![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, relativeer maar lekker verder
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch. Op die manier is het natuurlijk goed mogelijk een wijk te vinden waar geen muzelgezeik is.
Citaat:
Daar weten ze wel beter. Moeilijk doen of eisen stellen doet pijn.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch leef ik liever hier dan in Rusland.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek over Moskou. En ik kan u zeggen. Voor mij een interessante stad om te bezoeken.
Maar neen, er leven, nope. Te duur, zeker in verhouding tot de lonen die de beter opgeleiden daar kunnen verdienen buiten overheidspostjes op niveau. En dan terug naar dfe basis van het topic. In Marokko hebben de "politieke" partijen die de Islam als basis nemen een verziekingsnederlaag geleden. Nu het gegeven wat kunnen gisten heeft. Maakt dat eigenlijk uit voor die "partijen"? Ja, want ze kunnen nu minder hard graaien in de overheidsvetpotjes. Maakt het verschil uit voor het dagelijkse leven in Marokko? Ik ga even wachten tot de volgende Ramadam. Eens kijken hoeveel er deze keer wat petsen krijgen indien ze publiekelijk een faux-pas plegen.