![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met hier en daar een veel te snelle bontkraag-E-stepper (soms zelfs in roedel)
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 oktober 2024 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar waag ik me niet
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 24 oktober 2024 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een ver verleden wilden de Guardian Angeles de metro stations ook in België komen beveiligen maar men weigerde dat.
![]() Te gevaarlijk, te dramatisch of te dicht bij de film, The Warrioirs? Ik heb er geen idee van of die groep nog bstaat, laatste van hun leiders was een vrouw geloof ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 oktober 2024 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpelijk, als ge weet dat dit zou kunnen gebeuren :
https://www.hln.be/brussel/jongere-s...utie~a51dcf49/ ![]()
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Motorfietsen? Betrekkelijk weinig last van files dan. Hier en daar heb je nog een debiel die het idee van de "reddingsstraat" niet door heeft.
Maar tegen 50 km/u met de motorfiets door de file rijden geeft toch een heerlijk gevoel.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging 'vol' op het gas als het fileleed voorbij was. Stel dat er eentje afwijkt van de rij of zijn/haar deur open doet om de één of andere reden? ![]() Dan is het de vluckt van de hommel daarna ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 oktober 2024 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook schrijven de regels voor dat je niet sneller dan 20 km/u dan de wagens mag rijden, tegen 20km/u staat mijn motorfietsje sneller stil dan mijn gebit...
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moest een van ons auto’s gaan afzetten, met het ov terug naar huis. Deze week de omgekeerde richting..
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()