![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gelijk ge Engels leert door veel mee te zingen met de muziek. Maar het zal nooit een passie worden. Tis wel leuk, maar kan er niet in verdwalen. Laatst gewijzigd door CUFI : 3 januari 2022 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge staat hier al behoorlijk ver, ik moet soms zelf nog uitleggen waar ze welk wachtwoord moeten inkloppen en dan staan ze u te bekijken alsof ge van een andere planeet komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 januari 2022 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die was daar even niet goed van, je moet weten dat wij constant scherp worden gehouden met trainings, en viskes die ze uitsmijten om te zien of we gaan bijten, op den duur is de paranoia zo hoog dat je zelf normale vragen gaat wantrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het hacken is niet om anderen aan te vallen he.
BOvenal is dat om jezelf te beveiligen. Maar het is vooral om te spelen eh. Als je uw Raspberry (zero 2w) hackt, kunt ge de performance verbeteren. Overclocken naar 1,3 ghz bv. Het is vooral om bestaand gerief zelf updates te geven. Wie dat doet om anderen aan te vallen of fraude zaken, is niet christelijk bezig. Laatst gewijzigd door CUFI : 3 januari 2022 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die werden op de markt gezet door een provider en waren gedowntuned zodat je daar enkel de standaard consumer dingen mee kon doen, al was het een toestel waar je best wel het een en ander op kon configureren. Met een handleiding van internet kon je dan in dat ding inbreken, password resetten en dan in admin mode inloggen en vervolgens aanzetten wat je nodig had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals ik al eerder schreef 'durf' ik al wel eens een visje in het forumwater smijten maar dat is al algemeen geweten dacht ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 januari 2022 om 10:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op de xbox one kon ge pas zotte dingen doen. Alle achievements voor een game dat ge niet eens uitspeelde bv. Kon wel bans opleveren. Playstation ligt iets gevoeliger na een crisis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb al proffen geweten die hun login en paswoord doorgeven aan de secretaresses. Of een verpleegpost waar ge binnenkomt en het login en paswoord op een post-it op het scherm hangt. En als ge daar iets van zegt is het precies of gij zijt den boeman. Citaat:
Dat heb ik vroeger ook nog gedaan zo.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 3 januari 2022 om 10:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt dat oplossen door in hun naam voor IT pizza te bestellen . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat die pi voorlopig wel voldoende is, maar die setup lijkt me onhandig. Een van de beste toepassingen van een VPN is het omzeilen van geo-blocking door snel een tunneltje op te zetten naar een ander land. Lijkt me dan niet handig als al je verkeer door 1 VPN tunnel gaat. Privacy lijkt me trouwens geen goede reden voor een VPN. Als je Microsoft niet vertrouwd, waarom zou je dan wel blind vertrouwen hebben in een VPN provider?
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Virtual Private Network Je hebt inderdaad die betalende services om je origine te maskeren, dat zullen de meester particuliere gebruikers kennen. Maar je hebt ook VPN tunnels tussen bedrijfsnetwerken of om verbinding te maken met uw bedrijfsnetwerk of prive netwerk. Dat zijn ook VPN's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ZO: https://m.youtube.com/watch?v=Iwoznebw88o Zie ook: https://m.youtube.com/watch?v=jlHWnKVpygw Laatst gewijzigd door CUFI : 3 januari 2022 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laat ik dus heel bewust dicht. als er een pietenolleke in die software zit, dan zitten ze ook zo binnen. Lekker op uw security cam's meekijken, etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Ditto, er wordt heel bewust op vulnerable VPN services gescanned - zeker sinds Covid. Je zou dat echter wil in een eigen VLAN kunnen stoppen.