdat ze dagelijks hun voer krijgen.
Eens vetgemest gaan hun ogen open....of net dicht.
Wel, in afwachting heb ik dan toch wel een zeer goede veearts.
Die mij, nu ik al wat langer voorbij de vetmest-capaciteit zit en op economische retour ben, toch blijft verzorgen, en me zelfs belooft om op mijn schriftelijke en uitdrukkelijke vraag even menswaardig te euthanaseren als hij met mijn hond deed.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 september 2021 om 19:16.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2021, 21:49   #124
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Inderdaad, dat heb je met een regering zoals de Italiaanse met de populistische vijfsterrenbeweging aan de macht. Gelukkig zitten bij ons zulke partijen in de oppositie?
"Aan de macht", is de gemeenschappelijke noemer.
Die zijn de daders.
Oppositie is maar blabla.
Hier zitten die "aan de macht" sujetten op net datzelfde spoor.
Geluk heeft er niks mee te maken.
Particratie, kartelvorming, cooptatie, pariteit en 1001 andere vervalsingen / oplichtingen, wel.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2021, 21:57   #125
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Meer dan 90 procent van de Vlamingen gaat in op de goede raad van de medische wereld om groepsimmuniteit te bekomen.
Eigenlijk raden ze ook aan om die vaccinatie breder te verplichten.

En wellicht denken die 90 procent dat die verplichting nog best van al zou zijn.

En dan zitten er hier een paar een operette te zingen van fascisme en nazisme.
Bravo, 90 procent van onze broers en zussen zijn nazi's !!!

Ze zijn het begod zelf, die klaagzangers van mijn kloten !!
Afdreiging, chantage, vrijheidsinperking, ondergaan, betekent niet nazi worden.
Nazi's zijn de daders van deze plegingen, niet de gedicteerden.
Een Jood die zich laat afvoeren naar een werk... err. concentratie... err uitroeiingskamp, is ermee geen nazi.
Je riedel stinkt sterk naar Goebbels propaganda. Die poogde hetzelfde wijs te maken.
Oud 28 september 2021, 22:00   #126
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, in afwachting heb ik dan toch wel een zeer goede veearts.
Die mij, nu ik al wat langer voorbij de vetmest-capaciteit zit en op economische retour ben, toch blijft verzorgen, en me zelfs belooft om op mijn schriftelijke en uitdrukkelijke vraag even menswaardig te euthanaseren als hij met mijn hond deed.
Zie maar dat ge gene verkeerden datum hebt opgeschreven op da briefke. Tzou uw laatste week wel eens kunnen zijn.

Uwe veearts staat al klaar met z’n spuit. Met vaccin of strychnine. Wie zalt weten

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 september 2021 om 22:00.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2021, 22:04   #127
betabyte
Partijlid

Standaard

Citaat:
Meer dan 90 procent van de Vlamingen gaat in op de goede raad van de medische wereld om groepsimmuniteit te bekomen.
Eigenlijk raden ze ook aan om die vaccinatie breder te verplichten.

En wellicht denken die 90 procent dat die verplichting nog best van al zou zijn.

En dan zitten er hier een paar een operette te zingen van fascisme en nazisme.
Bravo, 90 procent van onze broers en zussen zijn nazi's !!!

Ze zijn het begod zelf, die klaagzangers van mijn kloten !!
Even verduidelijken: Meer dan 90% van de vlamingen bezwijkt onder de eerste stappen omdat ze niet denken dat het zo erg zal worden als de "conspiracy zotten" zeggen.

En wellicht denken er nu nog veel dat die verplichting het laatste is "om ervan af te zijn".

Bravo, een deel vd broers en zussen hebben geen ruggegraat, een deel denkt dat het ni zover zal komen. En een deel wil gene zever met mensen zoals u.
Hoeveel denkte écht dat er van de 90% overblijft comrade ?
betabyte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2021, 22:12   #128
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door betabyte Bekijk bericht
Even verduidelijken: Meer dan 90% van de vlamingen bezwijkt onder de eerste stappen omdat ze niet denken dat het zo erg zal worden als de "conspiracy zotten" zeggen.

En wellicht denken er nu nog veel dat die verplichting het laatste is "om ervan af te zijn".

Bravo, een deel vd broers en zussen hebben geen ruggegraat, een deel denkt dat het ni zover zal komen. En een deel wil gene zever met mensen zoals u.
Hoeveel denkte écht dat er van de 90% overblijft comrade ?
Vreemd he; als ge in mei 2020, in volle lockdown, zou gezegd hebben dat vaccins middels chantage zo goed als verplicht zouden zijn in september 2021, dan zou schoofzak u uitgescholden hebben voor conspiracy-zot.
Met andere woorden, zijn voorspellend vermogen is niets om over naar huis te schrijven

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 september 2021 om 22:13.
Oud 28 september 2021, 22:16   #129
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Vreemd he; als ge in mei 2020, in volle lockdown, zou gezegd hebben dat vaccins middels chantage zo goed als verplicht zouden zijn in september 2021, dan zou schoofzak u uitgescholden hebben voor conspiracy-zot.
Met andere woorden, zijn voorspellend vermogen is niets om over naar huis te schrijven
Het is hetzelfde "voorspellend vermogen" van een oplichter. Een beetje zoals op de beurs. Daar heb je ook van die goeroes, en hun grote taak is sukkels te doen kopen aan piek, en te doen verkopen aan bodem. Ze pogen dus mensen het tegendeel wijs te maken - dat de piek een volgende bodem is, en dat de bodem een laatste piek is.
Het motief hier is net zo duidelijk: als mensen direct doorkrijgen dat ze bedonderd worden, weigeren ze nog verder het nazi straatje te volgen.

Laatst gewijzigd door Erw : 28 september 2021 om 22:18.
Oud 28 september 2021, 22:19   #130
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge in mei 2020 tegen al die zageventen die mondmaskers eisten zou gezegd hebben dat diezelfde zageventen in september 2021 zouden zeggen dat mondmaskers nutteloos zijn en een aanslag is op hun persoonlijke vrijheid dan zou ik zeggen:

Zageventen blijven zageventen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 september 2021 om 22:19.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2021, 22:26   #131
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als ge in mei 2020 tegen al die zageventen die mondmaskers eisten zou gezegd hebben dat diezelfde zageventen in september 2021 zouden zeggen dat mondmaskers nutteloos zijn en een aanslag is op hun persoonlijke vrijheid dan zou ik zeggen:

Ik zou gewoon zeggen dat die die zageventen gelijk hadden. Namelijk mondmaskers helpen net evenveel dan injecties met chemisch spul, niet dus.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 september 2021 om 22:27.
Oud 28 september 2021, 22:31   #132
betabyte
Partijlid

Standaard

Citaat:
Haha, ik vrees dat er zo redelijk wat rondlopen.
Social media en de selfie-culture heeft ons zwak gemaakt.

Zoals Joe Rogan van iemand anders heeft gehoord en ik nu butcher:
Good times breed weak people, weak people bring bad times, bad times breed strong people, strong people bring good times. Rinse & repeat.
betabyte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2021, 22:53   #133
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door betabyte Bekijk bericht
Haha, ik vrees dat er zo redelijk wat rondlopen.
Social media en de selfie-culture heeft ons zwak gemaakt.

Zoals Joe Rogan van iemand anders heeft gehoord en ik nu butcher:
Good times breed weak people, weak people bring bad times, bad times breed strong people, strong people bring good times. Rinse & repeat.
Maar sommige wetten zijn absoluut. Politici die bv natuurwetten in hun beleid rammen en bv alzo pandemie tot een plandemie dopen, vijanden creëren om eigen fouten te maskeren en een zondebok te zoeken, mensen naar heropvoedingskampen sturen etc; zijn wel ons grootste probleem.

Mensen nemen die hofnarren veel te serieus.
Oud 29 september 2021, 03:08   #134
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht

Als ge in maart 2020 tegen die zageventen experten die zegden dat maskers tot niks dienden zou gezegd hebben dat de die 3 maanden later zouden verplichten, dan zou ik zeggen, zageventen blijven zageventen he

Het verschil is dat we ondertussen GEZIEN hebben dat die maskers geen epidemie hebben tegengehouden. In mei 2020 werd ons nog gezegd dat zij ons zouden toelaten om een epidemie tegen te houden zonder lockdown. We hebben in oktober gezien dat dat niet waar was.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2021 om 03:09.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be