![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel op dit forum en andere westerse, anonieme fora waar gefrustreerde, inpotente , zielenpoten met rollator die mij in het echt zelfs niet zouden durven aankijken en de laatste keer seks hadden in the summer of 69 , vanuit hun zetel eens stoer denken te kunnen doen, en mij denken te kunnen beledigen of bedreigen.
Dat raakt mijn koude kleren niet. Wat mij wel raakt zijn de beelden van uiteen gereten kindjes, die op de westerse media gecensureerd worden maar in de Turkse, Arabische, Russische, Braziliaanse, Indonesische, etc. media wel getoond worden. Dikwijls worden de scherven van de bommen erbij gehaald en blijken deze meestal, het zal toch geen waar zijn, "madeinusa" te zijn. Voor elk zo n lichaam staan er tientallen, honderden anti-westerse strijders op, niet alleen in Palestina maar over heel de wereld. Laatst gewijzigd door tomm : 20 november 2023 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moedige vakbondslui, zulke zijn er meer nodig.Betogingen zijn ok, maar er moet ook concrete actie komen, zoals bvb. het verstoren van militaire leveringen..
Ook wel heel typerend voor de "vrije, westerse media" dat ik dit in de Turkse pers moet vernemen, maar ik wist het al dankzij de PVDA. Erg vervelend dat ik zelf nauwelijks tijd heb om er aan mee te doen maar ja die reis was al lang op voorhand beslist en heb daarnaast nog allerlei verantwoordelijkheden en ondertussen een voltijdse baan, maar voel me wel schuldig. Op sociale media de criminele hypocrisie van onze elite aankaarten is belangrijk, maar concrete actie is nog beter. Trade unions in Belgium urged members on Tuesday not to handle weapon shipments destined for Israel amid its conflict with Palestine. The unions said in a statement that "a genocide" was underway in Palestine. They urged ground handling workers in airports not to handle deliveries of weapons destined for the conflict zone. The unions demanded an immediate cease-fire in the Middle East and demanded that the Belgian government not allow arms transit through airports. https://www.aa.com.tr/en/middle-east...srael/3040433# Ik weet alvast een belangrijke., steeds groeiende bevolkingsgroep die vanaf nu PVDA zal stemmen. Groen verkoopt wel wat lucht, in een vergeefse poging een totale afslachting bij de volgende verkiezingen te vermijden, maar ze zitten verdomme in de regering die wapens levert aan Israel! Laatst gewijzigd door tomm : 20 november 2023 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks zal Vonderleugen en co. moeten onderhandelen (enfin, aanwezig zijn en koffie zetten voor de Amerikanen, en ja knikken als de Amerikanen dat bevelen, een pijpbeurt door Vanderleugen zullen ze niet zien zitten denk ik, maar misschien wel door Meloni). En weet je met wie: met niemand anders dan Vladimir Poetin. ![]() Oh ja Vanderleugen en CHAREL michel hebben nog een belangrijke functie behalve als zeer duur decorstuk te dienen. Namelijk een door de VS opgesteld papier ondertekenen waarin ze toestemmen met ons belastingsgeld de Oekraiense elite nog rijker maken, zodat Zelensky zich nooit zorgen zal moeten maken over zijn dagelijkse cocaine toevoer. Dat serpent Vonderleugen zal daar wel een percentje voor vragen (sorry ik bedoel extra premies krijgen voor haar uitstekend werk) maar Charles gaan de Amerikanen wel sjarellen als zijn papa er niet bij. Laatst gewijzigd door tomm : 20 november 2023 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel een beetje raar om op uw eigen volk gaan te knallen, maar ma foi, ze doen maar he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vakbonden zijn er niet om vijanden hun overleven te verdedigen zou ik denken. Je zou eerder denken dat Israel goed geld betaalt voor die wapens, en dat de werknemers die die maken en leveren daar enkel voordeel bij hebben. Wat die vakbonden dus doen lijkt mij contraproductief voor de voordelen van hun werknemers. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 november 2023 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de golfstaten zal het van de Arabier in de straat moeten komen, de leiders daar gaan niet uit zichzelf bewegen, ze hebben een zeer comfortabel leven. Dat is op de As die loopt van Hezbollah over Syrië, Irak en Iran tot helemaal in Afghanistan minder het geval.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Hamasianen het gewoon niet kunnen, wil niet zeggen dat ze het niet willen.
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |