![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles bij alles had ik overschot van gelijk toen ik stelde dat de Nederlanders massaal de grens zouden oversteken.
Goed voor de commerçanten en voor het virus dat zich ongetwijfeld happy voelde bij zoveel domme mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een piket in de vloer van hun salon en een ketting van 3 meter aan hun voet zal het ook gaan. Het is minder veilig, maar kom, wie zo onvoorzichtig is van een woonst zonder kelder te bezitten, moet roeien met de restrictie riemen die hij heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegde je dat vroeger ook van mensen die verkoudheden hadden ? Ik vind mensen vooral dom als ze hun levensvreugde nu belemmeren door dwaze praat. Een dertiger moet geen schrik hebben om corona op te doen, en elk pretje dat die nu mist, is er een dat hij voor niks gemist heeft. Voor een 70-er is dat misschien anders. Die moet zich afvragen of hij denkt dat hij nog meer dan enkele jaren gaat leven, en of hij tijdens dat leven meer plezier zal maken dan wat hij nu allemaal opoffert om de kans dat hij nu de pijp zou uitgaan aan corona kleiner te maken. Als hij toch denkt dat hij nog maar enkele jaren te leven heeft, dan zijn de momenten nu heel kostbaar, en is het misschien heel dom om die te verknoeien ook. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2021 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net om dat gedrag dat de Nederlandse overheid de lockdown uitgeroepen heeft. Mensen leren het dus nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor veruit de meeste mensen is zo een besmetting geen groot probleem en iets dat ze TOCH zullen meemaken, als het nu niet is, is het binnen een maand. Waarom zouden ze de extra nadelen van "geen geschenkjes kopen" daar bovenop doen ? Ik zou "dom" noemen: mensen die zichzelf meer schade berokkenen door hun keuzes dan nodig. "geen geschenkjes kopen" is voor velen schadelijker dan "risico op besmetting". Het zou dus dom zijn om geen geschenkjes te kopen. "niet in de zee gaan zwemmen" omdat men schrik heeft van door een haai opgepeuzeld te worden is dom. Men verknoeit zijn plezier, voor een risico dat klein is. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2021 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*Behalve voor je doorsnee maso-liefhebber, maar dat is niet de norm.
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's geen nieuws... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
't Kwam en ging rapper dan de schaduw van Lucky Luke. Dixit mijne maat Tricky Trick.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze ook hun eigen niet-gevaccineerde 65-plussers van hun grondgebied gejaagd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een virus dat zich 'happy voelt', en dat dan ook nog eens 'ongetwijfeld'? U hebt inmiddels uw paper toch al naar "The Lancet" en "Nature" gestuurd, mag ik hopen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Die machteloosheid dat ge mensen niet kunt vastketenen, moet wel immens frustrerend zijn.. ![]() Citaat:
Het komt omdat de NL overheid grote schrik heeft van de nieuwe snel-verspreidende variant.. en ze hebben zich gebaseerd op een onderzoek dat stelt dat er per dag 6000 mensen in de UK gaan sterven als er niets ondernomen wordt.. maar die 6000 mensen per dag, is het resultaat van een worst-case-scenario.. Op basis daarvan baseren overheden zich.. en op basis daarvan laten mensen zoals u zich gewillig angst aanpraten, gaan ze lopen panikeren en vinden ze dat iedereen zich moet opsluiten. Dat ze mensen zoiets één keer lappen, ok, maar blijkbaar leren mensen het niet om zich geen twee keer aan eenzelfde steen te stoten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een kelder hebben is duidelijk een mensenrecht. De overheid zou iedereen moeten voorzien van een kelder. In de oertijd woonde iedereen in een grotkelder. Waarom is dat nu niet meer het geval? De kelderlozen verkeren daardoor onbeschermd in groot gevaar. Daar moet een einde aan gesteld worden!
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ten tijde van overstromingen vormen ze een buffer en houden ze de straten toegankelijk voor winkelende bejaarden. Omwille van het slechtst mogelijke scenario moeten mensen nu al aangemaand worden zich met snorkel ipv mondmasker te begeven in hun huis. Zo blijft de kans op verdrinking in hun covid-schuil-kelder miniem. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 20 december 2021 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() En ondertussen dalen de cijfers al in de UK. Hoe kan je dat nog rijmen met hun doomsdaymodel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.bbc.com/news/uk-59718601 ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De dagelijkse besmettingen zijn al aan het dalen en dit klopt niet met hun voorspellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als het vandaag 20 graden is, morgen voorspellen ze 22 graden en overmorgen 24 graden dan gaan dergelijke profeten verkondigen dat het volgende maand 60 graden gaat worden...toch als de huidige trend zich doorzet...
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 20 december 2021 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |