Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2025, 13:10   #121
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Coming OUT haha is veel meer dan homootjes die bloot uit hun HOMO Kasten kruipen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
U werd in 2023 met de dood bedreigd.

Het is nu 2025 en u leeft nog.
Wees blij!

Namastiauw,
NN
Ja JOH NieuwNoors,
scheelde niet veel of ik was dood gemaakt, alles uitgevochten en gelukkig, wonder boven wonder overleefd, dus nu klein feestje, ziehier, een vd laatste bendes kreeg flinke straf van Wieroe uit dodenwereld ok.

nieuwste ontwikkeling: toeval ok hij krijgt nu straf van Wieroe:

====================== Deze HOMOHATERS bende heeft al teksten van wieroe gestolen en verkocht in boekvorm, al 19 maanden oorlog mee, nu dus dit: En zij dreigen ook erbij dat zij patent hebben op al onze boeken en teksten dus dreigden zij met rechtszaken jegens plagiaat, zij hebben notarieel gerechtelijk dus eigendoms rechten verworven zo te zien over de hele oeuvre van ons, waldo en wieroe, deze oorlog nog uitvechten, maar ziehier, hij kreeg echt mooiste straf van Wieroe:

----- Oorspronkelijk Bericht ----------
Van: waldo doerga <[email protected]>
Aan: Mike D
Datum: 31-05-2025 13:37 CEST
Onderwerp: overleden bende leider ok zwarte kollektief

HI Mike
overleden bende leider ok zwarte kollektief, hij en de hele homohaters bende bedreigden mij al 19 maanden dus hij is nu overleden in het verkeer ma 19 mei 2025. Nu geven zij mij de schuld en kunnen wraak nemen. Gevaarlijk nu dus voor mij.

kut ok Mike, ik heb wel gewonnen nu van tientallen homohaters bendes na 24 maanden oorlog en mijn holocaust ok

nu nog voorzichtig zijn,?*?*

jij bent getuige,?*

boekserie hierover ontwikkelen, vijf delen, kan goed verkopen en ik kan zo rijk worden

MY LIFE is war till death

alles is al gewoon dood in mijn leven?* nu.?* ze zoeken het uit, enige optie is nu: mijn boeken toch POD verkopen, rijk worden, FREEDOM he?*

POD kan ik tot 40 procent royalties ontvangen

bye

waldo & wieroe (RIP)

=====================

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 31 mei 2025 om 13:11. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2025, 14:34   #122
dewanand
Minister-President

Standaard Coming OUT haha is veel meer dan homootjes die bloot uit hun HOMO Kasten kruipen

zonet dit gemaild aan een blanke christelijke vrouw die met mij mailvrienden is:

=========================

zie onder Kobi:
dit kan dus een vijfdelige boekserie worden ok, over mijn oorlog tegen die HOMOHaters maffia bendes, heftig ok drie jaar oorlog, en toch Overleefd nu, ik moet nog steeds uitkijken en voorzichtig zijn overal, het waren nationale bendes ok, moordenaars en zware criminelen.

============================
Ik ben nu door HOMOHATERS bende bedreigd met dood, - Politics.be

deze oorlog is nog niet helemaal voorbij en nog lang niet helemaal gewonnen ok, wel heb ik nu zeker al 300 Telefonische Recordings van de telefonische oorlog he tegen hen allemaal, minstens 50 mensen belden schat ik, dus de transcripties maken mp3 naar digitale tekst, en dan kijken wat per persoon in boekdelen kan. Best heftige oorlogjes via de telefoon uitgevochten ok, met continue doodsbedreigingen,

ik was vaak doodsbang, en ging alleen naar buiten vermomd en in avond uren, zodat zij mij niet konden zien op het trottoir of straat om mij dood te rijden of dood te schieten. Diverse bendes patrouilleerden in mijn buurt met hun mannetjes, ze belden mij ook als zij mij ergens hadden gespot. KUT gewoon en toch overleefd.

In feite had ik net als DATA uit Star Trek gewerkt met 100 % SAFETY, via Time/ Schieldings Cascade Frames, om dus via de differentiele kans (P) om doodgemaakt te worden op delta T tijdsperioden van 1 tot 60 seconden, dus absoluut NUL te maken:

P {d(f(Momentane functie: Kans om doodgemaakt te worden ) (t)) / dt}

Ja zo liep ik op straat en dit werd volcontinu berekend ter plekke en geoptimaliseerd na elke Delta T tijdsframe, in oorlogsmode en ik moest elke tien seconden echt alle kanten opkijken, en schatten vanuit welke kant een mogelijke aanval zou kunnen komen op straat en in mijn buurt dus. Zo gedragen militairen zich ook op het oorlogsveld en op vijandelijk gebied dus ik was in oorlogs mode.

===================

Oud 19 augustus 2025, 01:50   #123
dewanand
Minister-President

Standaard Elkaar neuken is beter dan elkaars kop inslaan met een Grote Vibrator

=====================
Onderwerp: HOMOHATERS belden afgelopen 4 weken niet meer, ongelooflijk zeg

[T01=T-BEGIN = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:33 AM nacht > ]
Nu hebben die HOMOHATERS bendes en mijn familie dus al ruim 4 weken niet meer gebeld, en dit is afgelopen 3 jaar dus nooit zo geweest, en ik vraag mij nu af of ik deze OORLOG tegen de homohaters maffia bendes echt definitief heb gewonnen, of dat zij nu even allemaal met vakantie zijn he, en dan stipt 1 september 2025 terug zijn en mij opnieuw gaan terroriseren en bedreigen met dood en mishandeling. Echt ellendig was het, deze hele eenzame, bittere oorlog.

[T02 = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:38 AM nacht > ]
Het is nu al laat na middernacht, mijn kies doet pijn dus ik moet snel even dit neerpennen en dan goed gaan slapen, eerst alle tanden goed schoonmaken, en goed poetsen met de nieuwe elektrische Oral IO poetsmachine. Nu na jaren kan ik weer met een iets rustiger gevoel de deur uit, en ik moet nu wel bijkomen en herstellen. Drie jaren elke dag paranoide angsten en nu overleefd zonder kleerscheuren, echt ongelooflijk.

[T03 = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:41 AM nacht > ]
Dus het boek over mijn OORLOg tegen de HOMOHATERS maffia bendes moet ik snel in produktie nemen, maar ik heb gewoon te weinig tijd nu, omdat nu tien boekproduktie projecten parallel door elkaar lopen, en ik moet alles gaan reorganiseren, en een schrijfproject beter plannen, om het echt snel piekfijn af te werken, met een publicabel manuscript anders komt niets af en blijf ik doormodderen zonder iets echt kant en klaar te produceren, stom he. Eerst wel mijn woning schoonmaken en helemaal opruimen en alles reorganiseren, kan mij 7 dagen kosten, of twee volle dagen eraan doorwerken tot het echt af is.

[T04 = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:44 AM nacht > ]
Dit dus even snel digitaal neergepend he, en hierna maak ik de HTML backup van vier bestanden van deze hele topic, waarna ik daarmee dan de boekcompilatie snel moet afwerken in produktie bestanden. Het zal een hele boekserie worden denk ik, zelfs vijfdelig, want er is heel veel gebeurd afgelopen 36 maanden, en ik ben op het nippertje gered, van moord door een tiental bendes om het Supari losgeld van ruim 100.000 euro en die strijd toen was echt op leven en dood ok. Zelfs de Poolse maffia wachtte mij op he bij de voordeur ok, toen ik uit India terug kwam, gelukkig lukte het hen niet om mij te pakken te krijgen. Zij belden echt met zware doodsbedreigingen. Dus nu de hele boekserie hierover snel afwerken. (deze tekst is zonet even snel geschreven in de differentiele BCR schrijfstijl in ruim 27 minuten, leuk he)

[T05=T-END = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:50 AM nacht/ edited T= 02:55 AM > ]
====================

Laatst gewijzigd door dewanand : 19 augustus 2025 om 01:55. Reden: aanvullen corrigeren
Oud 20 augustus 2025, 01:18   #124
dewanand
Minister-President

Standaard Elkaar neuken is beter dan elkaars kop inslaan met een Grote Vibrator

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
=====================
Onderwerp: HOMOHATERS belden afgelopen 4 weken niet meer, ongelooflijk zeg

[T01=T-BEGIN = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:33 AM nacht > ]
Nu hebben die HOMOHATERS bendes en mijn familie dus al ruim 4 weken niet meer gebeld, en dit is afgelopen 3 jaar dus nooit zo geweest, en ik vraag mij nu af of ik deze OORLOG tegen de homohaters maffia bendes echt definitief heb gewonnen, of dat zij nu even allemaal met vakantie zijn he, en dan stipt 1 september 2025 terug zijn en mij opnieuw gaan terroriseren en bedreigen met dood en mishandeling. Echt ellendig was het, deze hele eenzame, bittere oorlog.

[T02 = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:38 AM nacht > ]
Het is nu al laat na middernacht, mijn kies doet pijn dus ik moet snel even dit neerpennen en dan goed gaan slapen, eerst alle tanden goed schoonmaken, en goed poetsen met de nieuwe elektrische Oral IO poetsmachine. Nu na jaren kan ik weer met een iets rustiger gevoel de deur uit, en ik moet nu wel bijkomen en herstellen. Drie jaren elke dag paranoide angsten en nu overleefd zonder kleerscheuren, echt ongelooflijk.

[T03 = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:41 AM nacht > ]
Dus het boek over mijn OORLOg tegen de HOMOHATERS maffia bendes moet ik snel in produktie nemen, maar ik heb gewoon te weinig tijd nu, omdat nu tien boekproduktie projecten parallel door elkaar lopen, en ik moet alles gaan reorganiseren, en een schrijfproject beter plannen, om het echt snel piekfijn af te werken, met een publicabel manuscript anders komt niets af en blijf ik doormodderen zonder iets echt kant en klaar te produceren, stom he. Eerst wel mijn woning schoonmaken en helemaal opruimen en alles reorganiseren, kan mij 7 dagen kosten, of twee volle dagen eraan doorwerken tot het echt af is.

[T04 = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:44 AM nacht > ]
Dit dus even snel digitaal neergepend he, en hierna maak ik de HTML backup van vier bestanden van deze hele topic, waarna ik daarmee dan de boekcompilatie snel moet afwerken in produktie bestanden. Het zal een hele boekserie worden denk ik, zelfs vijfdelig, want er is heel veel gebeurd afgelopen 36 maanden, en ik ben op het nippertje gered, van moord door een tiental bendes om het Supari losgeld van ruim 100.000 euro en die strijd toen was echt op leven en dood ok. Zelfs de Poolse maffia wachtte mij op he bij de voordeur ok, toen ik uit India terug kwam, gelukkig lukte het hen niet om mij te pakken te krijgen. Zij belden echt met zware doodsbedreigingen. Dus nu de hele boekserie hierover snel afwerken. (deze tekst is zonet even snel geschreven in de differentiele BCR schrijfstijl in ruim 27 minuten, leuk he)

[T05=T-END = <week 34, dinsdag 19.08.2025, 02:50 AM nacht/ edited T= 02:55 AM > ]
====================
KUT KUT KUT, in middag belde PUNGO mij na ruim 4 weken, ok hij is van HOMOHATERs maffia bende die mij nu al twee jaar op hun dodenlijst heeft gezet ok en deze club is gelinkt aan de bilderberg maffia zo te zien. Hun vorige leider die mij belde is verongelukt in het verkeer net 2 maanden geleden en ik had hem gewaarschuwd al die jaren: 'KIJK Uit jij, Wieroe gaat jou straffen....' en ja hij verongelukte met zijn Tesla en is nu nu echt dus DOOD na ons dus ruim 20 maanden te pesten, bedreigen, terroriseren. HIJ Jankte wel toen: 'Ik ga tot het bittere eind door tegen jou en Wieroe (RIP).........' En zijn zielige, bittere einde in een mooie, dure grafkist als Multi Miljonair is nu een hard feit....... Ik had deze leider altijd al gewaarschuwd met nadruk: 'Jij steelt nu teksten van Wieroe (RIP) en jij zal hiervoor gestrafd worden door Wieroe die overleed op 09.09.2022 en dit is dus echt gebeurd met deze Indo bende leider. DEZE bende claimde patent en eigendomsrechten verworven te hebben van de gehele oeuvre van ons, Waldo en Wieroe, nu beslaat dit oeuvre totaal toch minstens 2 miljoen woorden en het is de Literaire Piramide van ons.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be