![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het niet zo dat al die Oled schermen (het beeldscherm alleen dus) van 1 enkele fabrikant komen?
![]() |
#123 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
weg met de sat/kabel/DVB-T/adsl-TV abonnement !! Absoluut zelfs , ik gebruik mijn schotel enkel voor FTA TV !! FTA = Free To Air !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En betreffende bv netflix , als het mij niet interesseert , sowieso niet abonneren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 november 2022 om 21:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De impact van televisie – TV-moraliteit in vraag gesteld
Onderstaande: iemand die het zo zag... Mijn leuke leven zonder televisie Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 november 2022 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt mensen waar het internet veel meer grip dan tv heeft. Maar ik vind quasi alle bedrijven hier dieven die gewoon meer aanrekenen voor een service die vaak achter op buitenland staat, en waar het goedkoper is. Ik denk dat wij beter alle tech opofferen. Beeldt u eens in als ge in deze tijd in nazi Duitsland leefde en hoe dat regime die tech tegen u kan gebruiken. Het is niet veel anders vandaag en morgen met deze lobbyisten van het pure kwade.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die produceren voor alle telefvisie/monitor merken, dan is het de kwaliteit van de andere componenten, software die de kwaliteit bepaalt Maar het scherm zelf komt uit een paar fabrieken. hetzelfde voor magnetrons Laatst gewijzigd door Herr Flick : 14 november 2022 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt he, of wel kloot telenet mij of wel is de app op de smart tv niet up to date.
Halverwege show verdwijnt internet op mijn tv, show valt stil. Dan moet ge terug zien en kunt ge die show van daarvoor niet verder spoelen, en als ge dan al kunt verder spoelen kunt ge niet zien hoe ver ge verder spoelt. Grrrrr
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @TV Vlaanderen: als er een probleem zich voordoet, zorg dan tenminste dat men kan “verder kijken” waar het stil viel. Ik zie het begin van familie voor den derde maal en kan niet verder spoelen.
Op mijn android nooit problemen, op de app via tv constant! Dit ligt bij telenet, maar het ligt bij u dat ik aldaar niet kan beginnen kijken waar het stil viel he. Plezant zenne...
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lange tijd apple TV gebruikt welke prima werkt. Maar heb nu een netgear bakske met android eraan hangen die kan ook vrt max en die vtm app draaien die zijne processor is veel rapper dan zo een embeded ding in de tv er is zelf een gaming optie in, maar dat gebruik ik niet. die kan ook spotify etc muziek streamen, dus eigenlijk kan ik mijne pi ook buiten zwieren. via toslink naar den DAC en dus goede audio. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Netflix en Prime werken flawless. Op mijn Android werkt tv vlaanderen ook flawless, maar de tv app niet. Kheb nu een UTP kabel ingestoken in de hoop dat het opgelost is. Zoniet schrijf ik een klachtenbrief, daar zullen ze wel van hun melk van zijn. Verdekke toch.
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge mobiel kijkt kunt ge de beeldkwaliteit aanpassen, kijkt ge via wifi niet? Waarom niet? Niet iedereen heeft onbeperkt internet.
Vraag me ook af of films zich helemaal laden als je kijkt? Want soms zet ik ze na 10min af wegens geen interesse. Als die hele film zich laadde verdwijnen er onnodige gigabytes van mijn internet.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden ook moeten aangeven of er homoseksualiteit aanwezig zal zijn in de series.
Ik verspil daar liever geen gigabytes aan.
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer er vlees wordt gebruikt , om vegetariërs niet te kwetsen !! Wanneer er groenten wordt gebruikt , om vleeseters niet te kwetsen !! Wanneer er suiker wordt gebruikt , om diabetespatiënten niet te kwetsen !! Wanneer er linkshandige op tv komen , om rechtshandige niet te kwetsen !! Wanneer er rechtshandige op tv komen , om linkshandige niet te kwetsen !! Wanneer er lelijke mensen op tv komen , om mooie mensen niet te kwetsen !! Wanneer er mooie mensen op tv komen , om lelijke mensen niet te kwetsen !! Wanneer er bisexuele mensen op tv komen , om homo's & hetero's niet te kwetsen !! Wanneer er mensen met enkel een linkerbeen op tv komen , om mensen met enkel een rechterbeen niet te kwetsen !! Wanneer er mensen met enkel een rechterbeen op tv komen , om mensen met enkel een linkerbeen niet te kwetsen !! enz .... Ah , u surft dus bewust naar homosites !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en een waarschuwing als er religieuze indoctrinatie inzit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 december 2022 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja drank, geweld, seks, drugsgebruik wordt allemaal vermeld; maar sodomieten niet?
Ik denk dat ik maar stop met tv kijken. Kost teveel elekriciteit en internet. Spijtig wel want zo verdwijnt het laatste stukje ontspanning. Xal wel af en toe een blu ray kijken en researchen of daar lgbqtpetc in aanwezig is.