![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mij, nu ik al wat langer voorbij de vetmest-capaciteit zit en op economische retour ben, toch blijft verzorgen, en me zelfs belooft om op mijn schriftelijke en uitdrukkelijke vraag even menswaardig te euthanaseren als hij met mijn hond deed.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 september 2021 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn de daders. Oppositie is maar blabla. Hier zitten die "aan de macht" sujetten op net datzelfde spoor. Geluk heeft er niks mee te maken. Particratie, kartelvorming, cooptatie, pariteit en 1001 andere vervalsingen / oplichtingen, wel.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nazi's zijn de daders van deze plegingen, niet de gedicteerden. Een Jood die zich laat afvoeren naar een werk... err. concentratie... err uitroeiingskamp, is ermee geen nazi. Je riedel stinkt sterk naar Goebbels propaganda. Die poogde hetzelfde wijs te maken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uwe veearts staat al klaar met z’n spuit. Met vaccin of strychnine. Wie zalt weten ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 september 2021 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En wellicht denken er nu nog veel dat die verplichting het laatste is "om ervan af te zijn". Bravo, een deel vd broers en zussen hebben geen ruggegraat, een deel denkt dat het ni zover zal komen. En een deel wil gene zever met mensen zoals u. Hoeveel denkte écht dat er van de 90% overblijft comrade ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, zijn voorspellend vermogen is niets om over naar huis te schrijven ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 september 2021 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het motief hier is net zo duidelijk: als mensen direct doorkrijgen dat ze bedonderd worden, weigeren ze nog verder het nazi straatje te volgen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 28 september 2021 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zageventen blijven zageventen. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 september 2021 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 september 2021 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Social media en de selfie-culture heeft ons zwak gemaakt. Zoals Joe Rogan van iemand anders heeft gehoord en ik nu butcher: Good times breed weak people, weak people bring bad times, bad times breed strong people, strong people bring good times. Rinse & repeat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen nemen die hofnarren veel te serieus.
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het verschil is dat we ondertussen GEZIEN hebben dat die maskers geen epidemie hebben tegengehouden. In mei 2020 werd ons nog gezegd dat zij ons zouden toelaten om een epidemie tegen te houden zonder lockdown. We hebben in oktober gezien dat dat niet waar was. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2021 om 03:09. |
|
![]() |
![]() |