Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Ik neem
De 5e prik, kom maar op 6 15,79%
Voor mij is het al de 6e 0 0%
Geen enkele prik voor mij 13 34,21%
2 of 3 prikken is al voldoende 12 31,58%
Prins Laurent president 7 18,42%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2023, 12:57   #121
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Ze blijven maar proberen, hé?
En dan nog door de geestelijk zieke van gucht op te voeren die zich nog steeds niet heeft laten behandelen voor zijn smetvrees ziekte.
Hoeveel geloofwaardigheid heeft een geestelijk zieke? NUL

https://pnws.be/steven-van-gucht-wil...-dragen-video/

Smetvrees van klucht mag willen wat ie wil, hij mag zelfs het mondmasker zelf dragen en ook de vijfde prik halen voor zijn smetvrees, daar wil ik zelfs nog aan meebetalen om hem mee naar de hel te sturen, maar van mij krijgt ie alvast een dikke, vette MIDDELVINGER voor die mondvod.
NOOIT doe ik die schadelijke mondvod aan, NOOIT, dat ze dat maar heel goed in hun oren knopen in de wetstraat!
Citaat:
En wat horen we viroloog Steven Van Gucht zeggen bij Joe? Dat hij het mondmasker ziet terugkeren? Jawel. “Geen pandemische toestanden” , zegt Steven.
Maar hij vervolgt naar oude gewoonte met een ‘maar’ of twee. Maar wel in in de zorg. Maar wel bij het openbaar vervoer.
Deze klucht wil het zorgpersoneel weer de pineut maken van zijn smetvrees door met gepest hun zware job nog zwaarder en loodzwaar te maken door het verplicht dragen van nutteloze, schadelijke mondvodden dat hun werk hindert.

Wat kunnen ze afdwingen als zorgpersoneel en op OV mensen ook de middelvinger geven om schadelijke mondvodden te dragen?
Helemaal NIKS en alleen omdat smetvrees van klucht bang is voor een snotneus zouden gezonde mensen weer met mondvodden moeten lopen? Ik dacht het niet!!
Oud 12 september 2023, 16:27   #122
Eurosceptic
Minister

Standaard

Wie nu nog een prik neemt, behoort echt tot de domste 10% van de samenleving.

Ik ga liever een week lang in 35 graden in een beerput staan, dan dat ik dit experimentele vergif in me laat spuiten.
Oud 12 september 2023, 19:22   #123
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Als het te combineren is met de griepprik (november) waarschijnlijk wel.
Oud 12 september 2023, 20:04   #124
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Wie nu nog een prik neemt, behoort echt tot de domste 10% van de samenleving.

Ik ga liever een week lang in 35 graden in een beerput staan, dan dat ik dit experimentele vergif in me laat spuiten.
Niet omdat de prik gevaarlijk zou zijn, maar het helpt gewoon onvoldoende tegen besmetting, net als de griepprik.

Sanitaire maatregelen zoals handen ontsmetten, mondmasker gebruiken, afstand houden, verluchten werkt een pak beter.

Het wordt wel eens hoog tijd dat de wetenschap met iets beters gaat komen tegen dit virus.

We zijn nog maar eerste helft van september en er zijn al zoveel virale luchtweginfecties, het werkt serieus op mijn systeem.

Wanneer gaat er eindelijk eens een deftige antivirale pil geproduceerd worden ?

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 22:05   #125
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als het te combineren is met de griepprik (november) waarschijnlijk wel.
Laat je ons wel weten of je nadien plots bent doodgevallen?
Oud 12 september 2023, 22:08   #126
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Niet omdat de prik gevaarlijk zou zijn, maar het helpt gewoon onvoldoende tegen besmetting, net als de griepprik.

Sanitaire maatregelen zoals handen ontsmetten, mondmasker gebruiken, afstand houden, verluchten werkt een pak beter.

Het wordt wel eens hoog tijd dat de wetenschap met iets beters gaat komen tegen dit virus.

We zijn nog maar eerste helft van september en er zijn al zoveel virale luchtweginfecties, het werkt serieus op mijn systeem.

Best dat je preventief in uwe kelder kruipt.
Oud 12 september 2023, 22:25   #127
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Laat je ons wel weten of je nadien plots bent doodgevallen?
En als ik niet doodval?
Oud 12 september 2023, 22:31   #128
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Wel degelijk omdat het immense risico's inhoudt voor het menselijke immuunsysteem. Wel op lange termijn, maar veel mensen redeneren foutief op basis van de korte termijn (ik ben niet dood neergevallen dus het is oké). En je kunt het totaal niet vergelijken met een op virus gebaseerd vaccin zoals dat voor griep.
Oud 12 september 2023, 22:35   #129
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
En als ik niet doodval?
Je zal helemaal niet dood neervallen. Maar je hebt wel permanente schade toegebracht aan je lichaamseigen afweer. En dat is wat veel van die naïeve experimenteel ingespoten proefkonijnen totaal niet doorhebben.
Oud 12 september 2023, 23:00   #130
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je zal helemaal niet dood neervallen. Maar je hebt wel permanente schade toegebracht aan je lichaamseigen afweer. En dat is wat veel van die naïeve experimenteel ingespoten proefkonijnen totaal niet doorhebben.
Ojee, dank u dokter voor deze goede raad. Waar bent u afgestudeerd?
Oud 12 september 2023, 23:42   #131
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Snuif dagelijks een goede dosis pathogenen binnen en train je immuunsysteem i.t.t. alle snowflakes en hun smetvrees, dan pas zal je beter beschermd zijn.

Laatst gewijzigd door StV : 12 september 2023 om 23:46.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2023, 04:13   #132
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nicolas Flamel, waar ben je als we je nodig hebben he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2023, 04:25   #133
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, dat is even idioot als die zotten die iedereen willen prikken, he. Zooo nadelig is dat vaccin nu ook weer niet. Het is niet uitgesloten dat het zelfs echt nuttig kan zijn voor een zekere specifieke doelgroep, en nee, het is niet zo verschrikkelijk om er een te nemen zelfs al dient het voor u tot niks. Ja, ge neemt er een klein risicootje mee, dat nergens nodig voor is, maar dat is het dan he. Een pak sigaretten roken is waarschijnlijk erger.
Oud 13 september 2023, 07:46   #134
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Kijk, dat is even idioot als die zotten die iedereen willen prikken, he. Zooo nadelig is dat vaccin nu ook weer niet. Het is niet uitgesloten dat het zelfs echt nuttig kan zijn voor een zekere specifieke doelgroep, en nee, het is niet zo verschrikkelijk om er een te nemen zelfs al dient het voor u tot niks. Ja, ge neemt er een klein risicootje mee, dat nergens nodig voor is, maar dat is het dan he. Een pak sigaretten roken is waarschijnlijk erger.
Verplicht smoren voor cafébezoek zeg ik u!
Oud 13 september 2023, 09:17   #135
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij weet op voorhand niet of vaccin bijwerkingen voor jou persoonlijk nadelig zouden kunnen zijn.
Welk nut en voor welke specifieke doelgroep?
Voor kwetsbare, oudere zieken met gezondheidsproblemen die reeds een verzwakt afweersysteem hebben dat door een vaccin extra belast wordt met het "kleine" risico om daardoor te overlijden?
Waarom zou een gezond mens in Godsnaam een "klein risicootje" nemen dat nergens voor nodig is maar dat wel je leven zou kunnen kosten?
Omdat ie bang gemaakt werd door zot van klucht met smetvrees voor een banale griep, dat voor een gezond mens helemaal geen bedreiging is?
Die nemen dus een onnodig risico en laten zich dus prikken uit schrik, niet omdat het zou helpen.
Je neemt toch ook geen pijnstiller als je geen pijn hebt.

En de griepprik werkt ook niet, er waren genoeg mensen in het verleden die na de griepprik toch de griep nog kregen en er zelfs flink ziek van werden, mogelijk zelfs door de griepprik en niet van de griep zelf.
En sigaretten roken heeft daar niks mee te maken, van leven ga je ook dood.
Oud 13 september 2023, 15:47   #136
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Gij weet op voorhand niet of vaccin bijwerkingen voor jou persoonlijk nadelig zouden kunnen zijn.
Welk nut en voor welke specifieke doelgroep?
Mensen die geen groot risico op bijwerkingen hebben, en wel een verhoogt risico op een ernstige infectie, het is niet uitgesloten dat voor sommige mensen die balans positief is he.

Citaat:
Voor kwetsbare, oudere zieken met gezondheidsproblemen die reeds een verzwakt afweersysteem hebben dat door een vaccin extra belast wordt met het "kleine" risico om daardoor te overlijden?
Als dat een hevige covid reactie kan vermijden is het dat gewonnen he. Ik zou zeggen dat als die mensen al eens covid gehad hebben dat allemaal nutteloos is, maar als ze nog zouden rondlopen zonder ooit besmet te zijn geweest dan kan het niet uitgesloten zijn dat het bilan positief is he.

Citaat:
Waarom zou een gezond mens in Godsnaam een "klein risicootje" nemen dat nergens voor nodig is maar dat wel je leven zou kunnen kosten?
Om een ander, iets groter risicootje om te sterven te verminderen. Het is juist dat de huidige covid vormen meestal gewoon een ferme snotvalling zijn. Ik heb er zelfs geen idee over of er nog waarneembare aantallen doden van vallen. Maar bon, het is niet uitgesloten. We zitten onder het niveau van griep he. Maar ook daar kan een griep spuitje een beetje helpen bij sommigen he.
Oud 13 september 2023, 20:22   #137
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Kijk, dat is even idioot als die zotten die iedereen willen prikken, he. Zooo nadelig is dat vaccin nu ook weer niet.
Met alle respect, maar dit is helemaal niet waar. Op korte termijn klopt je punt wel, maar de korte termijn is niet relevant. En verder.. Die zotten die iedereen willen prikken bemoeien zich zonder reden met andermans autonomie, en ik doe dat niet.

Ik weiger dit ook een vaccin te noemen. Mijn hele leven lang zijn vaccins op virus gebaseerd geweest. Dit is een volledig experimentele behandeling die de natuurlijke werking van het menselijke immuunsysteem permanent verstoort. We weten nog niet voor 100% wat alle gevolgen zijn. Maar er is een duidelijke simulatie gemaakt door alle kritische virologen, die uiteraard allemaal de mond werden gesnoerd.

Nu 2 jaar later ken ik ook massa's mensen die me vertellen dat ze zich na hun Pfizerprik altijd moe voelen, dat ze continu ergens last van hebben of wat dan ook. Het ligt volledig in de lijn van die voorspellingen.

Kort samengevat wordt het menselijke immuunsysteem door de Pfizerprik getraind om zich te verdedigen tegen de oorspronkelijke virusstam, die al lang niet meer circuleert. De natuurlijke afweer tegen alle andere pathogenen, wordt volledig lamgelegd door die prik.

Dit zal altijd een welles nietes spel blijven. Ik blijf bij mijn punt. Ik ga liever een week lang in volle zon in een beerput staan dan dat ik dit vergif in me laat spuiten. Als er mij 200 000 euro wordt aangeboden voor deze prik, weiger ik nog steeds.

Ik weet, al zeg ik het zelf, te veel over het effect van zelfs gangbare vormen van medicatie (cholesterolremmers, maagzuurremmers, psychofarmaca..) op de gezondheid van een mens om ooit nog vertrouwen te hebben in de farmaceutische industrie.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 13 september 2023 om 20:23.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2023, 20:45   #138
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met alle respect, maar dit is helemaal niet waar. Op korte termijn klopt je punt wel, maar de korte termijn is niet relevant. En verder.. Die zotten die iedereen willen prikken bemoeien zich zonder reden met andermans autonomie, en ik doe dat niet.

Ik weiger dit ook een vaccin te noemen. Mijn hele leven lang zijn vaccins op virus gebaseerd geweest. Dit is een volledig experimentele behandeling die de natuurlijke werking van het menselijke immuunsysteem permanent verstoort. We weten nog niet voor 100% wat alle gevolgen zijn. Maar er is een duidelijke simulatie gemaakt door alle kritische virologen, die uiteraard allemaal de mond werden gesnoerd.

Nu 2 jaar later ken ik ook massa's mensen die me vertellen dat ze zich na hun Pfizerprik altijd moe voelen, dat ze continu ergens last van hebben of wat dan ook. Het ligt volledig in de lijn van die voorspellingen.

Kort samengevat wordt het menselijke immuunsysteem door de Pfizerprik getraind om zich te verdedigen tegen de oorspronkelijke virusstam, die al lang niet meer circuleert. De natuurlijke afweer tegen alle andere pathogenen, wordt volledig lamgelegd door die prik.

Dit zal altijd een welles nietes spel blijven. Ik blijf bij mijn punt. Ik ga liever een week lang in volle zon in een beerput staan dan dat ik dit vergif in me laat spuiten. Als er mij 200 000 euro wordt aangeboden voor deze prik, weiger ik nog steeds.

Ik weet, al zeg ik het zelf, te veel over het effect van zelfs gangbare vormen van medicatie (cholesterolremmers, maagzuurremmers, psychofarmaca..) op de gezondheid van een mens om ooit nog vertrouwen te hebben in de farmaceutische industrie.
Dank zij medicatie is de levensverwachting drastisch verhoogd en kunnen veel mensen, vooral oudere, nog een normaal leven leiden. Dank zij die verscheidene pilletjes die ze moeten nemen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2023, 20:54   #139
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dank zij medicatie is de levensverwachting drastisch verhoogd en kunnen veel mensen, vooral oudere, nog een normaal leven leiden. Dank zij die verscheidene pilletjes die ze moeten nemen.
De coronacrisis heeft ook voor een sterke stijging van het aantal ongediplomeerde forumvirologen gezorgd.
Oud 13 september 2023, 21:06   #140
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De coronacrisis heeft ook voor een sterke stijging van het aantal ongediplomeerde forumvirologen gezorgd.
Ja dat ook maar dat geraaskal dat iedereen die niet van hun mening zijn idioten zijn moet ge ge laten voorbij gaan. Intelligente mensen beseffen dat ze idioten zijn. Idioten denken alleen maar dat ze intelligent zijn. Dat is een beetje de rode draad die door dit forum loopt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be