![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die together trial eens bekeken en ze werkten enkel met mensen die al tot 7 dagen ziek waren en een achterliggend probleem hadden.
“Patients who had had symptoms of Covid-19 for up to 7 days and had at least one risk factor for disease progression were randomly assigned to receive ivermectin” https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2115869 Competing interests: No competing interests were disclosed. Grant information: The TOGETHER Trial is supported by the Bill and Melinda Gates Foundation [INV-019641] https://gatesopenresearch.org/articles/5-117 Als je kijkt naar tabel 3 zie je wel een voordeel bij de evermectine groep al is het telkens weinig, toch zie je het bij de meeste zaken. Nergens is de placebo beter. https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2115869 Ik heb geen uitsplitsing gevonden per leeftijd, kan iemand dat vinden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schoonmoeder kreeg enkele dagen geleden haar 4de spuit (2de booster).
Miraculeus: ze heeft het overleefd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het probleem is dat het goed mogelijk is dat ivermectine in sommige gevallen werkt, dat het voor bepaalde soorten patienten werkt, dat het tegen vroege varianten werkte, en zo voort. Maar het dient gezegd dat die resultaten toch eerder teleurstellend zijn, en men mag zich niet laten leiden door zijn wensen en goestingen. Data zijn data. De werkelijkheid is de werkelijkheid, he. Wat men ook mag denken van sommige handelingen en wat men ook mag denken van sommige apenstreken van machtshebbers en zo. Als het niet werkt, dan werkt het niet. Ik beweer niet dat het bewezen is dat ivermectine niet werkt. Ik heb er zelf moeite mee om dat te denken. Maar het werkt duidelijk niet in alle omstandigheden, en de studies die zeggen dat het werkt hebben soms ook bizarre eigenschappen. Daaruit besluit ik dat de beste samenvatting van onze kennis en onze onwetendheid betreffende ivermectine, is: "er is veel materiaal dat suggereert dat het werkt, maar de werking is niet bewezen." Dat was, zoals ik al stelde, meer dan genoeg om in tijden voor vaccinatie, het massief aan te wenden, in plaats van het te verbieden. Dat is een blijvend schandaal WAT OOK de uiteindelijke werking ervan zou zijn. Maar dat is verre van genoeg om te zeggen dat het wetenschappelijk vastgesteld is boven elke vorm van redelijke twijfel dat het werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook opmerkelijk dat ze bewezen zaken zoals vitamine D ook totaal doodgezwegen hebben en zelf in het wappie hoekje hebben gedrumd, dat is ronduit een misdaad. We moesten massaal vitamine D aan de bevolking hebben gegeven, Westerlingen hebben een systemisch tekort aan vitamine D. Het is niet afgesproken maar er lijkt wel een systeem in te zitten om alles wat enigszins zou hebben kunnen helpen te demoniseren en uit te sluiten. Dat zal wel iets met de haat tegen Trump te maken hebben en de volledige mind-controle van de vaccins. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste studies gaven aan dat er een effect van een factor 4 of 5 op dodelijkheid zou zijn. Dat was een niet te versmaden effect. Dat is trouwens niet ontkracht, maar het kan zijn dat het in speciale omstandigheden was ; dan wel dat de studies inderdaad slecht uitgevoerd werden, of dat er publicatie bias was. Het is juist dat er op dat moment een onbegrijpelijke (op medisch vlak) hetze ontstaan is, en dat is hier in het lang en het breed uitgelegd. Maar mocht het waar zijn dat er universeel, over alle varianten heen, en over vele klassen van patienten heen, een effect van een factor 4 of 5 zijn, dan is het eigenaardig dat we daar in die studie van het Together trial niks van zien. Is dat totaal doorgestoken kaart ? Zoals ik al zegde, als we dat moeten veronderstellen, dan kunnen we niks meer zeggen. Dan kunnen die kleine studies evengoed doorgestoken kaart zijn. Als we ervan uit gaan dat grote studies systematisch totaal vervalst zijn, dan is het gewoon gedaan met de medische wetenschap, maar dan kunnen we ook niet beweren dat iets werkt. Er zijn evenveel "fake news" subversieve mogelijkheden dan om kwakzalverij aan te smeren, dan samenzweringen om studies van werkende middelen op grote schaal te vervalsen. Ik geloof dat niet, en in elk geval mogen we dan gewoon niks meer aannemen. Het zou bijvoorbeeld mogelijk kunnen zijn dat het middel werkt in zekere omstandigheden en niet in andere. Misschien werkte het enkel tegen de eerste varianten. En misschien had zelfs Van Ranst eens gelijk: het werkte tegen parasieten, en misschien is met parasieten vergeven zitten een extra dodelijkheidsfactor als ge covid hebt. Door iets aan uw parasieten te doen, verhoogt ge dus uw overlevingskansen bij covid. Wie zal het zeggen. De verwijten die aan die Together studie gedaan worden, zijn voor een deel terecht, zoals men verwijten kan hebben tegen bijna elk van de studies. Kortom, er zijn inperfecties. Maar mochten we te maken hebben met een middel dat een factor 4 of 5 helpt, dan zou er een effect zichtbaar moeten blijven. Dat gezegd, het is waar dat de studie bijvoorbeeld een probleem heeft bij het recruteren van enerzijds placebo en anderzijds ivermectine patienten, omdat de placebo groep wat vroeger gerecruteerd was en dus misschien aan een zachtere variant was blootgesteld. Maar dat kan volgens mij geen factor 4 of 5 wegwerken. Kortom, ik neem die Together studie wel serieus. Zij is niet definitief, maar zou moeten meewegen. En dat alles maakt dat we een geheel van studies hebben die ons niet toelaten om een hard besluit te trekken dat het middel werkt. Dat doet de merite niet weg van alle studies die wel een effect tonen. Maar de tegenspraken tussen al die resultaten maakt dat er geen eenduidig klaar en duidelijk bewijs is dat het "in het algemeen" bij "uw gemiddelde patient" SIGNIFICANT werkt. Had die Together studie een sterk effect getoond, dan zou ik gezegd hebben: de zaak is beklonken, het is bewezen. De afwezigheid van zichtbaar effect is echter problematisch om die bewering te maken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() Patrick, bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Ik heb geen tijd noch zin om in detail te reageren. Laat het me zo samenvatten; ik blijf het ontgoochelend vinden dat je enerzijds de resultaten van een studie zoals de "Together trial" als het ware ophemelt terwijl er al vanaf de opzet kritiek was op die studie wat betreft het type patient dat wordt onderzocht, wat betreft dosage + gebrek aan een passend framework van andere supplementen (die nodig zijn voor goede opname van IVM), en terwijl de financierders duidelijk banden hebben met vaccin-producenten maar de onderzoekers beweren dat er geen zakelijke belangen mee gemoeid zijn ...en je anderzijds maar liefst 1103 studiesverzameld op c19early.com over één kam scheert en ze allen opzij wil zetten als "te klein", "geen RCT", enz... Ten eerste klopt dat niet wat je zegt; er zijn intussen heus een pak serieus grote en goed opgezette studies bij. Ten tweede; het gaat al lang niet meer over IVM alleen. En ten derde strookt het evenmin met het feit dat je toegeeft dat het ontbreken in EU (en zelfs afraden) van een vroegbehandelingsprotocol een van de grootste medische schandes is van deze en vorige eeuw. Met het bovenstaande in het achterhoofd zie ik me genoodzaakt mijn stelling te achterhalen; de laatste strohalm van de adepten van de huidige strategie ("het helpt tegen zware ziekte") is in mijn ogen een zeer flauw pro-algemene-vaccinatie argument, omdat 1) er duidelijk bestaande geneesmiddelen genoeg zijn waaruit een behandeling kan worden gedistileerd , 2) duidelijk kan worden aangetoond dat zo'n behandeling evenzeer een enorm effect zou hebben op beperken van zwaar zieken (je zou kunnen argumenteren dat het effect zelfs groter zou zijn), 3) zo'n behandeling minder neveneffecten zou hebben dan de nieuwe vaccins (draai en keer het hoe je wil; er zijn weldegelijk zeer veel meer neveneffecten te noteren, én men heeft nog geen data wat betreft uitgestelde effecten die zich kunnen manifesteren in de toekomst), en 4) zo'n behandeling goedkoper zou zijn én meer mensen kan bereiken op deze aardkloot. Mijn mening zou anders geweest kunnen zijn mochten de vaccins het verspreiden van het virus kunnen tegengaan. Maar helaas... Wat dat laatste puntje (4) betreft; niet onbelangrijk, als ik het bekijk vanuit het land waar ik verblijf (Zuid-Afrika). Een land dat geen werkend-tegen-huidige-variant vaccins kon bemachtigen omdat de rijke landen het nodig vonden om kinderen te gaan inenten. Een land waar WHO actief campagne voerde (ook op sociale media) tegen het gebruik van IVM, op basis van leugens, en zonder een bereikbaar alternatief voor IVM te kunnen naar voor schuiven. Ik weet niet of je op de hoogte bent, maar op de meest recente WHO-top hebben 43 Afrikaanse landen in een gezamelijk statement "njet" gezegd tegen de plannen van WHO om nog meer laken/macht naar zich toe te trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan ivermectine die 4-5x genezing niet bewerkstelligen maar het werd als perfect veilig geneesmiddel te vlug afgeschreven om normaal te zijn, zelfs met positieve labo resultaten. Het zou maar eens kunnen geholpen hebben, the horror. Ik begin hier nu wel een complot in te zien, er is teveel geld mee gemoeid om eerlijk te verlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er blijkt trouwens veel verkeerd te lopen in dat onderzoek, de Ivermectine groep had bv 3 keer meer asthma patiënten en er was niet geweten wie al Ivermectine had genomen op eigen houtje, in een land waar het makkelijk verkrijgbaar was. Ook de sponsorlijst is indrukwekkend, dit is alsof sigaretten fabrikanten laten onderzoeken of tabak ongezond is, het resultaat daarvan kennen we. https://c19ivermectin.com/togetherivm.html the degree of change between FLV and IVM varies dramatically, with IVM reporting 666%, 275%, 150%, and 43% more patients for CPD, asthma, CKD, and CCD, without any clear explanation for similar differences in the percentage of missing data Possibly the largest financial conflict of interest of any trial to date. Disclosed conflicts of interest include: Pfizer, Merck, Bill & Melinda Gates Foundation, Australian Government, Medicines Development for Global Health, Novaquest, Regeneron, Astrazeneca, Daichi Sankyo, Commonwealth Science and Research Organization, and Card Research. Many conflicts of interest appear unreported. For example, Unitaid is a sponsor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() Unitaid, dat zijn de mensen die de Dr Andrew Hill verplicht hebben de eindconclusie van zijn onderzoek te herschrijven, nadat ze 40 miljoen USD hadden gegeven aan de unief van Liverpool waarmee Dr. Hill berbonden is.
Dr Tess Lawrie tikte hem daarvoor op de vingers, en was zo slim hun gesprek zelfs op te nemen. Het is één van de meest pijnlijke bewijsstukken wat betreft criminele activiteiten van Big Pharma. Artikel hierover; https://www.thedesertreview.com/opin...46e98a0b5.html Als je dit soort dingen leest, dan KAN je die Together Trial toch niet meer serieus nemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat over de lange termijn, en daar blijven de pro vaxers nog steeds over zwijgen. Omdat ze weten dat de campagne compleet gefaald heeft. Nu zijn er nog enkel de lange termijngevolgen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 6 juni 2022 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://bird-group.org/watch-dr-tess...on-ivermectin/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel jij met lange eerlijk ? Dat mens gaat richting 90 jaar. De meeste mensen die deze boosters krijgen zijn in dat geval. Ik snap hier de AntiVaxxers niet he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaxxers vergeten nogal vlug |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik keek trouwens uit naar die trial, toen die aangekondigd werd, omdat het eindelijk een "serieuze, grote" studie was, min of meer "officieel" uitgevoerd. Dat was wat ik al een jaar vond dat er had moeten komen. Citaat:
Citaat:
Dat is het punt nou net. Je mag je oordeel over een studie niet laten afhangen van het resultaat dat ze geeft. Dat is fundamenteel. En ja, die Together trial is een van de betere in het lijstje. Ook al zijn er problemen mee. Citaat:
Ik zeg dan ook niet dat het bewezen zou zijn dat ivermectine niet werkt. Maar ik zeg ook dat, gezien o.a. het Together resultaat, men niet met zekerheid kan beweren dat het "in het algemeen" werkt ook niet. Citaat:
Maar het enige en echte schandaal van het ivermectine gedoe is dat men aanwijzingen had dat het kon werken, en het niet toegediend heeft (het zelfs verboden heeft) toen er nog geen vaccins waren he. In elk geval is het zo dat het effect van ivermectine, als het bestaat, niet heel heel sterk is - en dat de factor 4 of 5 minder doden die in het begin gevonden werd, waarschijnlijk overdreven optimistisch was, of in elk geval niet op brede groepen patienten kon gebruikt worden. Dus wil dat niet zeggen dat ivermectine, zelfs in dat geval, de "definitieve" oplossing was, maar gewoon een lapmiddel, he. Citaat:
Citaat:
Het willen vaststellen dat ivermectine werkt, heeft totaal niks te zien met vaccinatie. Citaat:
Willen dat iets "wetenschappelijk aangetoond is" terwijl dat niet zo is, is gewoon onnozel, want dat verandert de werkelijkheid niet. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan werkt geen enkel middel (meer).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat sterftegraad van covid tot 70 zo laag is dat ze de groep moeten inperken tot de zware gevallen om wat cijfers te kunnen hebben. Plus ze bekeken hier dan nog enkel dood door covid, niet dood met covid wat het nogmaals beperkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.togethertrial.com/publications Eerlijk gezegd, ik heb de gewoonte om aan "kritische analyse van medische artikelen" te doen, en daar is bijzonder weinig over aan te merken. Zelfs de randomisatie is vrij goed gedaan. Het kan natuurlijk zijn dat alles gelogen is in dat artikel, en dat die studie zelfs niet plaatsgevonden heeft en men zo maar cijferkes uit zijn duim gezogen heeft, maar dat kan men dan ook doen voor alle andere studies. Op een zeker moment moet ge ook (en vooral) wetenschappelijk materiaal aanvaarden dat uw voorkeuren NIET wegdraagt. Daaraan herkent ge trouwens een echte wetenschapper. Maw, oftewel liegen ze daar dat ze zwart zien, oftewel is er veel kritiek op die gewoon geen grond heeft, he. Dat hoeft zelfs niet eens in tegenspraak te zijn met eerdere resultaten zoals ik al aangaf. Misschien is ivermectine heel werkzaam in specifieke gevallen. Misschien was het werkzaam tegen de originele variant. Maar ik zie niet goed in in welke mate dat Together resultaat in de vuilbak zou moeten. Dit is gewoon gedaan zoals het hoort, in grote mate. Dit is het soort studie waarvan we vonden dat het een schandaal was dat ze er niet waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat houd hen tegen om dit medicijn te maken??????????????? ER IS MEER VERDIENT AAN HET VACINEREN;;; ![]() |
|
![]() |
![]() |