![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dus ik pas dan uw principe gewoonweg toe. Wat is het verschil? Waarom zou jij dat mogen doen en ik niet? En ik zou graag eens zien of u nog uw optelsommetje behoudt, ook wanneer er vb een familielid van u zo omgekomen zijn. Dan zou u ook niet treuren en dergelijk. Het is toch maar 1 van de 70.000 personen. En wat is dat dan op 6 miljard niet waar?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk bakkebaard, als er van mijn familieleden ginder zouden omgekomen zijn, ga ik er niet over zeuren.En treuren, tuurlijk wel, omdat die persoon/personen dichter bij mij staan/stonden dan die andere vele duizenden doden. En mijn leven zou verder gaan.
En je bent op zijn minst kort van geheugen. Je beval me aan om zelfmoord te plegen om de bevolkingsdruk op deze aarde te verminderen.Als het geen wens was, dan lijkt het verdomd hard op een bevel. En Mitgard moest maar overreden worden. Op zijn minst is dat toch een wens.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 december 2004 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Opeens is logica der wiskunde hier overbodig.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De naam van mijn eenheid ga ik hier niet op een openbaar forum zetten. Mensen roddelen zo al genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschilletje. Eigenlijk een groot verschil.
Mitgard ligt niet wakker van een paar 10000 doden door een natuurramp- ik ook niet trouwens-. Maar ik wens geen enkel individue de dood toe.Ik aanvaard het alleen. Ook mijn eigen mortaliteit trouwens. Als morgen de boel hier overstroomd/ontploft/afbrand/vaporizeerd/instort, dan vertrouw ik op mijn 2 handen, die van mijn vriendin en op onze eigen inventiviteit.Daarna misschien op hulp van de familie. En als we geluk hebben, dan wimpeld de verzekering die we verplicht zijn van te hebben de boel niet af, en komenwe er niet veel slechter vandaan dan we erin gegaan zijn. Maar om de natuur een handje te helpen, neen, daar hebben we politici,militairen en misdadigers voor. Maar je mag nog afkomen met de uitleg die je wil, ik ga je negeren, daar je 2 mensen, volgens je eigen woorden([size=1]misschien niet zo bedoeld[/size]) dood wenste( [size=1]en waarschijnlijk is het verschil in ideologie en politiek spectrum er de oorzaak van[/size]).
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door illwill : 29 december 2004 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het B fast taem wilde eerst zeker zijn dat er genoeg geld was om al die vrijwilligers ik druk er op vrijwillegers te betalen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Gouverneur
|
![]() Waar zijn de tijden dat men bij zo een ramp een week aangepaste muziek zou hebben gespeeld ipv al dat respectloze gezeik van die opgewonden wannebee journalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las vandaag ook in de krant een lezersbrief van iemand die stellig beweerde dat de getroffen landen helemaal geen geld hebben voor een waarschuwingssysteem voor een woelige zee en dat enkel maar die suggestie weer een kaakslag was voor die arme landen.
HAH ! Arme landen... Indië is steenrijk aan het worden. Dat er nog miserie troef is, ligt aan hun kastesysteem. Maleisië is ook niet wat je noemt een economisch onderdeurtje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er een twintalmaal geweest... en niet als toerist... Daar zijn bvb nog enorm veel melaatsen te zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() ik vind het wel erg wat er gebeurd is, ik leef mee met slachtoffers en zo. Maar rechstreeks van mij krijgen ze geen cent.. Ik vind het zelfs erg dat onze ministers mijn belastingsgeld gaan gebruiken om die mensen te helpen.. Zoiets zou VOLLEDIG vrijwillig moeten zijn..
ben ik daarom een slecht mens ? maybe |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
das nog niks. ik ben een stuk stront dat overreden moet worden en waar ze op zouden kloppen tot ik niet meer rechtsta. Laatst gewijzigd door Mitgard : 29 december 2004 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |