![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Rusland zich niet had gemoeid in het oosten, was de IS wellicht gewonnen. Zonder westerse interventies was er geen IS ontstaan. Was het hun proxyleger? En diezelfden willen experimentele behandelingen in mijn geliefden spuiten waarvan ik een overledene ken terwijl iedereen corona overleefde rond mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() KUT nu in Europa, net 2500 km ver woedt een Totalitaire Vernietigingsoorlog met MOABS ok, Thermoblastische superwapens, ICBM's, HI Tech kamikaze drones, mach 13 Raketten dus het is al Drie jaar nu WOIII ok.
De verharding is voelbaar overal op straat, en dit is al een zielig voorteken dat binnenkort de grote Burgeroorlog zal losbarsten in heel Europa met permanente NOODtoestand, OORLOGSEconomie en zeker ook bloedige Etnische zuiveringen, OORLOG is OORLOG, Untermenschen van KLEUR moeten zich nu geen ILLUSIES maken, De Witte WOKE zielepootje zijn al afgespietst en Levend in het massagraf gedumpt. Grote schoonmaak moet beginnen, infectie met zwarte parasieten is nu te pijnlijk voor de witte Europese gastheer lichamen, dus ik zie dit nu als een natuurlijke en noodzakelijk schoonmaak, en in de harde natuur is dit ook doodnormaal ok; ongelooflijk ok natuur, sommige organismen kunnen hun hele geinfecteerde lichaam afstoten en behouden alleen hun KOP en Nek waaruit dan een nieuw lichaam compleet geregenereerd wordt, om dus de parasieten dood te krijgen en ervanaf te komen. ----------------------- dus zie onder mijn oude topic over duitsland WOIII en nu is het RAAK: 11 april 2022, 21:24 #1 dewanand Minister-President dewanand's schermafbeelding Geregistreerd: 30 april 2005 Locatie: delft Berichten: 5.197 ========================== Nieuwe Post Hitler Jugend zou nu wel handig zijn he in Duitsland en rest Europa hhaha haha of is het Blank Arische Apen RAS nu al helemaal doodgeneukt door de grote zwarte LULLEN uit de Mena landen, INdia en Afrika?? Bijna alle jonge Blanke KUTJES worden nu hard ontmaagd en een paar maanden dan goed afgeneukt door grote zwarte LULLEN denk ik, al vanaf 12 jaar ok, volgens negers die ik kende. Die jonge blanke meisjes verzoeken zelf deze negers om hun blanke kutjes uit te naaien, en dit hoorde ik van negers en diverse oudere blanke meiden, die vroeger als jong Hollandse boerenmeisje flink uitnaaiden met buitenlandse mannen. FOOD FIGHT FUCK (Vreten, Vechten, Verneuken hahha haha ) is het enige wat veel DOMintelligente mensapen willen denk ik ======================== https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/oth...073c804c&ei=25 Geen twijfel meer: Duitsland bereidt zich voor op oorlog 3u • 1 minuten leestijd Duitsland vreest een Russische aanval vóór 2029 en is bezig zijn munitievoorraden aan te leggen, ontwikkelt zijn elektronische oorlogsvoering en werkt aan een sterker kader voor offensieve en defensieve operaties in de lucht. De Duitse kanselier Friedrich Merz heeft zich geëngageerd om van de Bundeswehr het sterkste leger van Europa te maken. Hij heeft beloofd de strijdkrachten van alle benodigde financiële middelen te voorzien om "het sterkste leger van Europa te worden". Vrijstaand Bad Modern Ovaal Met Twee Rugleuningen - Paars (Lupin Purple) En Zwarte Overloop | 170cm X 75cm | Otterton Advertentie Vrijstaand Bad Modern Ovaal Met Twee Rugleuningen - Paars (Lupin Purple) En Zwarte Overloop | 170cm X 75cm | Otterton Hudson Reed NL Meer informatie call to action icon In dat kader heeft de Duitse defensiechef, generaal Carsten Breuer, een richtlijn uitgevaardigd voor een volledige herbewapening van de Bundeswehr met moderne wapens en uitrusting tegen 2029. Volgens Reuters benadrukt de richtlijn de dringende noodzaak om de defensieve en offensieve capaciteiten van Duitsland te verbeteren vanwege de dreiging van een mogelijke Russische aanval op NAVO-grondgebied. De nieuwe maatregelen omvatten onder andere het vergroten van de munitievoorraden, het ontwikkelen van elektronische oorlogsvoering en het uitwerken van een sterker kader voor offensieve en defensieve operaties in de lucht. De NAVO heeft Duitsland gevraagd zijn luchtafweersystemen te versterken, zowel met langeafstandssystemen zoals Patriot als met kortereafstandsoplossingen. (SR en FM - Bron: Reuters - Foto: © Unsplash) https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/oth...073c804c&ei=25 ============================= |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Dreigende OOrlogstaal van poetin de Kleine, hij wil echt Derde Wereldoorlog laten losbarsten om heel europa plat te leggen
Europese Herbewapening he is hard om hard begonnen, Duitsland wil Grootste leger van Europa ontwikkelen, en de Duitse Oorlogsindustrie wordt nu gemobiliseerd. De verharding in de Nederlandse maatschappij is nu ook overal voelbaar in het openbaar dus wij zijn aan de vooravond van een Europese Burgeroorlog en oorlogs economie. Europa heeft toch een bloedig OORlogsverleden en de geschiedenis is verdoemd om zich te herhalen ziehier slecht nieuws voor europa: ============================= https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/ove...&ei=15#image=4 Moskou zet Oreschniks-raketten in aan de Europese grenzen © Unsplash De militaire samenwerking tussen Wit-Rusland en Rusland is in 2022 aanzienlijk versterkt, waarbij de eerstgenoemde zijn grondgebied aan de tweede heeft toegestaan om Oekraïne aan te vallen. Volgens Oekraïense inlichtingen heeft Moskou Oreschniks-raketten naar Wit-Rusland gestuurd, een land dat grenst aan Polen, Litouwen, Letland en Oekraïne. https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/ove...&ei=15#image=4 ============================== |
![]() |
![]() |