![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Ik neem | |||
De 5e prik, kom maar op |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,79% |
Voor mij is het al de 6e |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen enkele prik voor mij |
![]() ![]() ![]() |
13 | 34,21% |
2 of 3 prikken is al voldoende |
![]() ![]() ![]() |
12 | 31,58% |
Prins Laurent president |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,42% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ze blijven maar proberen, hé?
En dan nog door de geestelijk zieke van gucht op te voeren die zich nog steeds niet heeft laten behandelen voor zijn smetvrees ziekte. Hoeveel geloofwaardigheid heeft een geestelijk zieke? NUL https://pnws.be/steven-van-gucht-wil...-dragen-video/ Smetvrees van klucht mag willen wat ie wil, hij mag zelfs het mondmasker zelf dragen en ook de vijfde prik halen voor zijn smetvrees, daar wil ik zelfs nog aan meebetalen om hem mee naar de hel te sturen, maar van mij krijgt ie alvast een dikke, vette MIDDELVINGER voor die mondvod. ![]() NOOIT doe ik die schadelijke mondvod aan, NOOIT, dat ze dat maar heel goed in hun oren knopen in de wetstraat! Citaat:
Wat kunnen ze afdwingen als zorgpersoneel en op OV mensen ook de middelvinger geven om schadelijke mondvodden te dragen? Helemaal NIKS en alleen omdat smetvrees van klucht bang is voor een snotneus ![]()
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Wie nu nog een prik neemt, behoort echt tot de domste 10% van de samenleving.
Ik ga liever een week lang in 35 graden in een beerput staan, dan dat ik dit experimentele vergif in me laat spuiten.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het te combineren is met de griepprik (november) waarschijnlijk wel.
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sanitaire maatregelen zoals handen ontsmetten, mondmasker gebruiken, afstand houden, verluchten werkt een pak beter. Het wordt wel eens hoog tijd dat de wetenschap met iets beters gaat komen tegen dit virus. We zijn nog maar eerste helft van september en er zijn al zoveel virale luchtweginfecties, het werkt serieus op mijn systeem. Wanneer gaat er eindelijk eens een deftige antivirale pil geproduceerd worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Laat je ons wel weten of je nadien plots bent doodgevallen?
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ik niet doodval?
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Wel degelijk omdat het immense risico's inhoudt voor het menselijke immuunsysteem. Wel op lange termijn, maar veel mensen redeneren foutief op basis van de korte termijn (ik ben niet dood neergevallen dus het is oké). En je kunt het totaal niet vergelijken met een op virus gebaseerd vaccin zoals dat voor griep.
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Je zal helemaal niet dood neervallen. Maar je hebt wel permanente schade toegebracht aan je lichaamseigen afweer. En dat is wat veel van die naïeve experimenteel ingespoten proefkonijnen totaal niet doorhebben.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ojee, dank u dokter voor deze goede raad. Waar bent u afgestudeerd?
![]() |
#131 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Snuif dagelijks een goede dosis pathogenen binnen en train je immuunsysteem i.t.t. alle snowflakes en hun smetvrees, dan pas zal je beter beschermd zijn. ![]() Laatst gewijzigd door StV : 12 september 2023 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dat is even idioot als die zotten die iedereen willen prikken, he. Zooo nadelig is dat vaccin nu ook weer niet. Het is niet uitgesloten dat het zelfs echt nuttig kan zijn voor een zekere specifieke doelgroep, en nee, het is niet zo verschrikkelijk om er een te nemen zelfs al dient het voor u tot niks. Ja, ge neemt er een klein risicootje mee, dat nergens nodig voor is, maar dat is het dan he. Een pak sigaretten roken is waarschijnlijk erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Welk nut en voor welke specifieke doelgroep? Voor kwetsbare, oudere zieken met gezondheidsproblemen die reeds een verzwakt afweersysteem hebben dat door een vaccin extra belast wordt met het "kleine" risico om daardoor te overlijden? Waarom zou een gezond mens in Godsnaam een "klein risicootje" nemen dat nergens voor nodig is maar dat wel je leven zou kunnen kosten? ![]() Omdat ie bang gemaakt werd door zot van klucht met smetvrees voor een banale griep, dat voor een gezond mens helemaal geen bedreiging is? Die nemen dus een onnodig risico en laten zich dus prikken uit schrik, niet omdat het zou helpen. Je neemt toch ook geen pijnstiller als je geen pijn hebt. ![]() En de griepprik werkt ook niet, er waren genoeg mensen in het verleden die na de griepprik toch de griep nog kregen en er zelfs flink ziek van werden, mogelijk zelfs door de griepprik en niet van de griep zelf. En sigaretten roken heeft daar niks mee te maken, van leven ga je ook dood. ![]()
![]() |
![]() |
#136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik weiger dit ook een vaccin te noemen. Mijn hele leven lang zijn vaccins op virus gebaseerd geweest. Dit is een volledig experimentele behandeling die de natuurlijke werking van het menselijke immuunsysteem permanent verstoort. We weten nog niet voor 100% wat alle gevolgen zijn. Maar er is een duidelijke simulatie gemaakt door alle kritische virologen, die uiteraard allemaal de mond werden gesnoerd. Nu 2 jaar later ken ik ook massa's mensen die me vertellen dat ze zich na hun Pfizerprik altijd moe voelen, dat ze continu ergens last van hebben of wat dan ook. Het ligt volledig in de lijn van die voorspellingen. Kort samengevat wordt het menselijke immuunsysteem door de Pfizerprik getraind om zich te verdedigen tegen de oorspronkelijke virusstam, die al lang niet meer circuleert. De natuurlijke afweer tegen alle andere pathogenen, wordt volledig lamgelegd door die prik. Dit zal altijd een welles nietes spel blijven. Ik blijf bij mijn punt. Ik ga liever een week lang in volle zon in een beerput staan dan dat ik dit vergif in me laat spuiten. Als er mij 200 000 euro wordt aangeboden voor deze prik, weiger ik nog steeds. Ik weet, al zeg ik het zelf, te veel over het effect van zelfs gangbare vormen van medicatie (cholesterolremmers, maagzuurremmers, psychofarmaca..) op de gezondheid van een mens om ooit nog vertrouwen te hebben in de farmaceutische industrie.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 13 september 2023 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat ook maar dat geraaskal dat iedereen die niet van hun mening zijn idioten zijn moet ge ge laten voorbij gaan. Intelligente mensen beseffen dat ze idioten zijn. Idioten denken alleen maar dat ze intelligent zijn. Dat is een beetje de rode draad die door dit forum loopt.
|
![]() |
![]() |