Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2005, 11:33   #121
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik vermoed dat het ''allochtonenprobleem'' in de 4e generatie opgelost zal zijn.
Ik vermoed eerder dat het probleem in de vierde generatie nog zal toenemen.
Het allochtonenprobleem in de eerste generatie was vrij aanvaardbaar maar wordt steeds groter.
Dan bedoel ik uiteraard niet de aangepaste groep waar nu ook helemaal geen probleem mee is.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 20:23   #122
strijder
Burgemeester

strijder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ik kom alweer een waardeloze post zetten in een waardeloze topic.
met een waardeloze mening
Oud 12 juni 2005, 20:32   #123
strijder
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Er is nog plaats voor je aan de Noordpool
Licht de Noordpool in Europa??
Oud 12 juni 2005, 20:36   #124
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijder
Licht de Noordpool in Europa??
Een schande voor ons ras, dat ben je!
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 20:39   #125
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Inderdaad!
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 20:41   #126
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik vermoed eerder dat het probleem in de vierde generatie nog zal toenemen.
Het allochtonenprobleem in de eerste generatie was vrij aanvaardbaar maar wordt steeds groter.
Dan bedoel ik uiteraard niet de aangepaste groep waar nu ook helemaal geen probleem mee is.
Ik hoop en vermoed dat ik gelijk zal krijgen, maar ik kan niet in de toekomst kijken.
Oud 12 juni 2005, 20:43   #127
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
om dat vlaanderen belangrijk is VLAANDEREN ONAFHANKELIJK
Oud 12 juni 2005, 20:44   #128
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoop en vermoed dat ik gelijk zal krijgen, maar ik kan niet in de toekomst kijken.
Sinan, in plaats van hier de arme blanken nog meer te verdrukken zou je beter voor je examen Duits gaan leren!
Oud 12 juni 2005, 20:48   #129
strijder
Burgemeester

Standaard

Citaat:
behoor jij toe tot een ras [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by strijder on 12-06-2005 at 21:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:
behoor jij toe tot een ras [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
behoor jij dan tyoe tot een ras?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door strijder : 12 juni 2005 om 20:51.
strijder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 20:50   #130
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Sinan, in plaats van hier de arme blanken nog meer te verdrukken zou je beter voor je examen Duits gaan leren!
Pff, en ik was het bijna vergeten.
Je wordt niet echt vrolijk van Duits leren.

Majah, het zit gewoon in mijn genen, mensen verdrukken dus kan ik er weinig aan doen.

Ik ga maar weer eens verder leren, ik begin een beetje te overdrijven volgens mij.
Oud 12 juni 2005, 20:59   #131
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Naast het feit dat het genetisch verantwoord moet zijn om zich voort te planten, moet het ook esthetisch verantwoord zijn om zich voort te planten. Indien aan beide voorwaarden niet voldaan is, is het beter zich niet voort te planten.
Als je dan toch zo genetisch geïnteresseerd bent. Elke bioloog weet dat uit rassenvermenging een sterker ras voortkomt en dat uit een krampachtig vasthouden aan de eigen kring een zwak ras dat uiteindelijk uitsterft voortkomt.
Het blanke ras is momenteel dan ook het meest zwakke ras :
1. Door de constante milieuvervuiling is het sperma van de blanke man van een bedenkelijke kwaliteit.
2. De bevolkingspiramide van de overwegend blanke landen is omgekeerd, een smalle basis en een alsmaar breder wordende top. Gij had toch niet op pensioen gerekend zeker, werken zul je!
3. De mentaliteit in de meeste Europese landen is er één van extreme voorzichtigheid en een schuwen van risico's te nemen. Als dusdanig krijgt nieuw onderzoek en nieuwe bevindingen géén kans. Alles wordt eerst negatief bekeken.

M.a.w. leer maar van melkchocolade te houden vent, want de witte is weldra uitverkocht.[edit]
[size=1]After edit by Slasty on 12-06-2005 at 22:05
Reason:

Citaat:
Naast het feit dat het genetisch verantwoord moet zijn om zich voort te planten, moet het ook esthetisch verantwoord zijn om zich voort te planten. Indien aan beide voorwaarden niet voldaan is, is het beter zich niet voort te planten.
Als je dan toch zo genetisch geïnteresseerd bent. Elke bioloog weet dat uit rassenvermenging een sterker ras voortkomt en dat uit een krampachtig vasthouden aan de eigen kring een zwak ras dat uiteindelijk uitsterft voortkomt.
Het blanke ras is momenteel dan ook het meest zwakke ras :
1. Door de constante milieuvervuiling is het sperma van de blanke man van een bedenkelijke kwaliteit.
2. De bevolkingspiramide van de overwegend blanke landen is omgekeerd, een smalle basis en een alsmaar breder wordende top. Gij had toch niet op pensioen gerekend zeker, werken zul je!
3. De mentaliteit in de meeste Europese landen is er één van extreme voorzichtigheid en een schuwen van risico's te nemen. Als dusdanig krijgt nieuw onderzoek en nieuwe bevindingen géén kans. Alles wordt eerst negatief bekeken.

M.a.w. leer maar van melkchocolade te houden vent, want de witte is weldra uitverkocht.[/size]

Citaat:
Als je dan toch zo genetisch geïnteresseerd bent. Elke bioloog weet dat uit rassenvermenging een sterker ras voortkomt en dat uit een krampachtig vasthouden aan de eigen kring een zwak ras dat uiteeinbdelijk uitsterft voortkomt.
Het bla[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Slasty : 12 juni 2005 om 21:05.
Slasty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 21:33   #132
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

M.a.w. leer maar van melkchocolade te houden vent, want de witte is weldra uitverkocht.
Tja, Albert Martens Sociologieprofesor aan de KU Leuven hij verantwoorde het het zo op de tv hij maande de Vlamingen aan om er zich [/i]bij neer te leggen bij het feit dat onze kleinkinderen kroezelhaar zullen hebben" Men kan dat dan ook niet anders verwoorden dan een nieuw soort racisme waar ook voormalig CVP politica Paula D'Hond zich schuldig aan heeft gemaakt en vele na haar toen ze stelde dat onze sociale voorzieningen door Noord_ Afrikaanen en Turken zal moeten gedragen worden Ik vindt dat er zou moeten onderzocht worden waarom dit slag van mensen er een koekoekmentaliteit op na houd en of zij dergelijke zelfverlochening predikken omwillen van een eigen identiteitsprobleem.Dit laatste verklaart waarom een Belgisch minister als Laurette Onkelinx (PS) via een Belgische anti- discriminatie wet in 2002 meent te verkondigen via decreeten dat er geen rassen meer bestaat. Als de egalitaristen in hun logica van absolute gelijkheid consequent zijn, moeten zij dringend de meest schrijdende discriminaties aanpakken: nog nooit werd er een pygmee vrouw verkozen tot Miss Universe.
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2005, 09:33   #133
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding

Standaard

[edit]
[size=1]After edit by Dr. Bos. Herz. on 13-06-2005 at 10:33
Reason:

[/size]

Tip: ze zullen afbleken[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Dr. Bos. Herz. : 13 juni 2005 om 09:33.
Dr. Bos. Herz. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2005, 16:46   #134
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

[quote=Slasty]
Citaat:
Euh, de genetische poel van het blanke 'ras' is echt nog wel groot genoeg om verzwakking te voorkomen. 'Elke bioloog weet...', wat een bullshit.

Citaat:
En anders gekleurden die hier komen wonen hebben daar op onverklaarbare wijze geen last van of wat?

Citaat:
? Wat een onzin.

Citaat:
M.a.w. leer maar van melkchocolade te houden vent, want de witte is weldra uitverkocht.
Is dat weer al zo'n dreigende boodschap �* la 'de moslims gaan hier de macht overnemen'?

Discussies in Vreemdelingenbeleid...het blijft dezelfde nonsens.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2005, 21:45   #135
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

[quote=Vlaanderen Boven][quote=Slasty]

Euh, de genetische poel van het blanke 'ras' is echt nog wel groot genoeg om verzwakking te voorkomen. 'Elke bioloog weet...', wat een bullshit.

En anders gekleurden die hier komen wonen hebben daar op onverklaarbare wijze geen last van of wat?

? Wat een onzin.

In tegenstelling toy uw ultra rechts geleuter kan ik bewijzen wat ik zeg.

Voor punt één ga je maar naar eender welke bioloog; zelfs iemand die gewoon biologie geeft op school of zo. Heb eens wat lef en vraag het gewoon. Natuurlijk is momenteel het blanke ras oftewel de Kaukasoïden nog divers genoeg, nu nog....

Voor punt twee verwijs ik naar de Knack speciale uitgave rond gezondheid. De blanken leven al 200 jaar in de luchtvervuiling, de zwarten amper 50, en u vraagt zich af waarom ze er (nog) geen probleem mee hebben.

Punt drie is al lang bewezen door onze eigen overheid; kijk zelf maar eens de veiligheidsvoorschriften na van eender welke werkvloer en vraag dan eens aan de mensen ter plekke of het nog werkbaar is. Er zijn trouwens genoeg filosofen die dat standpunt bijtreden (bvb Desmond Morris). Onze maatschappij is té gesettled geworden, wij moeten geen moeite meer doen dus doen we ook niks. En het doemdenken beheerst al lang deze wereld, kijk maar eens goed naar de posts, mensen zoals jij moeten zich wringen om één positief woord uit hun strot te krijgen over belgiê. Ze zouden je gvd eens moeten sturen naar de vluchtelingenkampen in Ethiopië bvb, je zou weten wat voor hoerenchance je hebt da je hier geboren bent en geen 5000km zuidelijker.[edit]
[size=1]After edit by Slasty on 13-06-2005 at 22:45
Reason:

[quote=Vlaanderen Boven][quote=Slasty]

? Wat een onzin.

Voor punt één ga je maar naar eender welke bioloog; zelfs iemand die gewoon biologie geeft op school of zo. Heb eens wat lef en vraag het gewoon. Natuurlijk is momenteel het blanke ras oftewel de Kaukasoïden nog divers genoeg, nu nog....

Voor punt twee verwijs ik naar de Knack speciale uitgave rond gezondheid. De blanken leven al 200 jaar in de luchtvervuiling, de zwarten amper 50, en u vraagt zich af waarom ze er (nog) geen probleem mee hebben.

Punt drie is al lang bewezen door onze eigen overheid; kijk zelf maar eens de veiligheidsvoorschriften na van eender welke werkvloer en vraag dan eens aan de mensen ter plekke of het nog werkbaar is. Er zijn trouwens genoeg filosofen die dat standpunt bijtreden (bvb Desmond Morris). Onze maatschappij is té gesettled geworden, wij moeten geen moeite meer doen dus doen we ook niks. En het doemdenken beheerst al lang deze wereld, kijk maar eens goed naar de posts, mensen zoals jij moeten zich wringen om één positief woord uit hun strot te krijgen over belgiê. Ze zouden je gvd eens moeten sturen naar de vluchtelingenkampen in Ethiopië bvb, je zou weten wat voor hoerenchance je hebt da je hier geboren bent en geen 5000km zuidelijker.[/size]

[quote=Vlaanderen Boven]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty

? Wat een onzin.

Punt drie is al lang bewezen door onze eigen overheid; kijk zelf maar eens de veiligheidsvoorschriften na van eender welke werkvloer en vraag dan eens aan de mensen ter plekke of het nog werkbaar is. Er zijn trouwens genoeg filosofen die dat standpunt bijtreden (bvb Desmond Morris). Onze maatschappij is té gesettled geworden, wij moeten geen moeite meer doen dus doen we ook niks. En het doemdenken beheerst al lang deze wereld, kijk maar eens goed naar de posts, mensen zoals jij moeten zich wringen om één positief woord uit hun strot te krijgen over belgiê. Ze zouden je gvd eens moeten sturen naar de vluchtelingenkampen in Ethiopië bvb, je zou weten wat voor hoerenchance je hebt da je hier geboren bent en geen 5000km zuidelijker.

Is dat weer al zo'n dreigende boodschap �* la 'de moslims gaan hier de macht overnemen'?

Discussies in Vreemdelingenbeleid...het blijft dezelfde nonsens.
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Slasty : 13 juni 2005 om 21:45.
Slasty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 11:42   #136
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

[quote=Slasty]

Citaat:
Jaja, vraag maar rond, fascistischer dan mij komen ze niet.

Citaat:
De vergrijzing is een probleem maar zo spectaculair is het nu ook weer niet.

Zolang de 'blanke bevolking' met meer dan een paar duizend is kan er geen probleem zijn. Ze kunnen altijd opgaan in andere bevolkingsgroepen, maar da's een andere zaak dan wat jij zegt natuurlijk.

Citaat:
Voor punt twee verwijs ik naar de Knack speciale uitgave rond gezondheid. De blanken leven al 200 jaar in de luchtvervuiling, de zwarten amper 50
Dit gaat in tegen alle wetten van de genetica. Hoe kun je nu van je ouders een nadeel erven dat zij tijdens hun leven hebben opgedaan? Weer klinkklare onzin dus

Voor de volledigheid wil ik wel eens weten wat er precies in die uitgave staat dan.

Citaat:
en u vraagt zich af waarom ze er (nog) geen probleem mee hebben.
Hebben ze dat dan niet? Ik weet het niet. Ik hou me niet zo bezig met rassenleer. Misschien heb jij wel een bron.

Citaat:
Punt drie is al lang bewezen door onze eigen overheid; kijk zelf maar eens de veiligheidsvoorschriften na van eender welke werkvloer en vraag dan eens aan de mensen ter plekke of het nog werkbaar is. Er zijn trouwens genoeg filosofen die dat standpunt bijtreden (bvb Desmond Morris). Onze maatschappij is té gesettled geworden, wij moeten geen moeite meer doen dus doen we ook niks.
Tendentieus geklets, gefilterd uit science-fiction. Weer een mooi staaltje van veralgemening trouwens, misschien doet U niks, ik namelijk wel hoor.

Citaat:
En het doemdenken beheerst al lang deze wereld, kijk maar eens goed naar de posts, mensen zoals jij moeten zich wringen om één positief woord uit hun strot te krijgen over belgiê.
Dit is grappig. JIJ bent het juist die allerlei doembeelden schetst. Hell, kijk gewoon maar naar je vorige quote over de ondergang van onze maatschappij.

Man, hoe hypocriet kan je worden?

Citaat:
Ze zouden je gvd eens moeten sturen naar de vluchtelingenkampen in Ethiopië bvb, je zou weten wat voor hoerenchance je hebt da je hier geboren bent en geen 5000km zuidelijker.
Wat heeft dit er mee te maken? Ik weet wel hoe gelukkig ik ben om hier geboren te zijn, daarom heb ik ook vertrouwen in de maatschappij die me al deze kansen heeft gegeven, in tegenstelling tot jij.

Wederom, JIJ bent het met je eeuwig gekanker over het uitsterven van blanken en wat weet ik nog allemaal, waarom toch die raciale obsessie? Wat maakt het uit?

Trouwens wel hilarisch dat je me als ultra rechts bestempelt, toont mooi aan wat voor een verwrongen wereldbeeld jij hebt, gewoon omdat ik je halve leugens, overdreven statistieken en willekeurige voorspellingen aanval.

Kom toch eens uit je zwart-wit en blank-zwart wereld, we zijn allemaal mensen.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 16:05   #137
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emitzer
Groot gelijk. Ik bedoel als een charming lady je vraagt 'hoe laat het is' dan vraag je je toch ook niet eerst af wat haar DNA-make up is? Ik toch niet , er zijn belangrijke dingen waar je dan op moet letten.

The BooBs ... ?
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 01:11   #138
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberfreak
Dat dachten Amerikanen een eeuw geleden ook. Eens de slavernij afgeschaft werd een apartheidsregime ingevoerd wat gedoemd was te mislukken en kijk, buiten enkele bejaarde racisten leven ze nu vredig samen zonder burgeroorlog.
Och komaan man geloof jij dat zel ook?

ben jij al een in een subway geweest in New York? aan de hand van de verscheidene haltes kan je zien in welk deel van de stad je bent aan de huidskleur van je mede reizigers, en dat ondanks de affermative action, de cencuur van de political correctness ( neen belgië is hier niet de uitvinder van ) en de scolastic affermative action dat is een politiek gevoerd waarbij kleurlingen minder goede schoolresultaten nodig hebben om tot de universiteiten toegelaten te worden dan bij blanke kinderen., en de bussings (iniatieven waarbij er bussen worden ingeleid die zwarte kinderen verplicht om naar blanke scholen te gaan en omgekeerd.

en dat deze possitieve discriminatie tot niets lijd blijkt afdoende als men bekijkt hoeveel rassen rellen er zijn in dat land, en het zijn heus geen oude seniele en zielige ventjes met een kussensloop op hun hoofd en een laken rondom hun even zielige lijf mocht je het jezelf afvragen.
ik denk de bekenste rassenrellen uitbarsting was in 1992 in Los Angeles, de Zwarten joegen eens voor de verandering op de witte, de Aziaten schoten op de zwarte... en op 1 week tijd werd er voor miljoenen dolars schaden aangericht, door plundering en brandstichting, er werden om en bij de 50 mensen vermoord, en vele duizende herrieschoppers opgepakt.

het is mischien ook daarom dat meer en meer Amerikanen jarlijks verhuizen naar de noordelijke staten of naar afgeschermde gemeenschappen, waar men alleen met een pasje binnen mag een 15% van de californische bevolking woont reeds in dergelijke beschermde wijken.
Oud 16 juni 2005, 01:16   #139
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Die is wel de beste die ik heb gehoord, wanna-be arabieren.
tja eveneens als : wat baten kaas en bril als den uil niet zien wil
Oud 16 juni 2005, 01:19   #140
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emitzer
Zo voelt ge ook eens hoe het is om gekoloniseerd te worden, weliswaar in de best mogelijke vorm, dus nog geen reden tot klagen.
humm en de islam koloniseert niet dan?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be