![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet bij materiele schade blijven. Er zit daar volk tussen die ofwel op gevaarlijke drugs lopen en volledig van de kaart zijn, of de bedoeling hebben om bewust bloed te doen vloeien. Liefst politieagenten en bestuursleden, maar ook gewone burgers als't uitkomt.
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Kijk maar naar de Turken. Vooral in Duitsland. Dat zijn nu eenmaal geen Noord Afrikanen naar eerder halve Aziaten. Ook moslims maar niet zelden harde werkers en een pak correcter. In Duitsland zelfs een zegen voor de economie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar a propos hij had toch niks volgens U ?? Enig idee wat dat kost om zo een bak te huren ? Enig idee hoeveel waarborg je daar voor moet op tafel leggen ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 juni 2023 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden ze in Dubai ook alles stukslaan of stenen naar de politie gooien ? ![]() Ik denk het waarom te weten ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn Honda Amigo kostte 10.000 Bfr .....ik heb nooit gedacht ik niks had en al zeker niks te verliezen.
Ach man ik leef er al meer dan 60 jaar midden tussenin.....je moet ze me niet leren kennen. Ik denk er stilaan aan om toch maar de plaat te gaan poetsen. Het gaat steeds verder de slechte richting uit geloof me. De radicalisering neemt stilaan de overhand. Spijtig want ik heb lang in goede hoop geleefd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsja, Nahel was dan ook geen van de relschoppers.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 juni 2023 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/live-r...rijk~ade33da9/
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 juni 2023 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef het al een dode kan nog moeilijk relschoppen. Natuurlijk is hij een relschopper ...hij was daar al mee bezig met een pistool op hem gericht.
Of vindt jij dat racen in de stad en andere mensen in gevaar brengen geen vorm is van rel schoppen ? Maar om dat te weten had jij hem misschien eens een opmerking daarover moeten maken en zijn auto tegenhouden om kennis te maken met de goedheid van Nahelleke. Kijk....ik ben een rationeel iemand en ik heb mijn twijfels die agent schoot uit wettelijke zelfverdediging daar ga ik mee akkoord. Maer daarom ga ik dat crapuul niet verdedigen. Het is uitschot van de ergste soort. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het eerste zicht is die inderdaad in de fout gegaan maar we zijn stilaan limieten aan het bereiken met dat soort en dan gebeuren dingen die normaal nooit zouden mogen gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gast, je wil op burgers schieten.
Citaat:
Citaat:
Maar omlaag trappen is lekkerder denk ik? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schone broer met zijne M5 had ook altijd prijs met de flikken en dat was gene makak. Wel een beetje een ruig type, maar eigenlijk ne pussy. Mij in mijne Land Rover hebben ze maar ene keer doen stoppen, dat was de boswachter, die wou controleren of ik geen everzwijn of ree in mijne koffer had. Dat is gewoon profileren he, nen vent met een vooz klakske op in nen M3 of M5 of AMG ja dat weet ge dat is nen dealer . Net zoals ne Land Rover die mogelijks uit het bos komt wel ne stroper moet zijn he. Een wit buske gaat ge ook tegen houden het geliefde voertuig voor seriemoordenaars. Ge kunt uw rol plastiek , duct tape en kettingzaag daar makkelijk in opbergen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In belgie hebt ge geen fantsoenliljke gazetten, alleen de tijd gaat af en toe nog eens de waarheid brengen. Standaard of de morgen zijn even goed als de Pravda en HLN of Nieuwsblad heeft dikwijls mislukte stagairs als journalisten. De kwaliteit van die hun teksten is werkelijk zielig, en HLN is het ergst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flik ligt op motorkap , wapen in de aanslag. Inteelt figuur besluit de gas in te duwen, ... ja dat ge dan nen bal lood in uw lijf krijgt dat is maar niet meer als normaal. hij moet trouwens stevig geduwd hebben als ge ziet hoe die AMG gelanceerd wordt over dat kruispunt, dat was niet stillekes wat gas geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat er met die dader gaat gebeuren ga jij niet bepalen. |
|
![]() |
![]() |