![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat ik het Nederlands ken en ik laat die onnozelaars met hun onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Franstaligen maken soms fouten, maar dat is normaal. Wij maken ook fouten in het Frans. Ik geloof wel dat Everytime gewoon Nederlands heeft geleerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet foutloos ,maar daar malen we eigenlijk niet om ..... Het gaat om de context van zijn berichten ,de praktijk in mijn samenwerking met Franstaligen gaf mij juist het tegenovergestelde beeld ,om van mijn directe Franstalige buurman nog maar te zwijgen... Die stond enkele jaren geleden een nieuw winkelmeisje uit te kafferen bij de bakker omdat zij zijn Frans niet verstond... Voor wat woont die gast hier al meer dan 20 jaar in ons midden zonder ook maar twee woorden Nederlands te kennen , vraag dat u eens een keer af... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 augustus 2022 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil?*, die mensen maken handig gebruik van hun politieke vrijheden.
Wat me eraan doet denken, het is even geleden dat ik nog eens een (kleine) storting van wat eurootjes deed om hen te steunen. Ik zal mijn app internetbankieren eens openen zie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan dus zeer actief voort met de dreigende verfransing tegen te gaan. De verengelsing, daar zit ik geen kloten mee in. Dat is geen sociale probleem en geen culturele bedreiging, in tegenstelling tot de verfransing.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() onder de gestruktureerde mededeling de code voor "zot zijn doet geen zeer" ?
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "zot zijn doet geen zeer, maar 't kan wel ambetant zijn voor andere mensen"
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() 't gedacht doet veel natuurlijk.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tweetalig, zelfs drietalig met het Engels U zal ook fouten maken als u in het Frans of Engels spreekt en het is logisch : het is niet uw moedertaal.
Laatst gewijzigd door Everytime : 7 augustus 2022 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg gasten, of hij nu echt of wat fake Frans of Swahili-moedertalig is, dat maakt toch niets uit zeker.
Ik ga eens in k&k een draadje opstarten: mag je je forum-identiteit wat decorum geven?
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Franstaligen "morgen" massaal in uw buurt komen wonen, hebben ze dus het volste recht er te komen wonen. Wat uw daarmee voelt, is enkel en alleen uw zaak en niet de zaak van de Franstaligen. Uw taal en uw cultuur zullen helemaal niet verdwijnen omdat Franstaligen in uw buurt komen wonen. Stop dus met uw verfransingswaanzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel dat eens in Sint Joost ten Node; daar vindt je zelfs met een vergrootglas geen letter Nederlands meer en vroeger was dat een Nederlandstalige gemeente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Brussel kende een totaal andere geschiedenis op vlak van taalwetten.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge beseft toch dat dit even goed op gaat voor de Nederlands onkundige imbecielen van Franstalige afkomst die hier onze omgeving komen verzieken hé...
Laatst gewijzigd door Svennies : 7 augustus 2022 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Lagere school van onze zoon: Zemst - Nederlandstalig
Middelbare school : Ciney - Franstalig Universiteit Leuven : Japanologie - voertaal naast Japans ... Engels