![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dadeemelee wordt weer wanhopig, tijd voor nog een meme dus...
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat zeer weinig sossen, blauwe smurfen, tsjeven en groensels jouw redenering volgen. Maar mij niet gelaten hoor. Ik heb geen problemen, al vind ik het niet ideaal, dat de Vlaamse regering zou bestaan uit het grote VB, aangevuld met een kleine nva, en die gans de boel gaat blokkeren, van Knokke tot Arlon.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet partijgebonden te denken en wat de smurfen, tsjeven, groensels of de Nieuwe Vlaamse Afbrekers denken, dat zal mij worst wezen. Maar uw enorme redeneerfout zit erin dat u nog steeds uwzelf wijsmaakt dat de N-VA met het VB in zee zal gaan ! Dat zal nooit gebeuren zolang dhr De Wever aan het roer van de N-VA staat. Die man wordt nog lievere de grootste hypocriete inconsequente draaihaan dan ook maar iets met het VB te maken te willen hebben. (gelukkig maar) En als dhr De Wever voor 2024 zou verdwijnen als voorzitter, dan komt er wel een volgeling van hem op de troon die ook het VB gaat negeren ofwel splitst de N-VA. bron https://www.vlaamsbelang.org/n-va-ve...egionaliseren/ Citaat:
Een VB stem zal dan ook in 2024 een totaal nutteloze weggesmeten stem zijn. Zoals het nu al zolang is. En dus alleen maar bijdragen aan het lichter maken van de rechtse kant van het Vlaamse politieke spectrum. En aangezien ik liever een sterkere linkse politieke zijde zie, is elke stem voor het VB een stem die niet naar het in onze democratie meespelende rechts gaat en dus die rechterzijde verzwakt.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 mei 2022 om 05:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
![]() Citaat:
Zoals ik hierboven al stelde de N-VA van dhr De Wever wil niets met het VB te maken hebben. De Wever wordt nog liever voor hypocriete windhaan uitgemaakt dan zich te compromiteren met het VB Bewijs / bron : https://www.vlaamsbelang.org/n-va-ve...egionaliseren/ Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat we de perceptie tegen hebben. Ik weet dat we nooit kunnen aantonen wat het geworden was indien de N-VA niet in Michel I gestapt was. Ik ben er wel van overtuigd dat het er dan voor Vlaanderen veel minder goed uitgezien zou hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen er nu bezig is met het stikstofakkoord is een erfenis van 20 jaar wanbeleid i.v.m. het stikstofdossier. We kunnen het ook zo ver laten komen zoals in Nederland, dat er gewoon niets meer mag. Totaal geen vergunningen meer, 100 km/u op de snelwegen, vergunningen die aflopen niet verlengen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
- 2 jaar minder lang werken, geen indexsprong en geen hogere belastingen en eigen bijdragen. - Stel je voor geen recordaantal nieuwe Belgen binnen gelaten. ach ja het is nu, wij dat rechtse rotintermezzo hebben moeten ondergaan, inderdaad veel beter in Vlaanderen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 mei 2022 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een heel ander gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Want er is nog geen wettelijke basis om het Demir afbraakbeleid af te dwingen. Het is op dit moment totale chaos, typisch voor elk dossier waar Demir haar handen aan steekt. Demir heeft ooit gezegd :"op het stikstofdossier mogen ze mij afrekenen". bron : https://www.tijd.be/politiek-economi.../10289377.html Volgens de laatste peiling in Limburg, waar mevr Demir kopstuk-goudhaantje moet spelen, gaan de Limburgers dat alvast doen. En de afrekening is ferm negatief. Nog enkele slechte peilingen voor de Nieuw Vlaamse Afbrekers en het Demir verhaaltje zal wel heel wat respectvoller worden voor het Vlaams erfgoed en de agrarische poot van de Vlaamse volksaard.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 mei 2022 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Helemaal niet dus
Rechtse stemmen neutraliseren achter het cordon maakt de N-VA zwakker. En de linkerzijde relatief sterker. Positief dus, minder rechts in de politiek die echt meespeelt.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schoonbroer woont in Nederland. De man werkte bij een baas die in onder aanneming werkt voor Nederlandse steden (groendienst). Hij mocht onlangs op pensioen gaan, op de leeftijd van 67 jaar en drie maanden. Dit terwijl er in Nederland geen levenslange werklozenhangmat bestaat, terwijl er ontzettend bezuinigd wordt op de SZ (krijg maar eens kanker op je tachtigste, dan zeggen ze droogweg, "je bent te oud".) ... Laatst gewijzigd door reservespeler : 22 mei 2022 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Logisch redeneren is precies uw sterkste kant niet.
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Het was toch alleen maar de N-VA die dat wou, nietwaar?
![]() |