![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het dat misschien mijn punt zijn?
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nice rides.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of de mannelijke forummers hier ook zo'n commentaar zouden plaatsen en erop geilen mocht er onverwacht zulke foto opduiken van hun eigen dochter in dit topic.
Serieuze vraag hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als vrouw kan ik me echt niet voorstellen dat ik hier foto's plaats van 18-jarige jongens en daar commentaar op lever. Ziekelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heu volgens mij was die laatste foto van Dita von Teese. Die is 52 jaar en was burlesque actrice dus die doet dat soort poses als beroep.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien mijn dochter 9 jaar is niet nee.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant, volwassen mensen zijn verantwoordelijk voor zichzelf en doen met elkaar wat ze willen als ze beide akkoord zijn. Erop geilen, tsja, als je als volwassen vrouw in lingerie gaat poseren dan is dat een keuze. Je mag daar een mening over hebben, maar er is niks illegaals aan. Er is wel wat taboe rond uiteraard. Ik hoorde ooit eens: de leeftijd van de man gedeeld door 2 en dan + 7 is de minimum leeftijdsverschil dat sociaal wordt aanvaard, maar dat is niet per se een wettelijke regel. Ik vind persoonlijk de link met iemands eigen dochter maken wanneer je naar foto's van volwassen vrouwen kijkt die zichzelf aantrekkelijk laten afbeelden voor de buitenwereld een beetje een vreemde hersenkronkel, maar dat kan aan mij liggen. Ik vind "geilen" op een volwassen vrouw van 21 niet verkeerd, tenslotte is een vrouw van die leeftijd op haar vruchtbaarst en is ze dus ook biologisch gezien het meest seksueel aantrekkelijk voor het andere geslacht. Andersom is dat iets anders omdat vrouwen niet zo visueel ingesteld zijn als mannen. Vrouwen zoeken naar geborgenheid, verbinding en vooral veiligheid. Een iets oudere man kan meer veiligheid en geborgenheid bieden omdat hij al een zekere stabiliteit en zelfstandigheid heeft verworven in zijn leven. Hoe sta je over een vrouw van 50 die een relatie heeft met een volwassen man van 23?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is het echt een no-go. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mocht er plots een foto van HUN dochter hier geplaatst worden? DAT is mijn vraag. Gaan ze dan verder 'meedoen' met hun ongepast commentaar? Ik hoop dat ik hier nog antwoord op krijg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mannen hun ogen zijn ook geen gebakken patatten hoor. Kijk jij liever naar een bierbuikvet lichaam dan naar een stakke 25 jarige NN? Over relaties laat ik me niet uit, enkel over het visuele
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn dochter zou besluiten om mannequin of model te worden en te poseren voor playboy, of actrice of danser te worden in video clips om daarmee haar brood te verdienen dan moet ik haar dat dus keihard verbieden ?
Ik ga niet alle foto's in deze draad terug bekijken, maar volgens mij zijn het allemaal professionele modellen.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is zo op TV parfum reclame van vrouwen die in een groot bad zitten alsof het vloeibaar goud is. De manier waarop ze uit het bad stappen en naar een open raam wandelen is pure kunst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een vrouw is immers nog baas over haar eigen lichaam. Net zoals een vent dat is over zijn ogen.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik toch maar eens met m'n dochter zou praten, en als het duidelijk haar wil is, bewust, dan valt daar weinig over te zeggen, wat de commentaren bij mannen ook mogen zijn. Lingerie wordt uiteindelijk hoofdzakelijk door vrouwen gekocht. De commentaren, inderdaad, daar valt iets over te zeggen. Het zegt in de eerste plaats veel over de commentator. Het gaat in de eerste plaats over lingerie. Ik denk dat de affiches, posters, in heel wat lingeriewinkels zich in de eerste plaats richten op de vrouwen. Dat de fantasie bij mannen op hol slaat, tja. Ik denk dat de commentaren die hier soms te lezen zijn niet in IRL worden uitgesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de commentaren die hier op't forum gegeven worden zijn bedoeld als compliment, niet als belediging en ook niet als geschreven verkrachting. Dat U professioneel verontwaardige door het leven wil gaan, tof en aardig. maar verwacht geen sympathie van mij.
![]() |