![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Iedereen die China als staat zit te vergoelijken en tegelijk er van overtuigd is dat we hier in Belgie (en breder getrokken naar Het Westen) onder een totalitair regime leven, lees aub dit eens, om u wat perspectief te geven...
https://twitter.com/catecadell/statu...47634960818176 Ik citeer een paar zaken: "...saves faces within the last 90 days, traces people over time and generates alarms for "high risk behavior" like *checks notes* being out after midnight..." "when Wuhan residents in early 2020 went online to say that relatives were falling ill from a disease the govt had so far denied was contageous, some told me they were visited within hrs by police. In one case, police came to the hospital to order a family to remove posts" "people are reportedly being stopped by police who are checking phones fore apps like Signal and Instagram, and deleting photos" "“But after all that, at least people will remember my protest” – not likely, a search on Weibo (China’s Twitter) today shows nothing is happening at all. Why? Each company has 1000s of censors." "people who protested the demolition of their village, inc going to Beijing to petition, and in 2020 were sentenced to 3.5 years in jail for 'gathering crowds'" Iedereen gruwelt van een 1984-maatschappij (including me) kijkt met afschuw naar het apparaat dat China de laatste jaren heeft geïnstalleerd.
![]() |
#122 | ||
Europees Commissaris
|
![]() De westerse politici willen ook een totalitair regime naar voorbeeld van de chinezen. Dat heeft de coronahoax toch pijnlijk duidelijk gemaakt door bemoeizucht en betutteling met indringing tot IN onze privé levenssfeer?
Ongeoorloofde inmenging in ons dagelijks en priveleven. Maar.... China heeft al geniepig overal zn klauwen ingezet, onder het mom van handel drijven en overal ter wereld, en dan loeren ze mee en krijgen politieke invloed via de chinese bedrijven die verplicht moeten rapporteren aan hun grote partijlijder om hun chinees dictatuur regime te kunnen uitbreiden. Citaat:
Citaat:
Werkgelegenheid creëeren chinezen niet, integendeel, ze brengen hun eigen werkvolk mee, dat is verdoken migratie voor diaspora om van daaruit en door spionage de dictatoriale baas te kunnen spelen. Op canvas de reeks niet gezien? "De wereld van de chinezen" docu van Ruben Terlou uit 2021? Dan weet je pas hoever dat gele gevaar al geïnfiltreerd is en over heel de wereld. Dan leer je ook de slavenmentaliteit van dat soort gele kneusjes kennen: enkel mogen leven om te werken voor de grote leider.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans zegt Roland Duchatelet (Belgisch miljonair) dat we moeten goed samenwerken met de Chinezen: die mensen van nature goedaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Tja, natuurlijk de gele hielen likken om mee te kunnen profiteren, hebzucht kent geen grenzen voor miljonairs, daarvoor verkopen ze hun bloedeigen moeder nog wel, zolang het hem opbrengt zijn ze allemaal goedaardig. ![]() Niet alle afleveringen gezien van "De wereld van de chinezen" door Ruben Terlou? In de aflevering over de Italiaanse invasie van de Toscaanse stad Prato waar al 50.000 chinezen de hele textielsector overnamen, herkent de lokale bevolking haar stad niet meer. (Sz.1 aflev.6 op 19 juli 2021) En die chinese spleetogen zijn zo arrogant als de pest zodat ze zelfs voor de camera naar Italianen wijzen als "die buitenlanders" in hun eigen italiaanse stad! Chinezen wanen zich daar dus al de baas. Hersenloze, gehoorzame schapen, robotten met een slavenmentaliteit, erin geklopt van bij de geboorte - zij leven enkel om te werken in dienst van hun grote leider, die ze aanbidden als het gouden kalf, hun leven heeft geen enkele waarde, zelfs hun kinderen niet, behalve om te werken voor de dictator. Ze steken ook niet onder stoelen of banken dat ze hun leven willen geven als hun leider dat zou vragen...griezelig, het lijken wel sekteleden.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doorsnee Chinezen zijn een beetje zoals joden ze werken hard en hebben een hoge werk ethiek. Voor de rest zijn ze wel aangenaam in omgang. Als men de Chinezen als "spleetogen" bestempeld ,zoals ge hier doet, en wat feitelijk een achterlijk westers zeer blijft is het zeer moeilijk een discussie te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plichtsbesef is groot. De kwakzalvers en knipmes eunuchen omringenden de keizer en zijn familie. Voor de rest dicteert de filosoof "Confucius" veel van hun leven. Een fatsoensrakker. Dacht dat je dat allemaal wel wist. Ook zeer bekend voor hun zijderoute. De doorsnee Chinees zoals Joden? Ze werken hard... Wauw, kan je nog vager zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan kiezen. Je geslachtsorganen of verbanning. Op dat vlak was het hof gewoon wreed.
Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 3 december 2022 om 01:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap de opwinding wel bij miljonairs en rijke telgen. China is de fabriek van de wereld. Het regime aldaar kan hun worst wezen. "Ze zijn van nature goedaardig." Okay, het zijn geen zwarten. Die blij zijn als ze hun prullen hebben geplunderd en ingeruild voor andere prullen en dan doen alsof er niets is gebeurd. Erfrecht is een immens probleem in Afrika. Dat klopt niet, dat zijn zwervende nomaden met een rijke cultuur. Hoe jij dat wilt zien is jouw zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
But I digress. Voor het overige beaam ik je posting grotendeels. Dat de gewone mannen/vrouwen van diverse leeftijden in de straat kwamen heeft me verbaasd en lijkt een directe aanleiding om hun 'grote leider en kornuiten' de coronabeperkingen sneller te doen verminderen. Ze hebben zich ginderboven in hun politburoke blijkbaar een hoedje verschoten. Sinds de laatste Grote Commie-Jamboree heeft Xi's reputatie ingeboet en staat 'm bewezen minder sterk dan ik dacht. Dat kan een hulp zijn om de drang tot doordrammen ietwat meer in te houden. Hoop ik.
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Twee soorten protesten. Ten eerste, legitieme protesten tegen strenge Covid maatregelen, meestal spontaan. Ten tweede zich hierop entende goed georganiseerde regime change activisten met buitenlandse connectie. Onder deze groep vallen de witte A4 tjes. In Hong Kong werden straffen tussen 6 maanden en 3 jaar (Josh Wong) uitgesproken voor gelijkaardig geïnspireerde vandalen.
Niks nieuws onder de zon. Wel nogal ambitieus te denken China te kunnen regime changen. Laatst gewijzigd door Bach : 3 december 2022 om 06:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leef ermee, jong. Plus est en toi. Ga misschien Joshua W. vervoegen in Shek Pik Prison voor een praatbarak-discussie tussen twee extremisten van tegengestelde kant.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe Chinese trollenlegers honderdduizenden foto's van schaars geklede vrouwen posten om straatprotesten te verdoezelen
"Ik ben single, kan ik hier een echtgenoot vinden?" De voorbije dagen verschenen op sociale media honderdduizenden tweets met die boodschap, telkens met een foto van een schaars geklede Aziatische vrouw bij en verstuurd vanuit een Chinees account. "Geen toeval", zegt onderzoeksjournalist Robert van der Noordaa in het Radio1-programma "Het uur van de waarheid". "Het gaat om zogeheten Chinese trollenlegers die de online aandacht voor de straatprotesten in China willen maskeren. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12...inese-trollen/ Zou dit nu echt functioneren ? Zo lomp zijn die Chinezen toch niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh memories.
Een goede 8mm projector van KODAK, zoals die van mijn pa zaliger: pure realiteit. Heb zijn werkende camera ook nog steeds, als souvenir van diezelfde realiteit. ![]()
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een vertraagde film met slechte afwerking en groot ziekteverzuim." Dus het Belgische zootje is niet gedisciplineerd meer. Moet de staat of het educatief systeem voor u model burgers afleveren van een lopende band. Geef dan de helft van je kapitaal maar af aan dat. Mensen vormen is niet jouw core business, gewoon gaan waar het geld is...waar meer kansen liggen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De chagrijnigheid loopt er weeral af.
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Doe jij dan mee met het toneel van zeer respectabele modelburger zodat de baas je misschien 0.00001% opslag geeft en dat was zeer genereus."
-Zeg, ik vraag niet veel. Je moet gewoon meedenken met de baas. Niet voos doen. En die discipline kan beter. Dat was beleefd. "Gipsy" is gewoon een zakenhaai... Niet een zakenman... |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herken dat voldoende, tot ik jouw regio en diens mentaliteit verliet, decennia geleden. Heb daar geen problemen meer mee hier. Raar hè?
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hehe. Ja, ik weet dat 1 succesvol zakenimperium een regio enorm kan boosten. Wat ik zeg is dat de vorming van modelburgers aan educatie en ordediensten is. Als zakenlieden zich daar mee bemoeien komen al snel puntensystemen, camera's, geen enkele vorm van privacy op een werkvloer. Gewoon tikken. In en uit. Zombie-mode. Uurtjes kloppen. Meer doe je daar niet. |
|
![]() |
![]() |