![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Stop met het hokjesdenken. Het is niet dat 1% van de moslims fundamentalist is, dat we ze allemaal scheef moeten aankijken en zo moeten behandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het met het Blok Belang wel op 1 punt roerend eens : over Vlaamse onafhankelijkheid.
Maar ik weigerde VB of VU te stemmen wegens de verdeeldheid in de Vlaamse beweging op politiek gebied. De vervolging door de Belgische staat van een partij die de Vlaamse onafhankelijkheid in het vaandelt voert heeft mij doen veranderen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Voor de rest kan ik enkel vaststellen dat het niveau van burgerlijk-rechts zéér ondermaats blijft, inplaats van eens inhoudelijk over Guderians post's te discuteren verval jij constant in hysterische krampaanvallen van frustratie tegen "skinheads" en "neonazisten". Je kan mss eens contact opnemen met je evenbeeld Lucien Decoorne alias Brugge Veilig en Leefbaar, ik denk dat jullie het met elkaar goed zouden vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
HOE gaat het VB het doen? (terzijde1: u verliest uit het oog dat het VB omwille van die 'vrij redelijke voorstellen' is veroordeeld terzijde2: in geen enkel Europees land worden mensen het land uitgezet omdat ze een hoofddoek dragen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik weet het er zijn daar brave mensen bij en mensen die werken enz... en mensen die zich aanpassen en niet extremistisch zijn, en daar heb ik allemaal geen probleem mee. Maar met die arrogante klootzakken die elke christen bekijken alsof het om een onrijn varken gaat, daar heb ik vreselijk de pest in. Temeer daar die sukkels hier in de meeste gevallen op onze welvaart en arbeid zitten te teren, daar wordt ik echt nijdig van. En geloof me ik heb er jammer genoeg zo al meer ontmoet als eerstgenoemde catgegorie, bovendien is dat niet alleen mijn ervaring, maar ook die van 90 % van de mensen uit mijn omgeving. Jammer maar het is zo, geloof me ik zou echt willen dat het anders was, dat jullie gelijk hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hey nu nie overdrijven hé, ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dat er neo-nazistische groepjes voor het VB zijn, lijkt me logisch: het is immers de meest conservatieve partij van Vlaanderen, enkel is het jammer dat de hele partij daarom afgeschilderd wordt als fascistisch, maar dat past uiteraard perfect in de diaboliseringspolitiek van de traditionele partijen
![]() |
![]() |
#131 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel al veel heb tegengekomen, zijn asielzoekers die werk zoeken, maar overal geweigerd worden. Vorige week nog zie een Turk tegen me: het is niet goed dat ik geld krijg van het ocmw, ik wil werken! Ik zoek werk, maar krijg er geen. Toch hebben mensen de neiging mensen als hem te categoriseren als lui en levend van onze welvaartstaat. Terwijl we er niet bij stilstaan dat we hen daartoe de kansen moeten bieden door hen op te leiden, te begeleiden, en niet steeds weer in concentratiewijken te stoppen. Oplossingen werken enkel als het van 2 kanten komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Knuffelbeleid. Nog niet duidelijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Iemand omwille van een hoofddoek buitenzetten, dat is nogal kras natuurlijk, iemand buitenzetten omdat die criminele feiten gepleegd heeft of omdat die als gastarbeider geen werk heeft of omdat hij / zij geen politiek vluchteling blijkt te zijn, zou eigenlijk maar nie meer als normaal zijn. Ik ben niet tegen politieke vluchtelingen, als ze ook echt politiek vluchteling zijn. Daarom zou heel die asielwet en emigratiewet is eens moeten vereenvoudigd worden en bovendien streng worden toegepast. Ik wil geen deportaties in nazi stijl hé, maar wie geen recht heeft hier te zijn moet ook niet blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overigens: De goedkope uitlatingen ivm je persoonlijk leven hou je maar voor jezelf. 'k Heb er al een paar teveel horen roepen dat ze "nooit voor iemand moeten kruipen hebben" enzovoort. Die gasten zijn enkel zèlf onder de indruk van hun uitspraken. Trouwens hou je zoveel van jezelf omdat niemand anders het wil doen?
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() is het eigenlijk niet tragisch : mensen zijn ongelukkig en vluchten naar het aards paradijs Belgie. Om hier dan weeral ongelukkig te moeten zijn.....
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie legt er nu 250.000euro aan de kant voor een bedrijfsleider die 1 (!) persoon met hoofddoek in dienst heeft. ![]() Dat linkiwinkies dat niet willen inzien. Kan de staat geen 500.000euro uitschrijven voor diegene die de briefschrijver met bewijs overdraagt? Eén zaak wordt geviseerd met één werkneemster die een hoofddoek draagt, de schuldige moet niet ver gezocht worden, één of andere freak die zich probeert te manifesteren op laffe wijze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
SS-regalia en andere uitingen van zwarte nostalgie zijn ongevaarlijk - de IDEOLOGIE is dat niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Enkel naïvelingen geloven er in dat Vrij Vlaanderen er voor iets tussen zit.
Maar als je goed oplet, komt Vrij Vlaanderen wel in een (nog) negatievere spiraal terecht, niet verschieten als de briefschrijver links-radicaal is! Dit om Vrij Vlaanderen de das om te doen. |
![]() |
![]() |