Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2023, 21:30   #121
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Kidding me you are?
Inderdaad, de Schoof doet alsof er geen makakken rondlopen in Vlaanderen
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2023, 21:35   #122
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard, deze brandstichtingen zijn het voorlopige triestige hoogtepunt van zijn haat en desinformatiecampagne.
Allé, we zijn er weer, ‘t is nooit de fout van de islamieten maar ze worden altijd geprovoceerd.
Rot toch op man. Enkel uw voeten steken nog boven het zand, uw kop zit al 1,5 m onder het oppervlak van de islamitische woestijn.
Oud 15 september 2023, 21:53   #123
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Allé, we zijn er weer, ‘t is nooit de fout van de islamieten maar ze worden altijd geprovoceerd.
Rot toch op man. Enkel uw voeten steken nog boven het zand, uw kop zit al 1,5 m onder het oppervlak van de islamitische woestijn.
Mag ik je dan een vraag stellen Skobe?
Je hebt er nooit een geheim van gemaakt dat je VB bent (of vergis ik mij?). Wat is dan je mening over mensen die (los van hun religie):

- antvaxxers zijn
- anti-abortus zijn
- sexuele opvoeding willen verbieden
- anti-LGBTQ etc zijn
- terug naar de christelijke moraal willen
- complottheorieën verspreiden

Horen die volgens jou thuis bij het VB?
Je mag ook op elk van de punten afzonderlijk antwoorden.
Oud 15 september 2023, 22:12   #124
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt er nooit een geheim van gemaakt dat je VB bent (of vergis ik mij?). Wat is dan je mening over mensen die (los van hun religie):

- antvaxxers zijn
- anti-abortus zijn
- anti-LGBTQ etc zijn

Sta me toe even proberen daar wat op te antwoorden. Aanleiding is de Afspraak op vrijdag met T Van Grieken van daarnet.

Voor alle duidekijkheid ik ben geen fan van die man en zeker niet akkoord met veel van zijn meningen. Maar goed dat heb ik ook wel bij andere politici.

Ik denk niet dat VLB tegen vaccinatie is. Ik dacht ze tegen een verplichting waren.
Denk dat het VL Belang inderdaad tegen abortus is. Maar of dat de meeste Vlaams Belangers die mening delen betwijfel ik sterk. Ook in andere partijen zijn mensen anti abortus..... Zels Koning Boudewijn was radicaal tegen abortus

Ik dacht niet dat T Van Grieken tegen sexuele opvoeding is. Hij had wel iets tegen het expliciet promoten zie normaliseren van gendertransitie en zeker wanneer het zou gaan om dit voor te leggen aan zeer jonge kinderen. Ik ben geen pedagoog dus aan anderen om daar over te oordelen.

Ja Christelijke Moraal .....op zich is dat zeker geen slechte moraal denk ik. Wie leeft als een echte Christen chapeau. Ik al zeker niet.
Maar Van Grieken leek het toch normaal te vinden veel mensen atheisten zijn en daar leek hij toch geen probleem mee te hebben.

Complottheorien heeft het VL B idd wel een handje van weg. Maar goed daar hebben andere partijen toch ook weer een handje van weg.

Dus mijn mening is nog altijd dat het zoals hier al geschreven is dat het Vlaamse Extreem rechts toch van een andere orde is dan het echte moslim extremisme.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 september 2023 om 22:16.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2023, 22:13   #125
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Klopt helemaal. Bij extreemrechts denk ik vooral aan een militaire junta zoals Chili destijds kende met Pinochet of de Griekse kolonels.
Hier wordt ge al extreemrechts genoemd omdat ge niet onvoorwaardelijk de islamitische invasie steunt. Geef toe, het klinkt lekker vettig en smerig, en daar is het de linkse meute om te doen.
Extreem-rechts en Extreem-religieus hebben dezelfde idealen: dominantie en vernietiging van andersdenkenden. In eerste instantie werken ze samen (zoals nu met Evras) tot ze als enigen overblijven en dan vechten ze het uit. Sterkste wint.
Bolsjewieken tegen Mensjewieken
SS tegen SA
Oud 15 september 2023, 22:15   #126
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

- antvaxxers zijn
- anti-abortus zijn
- anti-LGBTQ etc zijn

Iedereen doet wat hij wil.
Antivaxxers: iedereen maakt voor zichzelf uit of hij zich al dan niet wil laten vaccineren
Anti-abortus: idioten, hun keuze maar dring dat niet op aan wie er anders over denkt
- sexuele opvoeding willen verbieden : belachelijk, maar indoctrineer de kinderen niet met de uitwassen van vandaag als de regel te beschouwen
- anti-LGBTQ etc zijn: terug, ieder doet wat hij wil, lgbtqwtf ook maar beschouw dat niet ams het nieuwe normaal. De hetero’s van vandaag worden stilaan als de nieuwe freaks beschouwd
- terug naar de christelijke moraal willen: gelovigen zijn per definitie gloeiende idioten
- complottheorieën verspreiden: laat ze maar doen, ik vorm wel mijn eigen mening

Horen die zaken thuis bij VB?
Je zal dergelijke meningen wel bij sommige leden van alle partijen kunnen vinden. Het VB als partij distantieert zich van dergelijke dogma’s.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 15 september 2023 om 22:29.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2023, 22:18   #127
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Sta me toe even proberen daar wat op te antwoorden. Aanleiding is de Afspraak op vrijdag met T Van Grieken van daarnet.

Voor alle duidekijkheid ik ben geen fan van die man en zeker niet akkoord met veel van zijn meningen. Maar goed dat heb ik ook wel bij andere politici.

Ik denk niet dat VLB tegen vaccinatie is. Ik dacht ze tegen een verplichting waren.
Denk dat het VL Belang inderdaad tegen abortus is. Maar of dat de meeste Vlaams Belangers die mening delen betwijfel ik sterk. Ook in andere partijen zijn mensen anti abortus..... Zels Koning Boudewijn was radicaal tegen abortus

Ik dacht niet dat T Van Grieken tegen sexuele opvoeding is. Hij had wel iets tegen het expliciet promoten zie normaliseren van gendertransitie en zeker wanneer het zou gaan om dit voor te leggen aan zeer jonge kinderen. Ik ben geen pedagoog dus aan anderen om daar over te oordelen.

Ja Christelijke Moraal .....op zich is dat zeker geen slechte moraal denk ik. Wie leeft als een echte Christen chapeau. Ik al zeker niet.
Maar Van Grieken leek het toch normaal te vinden veel mensen atheisten zijn en daar leek hij toch geen probleem mee te hebben.

Complottheorien heeft het VL B idd wel een handje van weg. Maar goed daar hebben andere partijen toch ook weer een handje van weg.

Dus mijn mening is nog altijd dat het zoals hier al geschreven is dat het Vlaamse Extreem rechts toch van een andere orde is dan het echte moslim extremisme.
Maar ik lees hier toch rare dingen.
Forummers die tegen die vuile moslimkopvodden zijn die tegen Evras protesteren maar die dan zelf ook tegen Evras zijn.
Oud 15 september 2023, 22:19   #128
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Extreem-rechts en Extreem-religieus hebben dezelfde idealen: dominantie en vernietiging van andersdenkenden.

Laten we eerlijk blijven. Inzake Evras denk ik de verhouding extreem rechts vs extreem religieus zowat 5 % tegen 95 % moet zijn.

Maar goed ik denk dat het een ontegensprekelijk feit is dat religie en al zeker de Islam hier zeker steeds extremere vormen aan neemt. Ik ben wat bang van die vinger te geven die al vlug een hand moet worden dan een arm tot wanneer ....je kent het wel.

Dus inzake deze materie zou ik zeker geen duimbreed toegeven.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 september 2023 om 22:25.
Oud 15 september 2023, 22:22   #129
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Forummers die tegen die vuile moslimkopvodden zijn die tegen Evras protesteren maar die dan zelf ook tegen Evras zijn.
Die zullen er wel zijn en dat zijn zeker niet alleen extreem rechtsen.

Maar bon ik zag anders wel een massa moslima's hard betogen terwijl ik die toch heel erg heb gemist wanneer er rellen waren alsook bij die marsen tegen de aanslagen.

Als ze opvoeding dan toch zo belangrijk vinden stel ik me toch wat vragen ....Is dat beetje sexuele opvoeding dan zoveel belangrijker dan aan uw zonen wat respekt bij te brengen ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 september 2023 om 22:29.
Oud 15 september 2023, 22:25   #130
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laten we eerlijk blijven. Inzake Evras denk ik de verhouding extreem rechts vs extreem religieus zowat 5 % tegen 95 % moet zijn.
Mag ik dan besluiten dat VB pro Evras, pro abortus, pro LGBTQ, pro vaccinatie, en
Anti Zemour en anti Frédéric Goaréguer is?

Dat zou mij ten zeerste verheugen, maar ik moet het eerst van Tom Van Grieken horen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 september 2023 om 22:26.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2023, 22:27   #131
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die zullen er wel zijn en dat zijn zeker niet alleen extreem rechtsen.

Maar bon ik zag anders wel een massa moslima's hard betogen terwijl ik die toch heel erg heb gemist wanneer er rellen waren alsook bij die marsen tegen de aanslagen.
Dat betwist ik ook niet, die domme wijven (sorry dat ik het moet zeggen) weten niet beter.
Oud 15 september 2023, 22:28   #132
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Extreem-rechts en Extreem-religieus hebben dezelfde idealen: dominantie en vernietiging van andersdenkenden.
Dat is niet uniek aan extreem-rechts: dat is eigen aan elke vorm van totalitair en fascistisch denken he. Linkse gutmenschen hebben dat ook bijvoorbeeld ten aanzien van racisme.
Oud 15 september 2023, 22:30   #133
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De vijand van uw vijand is niet noodzakelijk uw vriend.
Oud 15 september 2023, 22:30   #134
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er zijn anders nog andere redenen op overschot genoeg om tegen die vuile moslimkopvodden te zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2023, 22:30   #135
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Klopt helemaal. Bij extreemrechts denk ik vooral aan een militaire junta zoals Chili destijds kende met Pinochet of de Griekse kolonels.
Hier wordt ge al extreemrechts genoemd omdat ge niet onvoorwaardelijk de islamitische invasie steunt. Geef toe, het klinkt lekker vettig en smerig, en daar is het de linkse meute om te doen.
Natuurlijk, daar halen ze ook kiesvee mee.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2023, 22:31   #136
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

- antvaxxers zijn
- anti-abortus zijn
- anti-LGBTQ etc zijn

Horen die mensen niet thuis in andere partijen dan ? Is men in alle andere partijen gedwongen om voor de kwakzalverij die de vaccinatie dwang was, te zijn ?

Moet men bij andere partijen absoluut meegaan met de waanzin van transen ?

Mag men bij andere partijen - behalve als men moslim is natuurlijk - geen afkeer hebben van negers of homo's ?

Mogen christenen enkel maar bij het VB zitten ? Ze zullen bij de CD&V nogal zuur kijken

Denk jij nu echt dat de typisch linkse praat over "BDW is de handlanger van VOKA" en "den boas is ne smeirlap" complot theorieen niet in sommige andere partijen welkom is ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 september 2023 om 22:31.
Oud 15 september 2023, 22:31   #137
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Antivaxxers: iedereen maakt voor zichzelf uit of hij zich al dan niet wil laten vaccineren
Anti-abortus: idioten, hun keuze maar dring dat niet op aan wie er anders over denkt
- sexuele opvoeding willen verbieden : belachelijk, maar indoctrineer de kinderen niet met de uitwassen van vandaag als de regel te beschouwen
- anti-LGBTQ etc zijn: terug, ieder doet wat hij wil, lgbtqwtf ook maar beschouw dat niet ams het nieuwe normaal. De hetero’s van vandaag worden stilaan als de nieuwe freaks beschouwd
- terug naar de christelijke moraal willen: gelovigen zijn per definitie gloeiende idioten
- complottheorieën verspreiden: laat ze maar doen, ik vorm wel mijn eigen mening

Je zal dergelijke meningen wel bij sommige leden van alle partijen kunnen vinden. Het VB als partij distantieert zich van dergelijke dogma’s.
Hier kan ik mij bij aansluiten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2023, 22:32   #138
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mag ik dan besluiten dat VB pro Evras, pro abortus, pro LGBTQ, pro vaccinatie, en
Anti Zemour en anti Frédéric Goaréguer is?

Dat zou mij ten zeerste verheugen, maar ik moet het eerst van Tom Van Grieken horen.
De vragen die jij hier stelt zou ik ook wel eens willen vragen aan andere politici van veel andere partijen maar dan wel op voorwaarde ze aan een leugendetector hangen

Was het niet Conner die zich in Molenbeek alles behalve nog in Belgie waande ?

Of wat denk je een Jan Jambon echt denkt over migratie net als een Theo Francken ?

Je kent het gezegde ......ik zeg wat de mensen denken. Persoonlijk erken ik daar wel iets van.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 september 2023 om 22:35.
Oud 15 september 2023, 22:33   #139
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunt ge bijvoorbeeld niet tegelijkertijd een probleem hebben met moslims, en rabbiate katholieken ? Nochtans hebben moslims ook problemen met rabbiate katholieken (en vice versa) he.
Oud 15 september 2023, 22:33   #140
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is goed om te horen, laat Tom Van Grieken dat eens open en bloot zeggen!

In volle verwachting verblijf ik.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be