![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Spijt? | |||
Ja, ik heb spijt dat ik niet-gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, ik heb géén spijt dat ik niet-gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
13 | 40,63% |
Ja, ik heb spijt dat ik gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Neen, ik heb géén spijt dat ik gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
18 | 56,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://statbel.fgov.be/nl/over-stat...es/mortaliteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 oktober 2022 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, als je goed kijkt, en individueel gaat vergelijken met die jaren, dan zie je dat ten aanzien van 2017 bijvoorbeeld, de lichte divergentie vooral begint in juli. Het zou mij niet verwonderen dat de hitte daarmee te maken heeft. In 2018 zie je iets gelijkaardigs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net voor de zomer was er ook een vaccinatiecampagne, mijn ouders kregen dan een brief voor hun 4e spuit. Als we in september tot november opnieuw een stijging zien dan is er geen twijfel meer. de warmste zomer tot nog toe is die van 2018 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...ndt-in-top-10- warmste-zomers-ooit/ Het intensieve griepseizoen van 2018 https://www.ntvg.nl/artikelen/het-in...izoen-van-2018 . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 20 oktober 2022 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt trouwens exact hetzelfde verschijnsel ten aanzien van 2017. Citaat:
Ja, dat is een bron uit 2020. https://www.meteovista.be/nieuws/wee...-2022-augustus Vergelijk maar met: https://www.meteovista.be/nieuws/wee...-2018-augustus Laatst gewijzigd door patrickve : 20 oktober 2022 om 17:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, 2021 was veel minder dodelijk dan 2018. Je kan niet tegelijkertijd zeggen dat je op een maand na de intensiteit van de vaccinatie campagne in de sterfcijfers kan zien, en vaststellen dat 2021 een bijzonder sterf-vrij jaar was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Het verschil tussen het "rampjaar" 2020 en dit jaar is nagenoeg even groot als het verschil tussen 2021 en dit jaar.
Normaal zou dit jaar toch in lijn moeten liggen met vorig jaar, of er zelfs onder.
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongeveer, het is wachten op cijfers tot eind dit jaar. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 21 oktober 2022 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() De booster was wellicht nutteloos. Maar verder geen spijt, integendeel.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar, in 2021, hebben we van 2 dingen "genoten": * de ondersterfte die in 2020 voorbereid werd (de zwaksten die hun kaars wat eerder werd uitgeblazen dus) * de vaccinatie van ouderen die wel degelijk gewerkt heeft in 2021 tegen zware ziekte en sterfte. In 2022 is dat voorbij. Vaccinatie doet niks meer, en de "oversterfte" is opgebruikt ; meer nog, we hebben er misschien vanuit 2021 opgespaard om nu te sterven. Maar vooral, de maatschappij is ondertussen zwaar gehavend door al dat gemaatregel. Wij zijn er gewoon maatschappelijk slechter aan toe. Niettemin zijn de effecten minuskuul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voorbarige conclusie, zelfs al zou de booster nutteloos zijn, dan hou je nog geen rekening met wat dat ingespoten goedje aan bijwerkingen kan veroorzaken...tot 2024 kun je dus niet zeggen of je wel of niet spijt hebt en zelfs dan nog kunnen er onbekende, lange termijn gevolgen van dit medisch experiment optreden die de gezondheid zouden kunnen schaden.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het is in uitgesteld relais Of hoe meer spuiten hoe dodelijker Er zijn nog mogelijkheden maar inderdaad, het is niet echt duidelijk zichtbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is niet van toepassing op het gevaccineerde individu want de prikspijt kan lopen vanaf de vaccinatie tot de rest van zijn leven want de verwachtingen over lange termijn gevolgen beweren farmaceuten ook niet kennen. Het moet inderdaad hartverscheurend zijn om te beseffen dat je jezelf beroofd hebt van je gemoedsrust en misschien de rest van je leven bang moet afwachten of je nog spijt gaat krijgen over wat je jezelf vrijwillig hebt aangedaan door vaccinatie. Daar best niet teveel over nadenken maar dat doen pro-vaxxers sowieso niet, anders hadden ze zich ook geïnformeerd en waren ze niet gevaccineerd.
![]() |
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier doen ze ook een peiling.
https://www.news.com.au/world/corona...a38ff5a6240822 Het meest in het oog springende; Slechts 35% van de respondenten zei gevaccineerd te zijn, en het opnieuw te doen. NIEMAND antwoordde dat ze er spijt van hadden dat ze niet gevaccineerd waren. Je kan de poll zelf invullen, zonder in te loggen, of wat dan ook. De voorstanders van maatregelen, dewelke dan ook, zijn in ERG grote minderheid. Hoe de mensen die VOOR de maatregelen hebben beslist dus nog aan de macht zijn (lantaarnpalen NU), is mij een raadsel. Of is de oorlog in Oekraïne dan toch een afleiding. (met wéér veel menselijk leed...). Beslist door dezelfde smeerlappen....
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 oktober 2022 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom? Gij gelooft dat toch niet?
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of al een zelfportret?
Dat is inderdaad bangelijk als je in de spiegel kijkt. ![]()
![]() |
#140 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je hoeft minder bang te zijn Panda aangezien je nu een antivaxxer bent geworden....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |