![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat met zich meebrengt dat wanneer de cipier geen goesting heeft om de zekering terug op te zetten, je soms dagenlang zonder licht, waterkoker, TV en dergelijke meer zat. Soms moest je iemand langs die cipier thuis sturen om hem uit te leggen dat iemand niet tevreden was met zijn service. Eens dat voorgevallen is zag je werkelijk verbetering in zijn houding, veel positiever en vooral sneller.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ik echter een debiel ben geworden, ga ik het je niet uitleggen natuurlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusthuizen worden duurder, o.a. door duurdere energie en meer personeelskosten.
Ik denk: exact hetzelfde voor gevangenissen. En wij maar betalen voor die criminelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de corona hebben ook verschillende kamers leeg gestaan.
Mensen stierven en nieuwe mensen waren bang om daar naar toe te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
immers, waar anders zou het vandaan komen, de belastinginkomsten?
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze iets (legaal) doen om de belastingdruk te verlagen, kan ik hen enkel gelijk in geven. De Groten verkasten hun productie naar het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemiddelde Belg? Daar ben je vet mee als je onder het gemiddelde zit. Dat is zoiets als de gemiddelde belg wordt 82 jaar. Dit wilt zeggen dat er mensen op zeer jonge leeftijd moeten gaan omdat tante Marie er vorige week 99 geworden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die nu klagen dat de WZC te duur zijn, kunnen net zo weinig doen aan de spilzucht van de overheid als de jeugd van nu. 20.000 euro aan de kant hebben staan, is geen garantie dat u het rusthuis kunt betalen. |
|
![]() |
![]() |