![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Burger
|
![]() Iemand die drugs nodig heeft om te ontspannen of zich te amuseren is best een normaal iemand, drugs (in al zijn vormen) hebben al 10 000 jaar een plaats in de samenleving .
En btw , liever iemand die zich amuseert dan van die mensen die denken de waarheid in pacht te hebben en hier vingerkes zitten te wijzen, die amuseren zich niet. Schol, ik steek er nog eentje op , om te ontspannen en ga mij dezen avond is goed amuseren. en jij ???
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een sigaar roken zal wel nog het minste zijn denk ik, alcohol kan al veel meer kapot maken vooral in een gezin en goedkoper zal het ook wel niet meer zijn. Sommigen die ik vroeger kende en blowde, snuifde en dan later allicht spuite zijn wel niet meer. In het algemeen voorafgegaan door eerst hun gebroken gezin, hun kinderen in instellingen zien verdwijnen en vaak genoeg er zelf ook in te verdwijnen. Miserie troef dus, maar ze zeiden zij ook dat het niet kwam van hun drugs of verslaving. Tja van wat kwam het dan wel natuurlijk? Maar nogmaals er eentje paffen of een glaasje drinken vind ik wel kunnen als je maar voldoende ruggegraat hebt en desnoods een kring rondom je hebt die tijdig eens aan de rem kan hangen. Beetje ontspanning kan ook genezend werken en het is dikwijls nog goed voor je seksleven als het met mate is tenminste (heb ik van horen zeggen). Ik zou er eigenlijk nog aan willen toevoegen dat ergens in de jaren 50 de meeste vrouwen, vooral in amerika aan de speed zaten maar dat noemde dan anders (mehylweetikveeldinges) en keihard werkten, gezond mager waren en konden vrijen tegen de sterren op zonder last van hoofdpijn te hebben. Ze zouden het dus beter weer eens in de handel smijten (met al die werklozen en zieken tegenwoordig) Laatst gewijzigd door Mambo : 20 januari 2005 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hij lacht iedereen uit, noemt de meerderheid van de forumgangers losers (want de meerderheid van de bevolking neemt drugs); en ik wil hem vriendelijk aantonen dat hijzelf ook helpt het probleem verergeren door zich vijandig op te stellen; en U censureert MIJ ??? Te gek voor woorden. Met vriendelijke groet, boeha. EDIT: Of ben ik op een vriendjespolitiek gestoten ofzo? Want volgens mij is het woord "losers" ook nog altijd een stevig scheldwoord, of niet soms? Ah nee, ik snap het weer; we mogen drugsgebruikers gerust uitmaken voor losers, netjes hypocriet blijven zijn, en dan nog anderen censureren omdat ze ocharme de uitdrukking "zwarte vlek" gebruiken... Laatst gewijzigd door boeha : 20 januari 2005 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jotie 't Hooft ni kennen. Tsss. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Amai amai, dat verdedigt een zaak waar ze niks van kennen. Cultuurbarbaren, die zogenaamde Vlaams Nationalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is "een *knip* in de maatschappij"?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik in mijn kennissenkring rondkijk zie ik heel wat doctors in de wetenschappen met een goede job die dus volgens jou definitie allemaal losers zijn ??? ![]() Laatst gewijzigd door jules : 20 januari 2005 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Kom Hyoens, zeg nog 'ns wat. Ik heb zin om te lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() speciaal voor jou zet ik er een beeldje bij! Doctor in de wetenschappen? Van de universiteit van Kwazamboeloe zeker! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Punks zijn meestal intressantere mensen dan die hardwerkende conformistische oppervlakkige kutmensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo'n argumenten kan ik ook leveren hoor:
Foto van typische mens die vindt dat druggebruikers losers zijn: ![]() Foto van druggebruiker: ![]() ![]()
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Vreemdeling
|
![]() Twee hokjes zijn gemakkelijker denken dan meer zeker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Ik Heb Tenminste Geen Drugs Nodig Om De Realiteit Aan Te Kunnen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Neen, maar wel een rechts beleid.
Mietje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarover gaat het in deze discussie eigenlijk nog? ![]()
![]() |
![]() |