![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als arts op IZ, en je hebt 1 bed en 2 patiënten lijkt me dat al wat anders. En aangezien Jan voorstander blijkt te zijn van niks doen, komen die sowieso in dergelijke situaties terecht als we de boel de boel laten.
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Ahnenpas segregeerde op raciale (bloed/dna/serologie) oorsprong, de CST segregeert op medische (bloed/dna/serologie) oorsprong. De communistische uitspraak dat "segregatie voordelig is voor de volksgezondheid" laat ik in het geheel voor de persoon die het durfde te uiten.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als hij dan met zijn nagemaakte rommel azfkomt kan ze dat gewoon weggooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet in 2019 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een fanatieke en egoïstische smeerlap vermoord zijn vrouw en drie kleine kinderen en alles wat men kan op dit forum is groteske excuses verzinnen en vergelijkingen maken met nazi Duitsland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moordenaar, een kindermoordenaar zelfs, portretteert men hier als 'slachtoffer'. Echt ziekelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik sta elke dag versteld dat er nog mensen met zo'n ideeën rondlopen. Ik had enkele patiënten die er ook zo over denken, zo'n 10%. Ik wil ze nooit nog behandelen. En degenen die me willen dwingen tot experimentele inenting, mogen voor mijn part morgen onder een bus terechtkomen. Ik zal er geen traan om laten
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En Pfizer is geen vaccin, dus die term slaat helemaal nergens op.
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een alternatief is, dan kan er verder over nagedacht worden. In Nederland wordt de oefening gemaakt, want daar kijkt men uit naar het eiwitgebaseerde vaccin Novavax.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vorige cellijnen kwamen al van een tijdperk waar abortus verboden is. Aldus zeer grote mogelijkheid dat het over gedwongen abortussen vanuit mentale instellingen ging. Maar Walvax2 was een 3 maand oude baby die ze levend aborteerde met vruchtzak om haar dan in stukken te snijden voor orgaanweefsel en dus celculturen. Alle vaccins delen die geschiedenis, is het niet bij de productie was het wel bij de testfase. Ook NovaVax. In Harvard (dacht ik) zijn ze bezig aan nasale vaccins zonder naald. Wat ze nu doen is “pharmakia”.
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dan met valse attesten afkomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() UIt eigen beweging tegen difterie/tetanus, hepatitis a+b en buiktyfus.
Noem me nu nog een antivaxxer.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een fabrikant naast zijn satanische wetenschappen een koosjer vaccin verkoopt, de handel daarom koosjer is. Vanuit mijn gelovige positie weiger ik iedere ingreep afkomstig uit die contreien. Ik vind dat men eerst de oorzaak van het virus moet achterhalen. Wie weet zijn deze virussen moedwillig verspreid om geld op vaccins te verdienen. Het systeem is nu eenmaal wereldwijd op die schaal gecorrumpeerd.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt gerechtelijk ook verantwoordelijk gesteld worden voor iemands zelfmoord, dat is hier net hetzelfde. Mentaal was hij natuurlijk niet in orde maar daarom moet je hem niet nog eens een extra duw geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een lef , nog ene die probeerde de boel te belazeren !!
En dan kucht die ook nog in het gezicht van 2 agenten !! https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/met...zicht~a3561f5a Gelukkig heeft die nog niemand vermoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |