![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dat echt meent, wil het zeggen dat je het 70 puntenplan in zijn 1992 vorm nooit gelezen hebt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het cordon sanitaire was eveneens een ondemocratisch uitsluitingsmechanisme. De zelfverklaarde democratische flutpartijtjes zijn er ver mee geraakt. Welk Europees land wil vandaag géén slot op zijn grenzen? België?
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, ik heb dat gelezen. Maar het 70-punten plan is niet het allerenige criterium om haat te herkennen. Het handelsfonds van de PvdA is haat tegen het westen en tegen de beter gesitueerde medemens. Bovendien zijn ze openlijk voorstander van degoutante dictaturen. Dat lijkt me meer dan reden genoeg om ze te cordoneren. Dat de PS nu zaakjes met hen doet, is veelzeggend.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoof, ik denk dat jij écht niet langer bij je partij thuis hoort... Als ik jou lees, lees ik een full-Blokker die de omvolkingstheorie aanhangt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je niet dat er binnen CD&V, Vooruit en 0VLD duizenden zijn die gelijkaardige ideeën hebben?
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het 70 puntenplan was het tastbare element om structureel racisme bij het Blok te kunnen aantonen. Het ging niet langer om te meesmuilen 'dat ze eigenlijk geen racisten waren'. Om dat document gaat het, dat was hetgeen dat de Vlaamse partijen ertoe bracht om bij unanimiteit te beslissen om het Blok in een schutkring te stoppen. En zolang de huidige Blok leiding, inclusief auteur Philip, daar niet publiek afstand van neemt, excuses voor vraagt en het als een historische en morele fout erkent wijzigt er niets en KAN er niets wijzigen. Ik kan enkel vaststellen dat Philip dat mordicus blijft weigeren. En dat zijn partijvoorzitter dat impliciet toelaat en dus mee onderschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Weet je ook hoeveel punten uit het 70-puntenplan jouw politieke goden hebben uitgevoerd? En van plan zijn om alsnog uit voeren? Als jouw politieke idool meer hersens had gehad dan pretentie, en een minimum aan respect voor wat het EIGEN VOLK wil, zat hij vandaag niet op een zinkende boot. Om hetzelfde lot te ondergaan als de duizenden gelukzoekers die op volgeladen opblaasbare boten Europa proberen te bereiken. België is de grootste schande van heel Europa.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het nu eigenlijk Schoof ? Is het Blok nu ook al tegen katholieken ? ![]() Of gaan we eindelijk eens die quatsch wegzetten dat het Blok geen racistenpartij is, en toegeven dat het verhaaltje over de islam enkel wat marketing is. Dat ze in realiteit gewoon tegen alle Brownies zijn. (*) (*) behalve de bouillotte van Sam Van Rooy, die valt vreemd genoeg onder een andere logica. Die mag blijven, die moet niet op transport worden gezet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ahja, het is van Panda, hoe kon het ook anders? Zou dat zijn omdat panda's van nature een zwart/wit velletje hebben?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 20 april 2024 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor. Ik herken en erken alle haat in de politiek, en de PvdA is daar bij uitstek een drager van. Wie met hen samenwerkt, draagt bij tot de haat in de maatschappij.
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw unanimiteit is eens te meer een flagrante leugen. De twee grootste Vlaamse partijen tekenden niet. De ferventste voorstanders van het cordon sanitaire zitten niet in Vlaanderen, maar in Franstalig België. Zij vrezen het meest voor het einde van België, en de mogelijkheid om Vlaanderen jaarlijks voor vele miljarden te kunnen bestelen. Met de dieverij die al thientallen jaren duurt heeft panda niet het minste probeem. Zonder zijn aanbeden dievenvolkse is er België meer. Vandaar.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De excuustruus van Leopold II om de Congolese brownies te onderwerpen was dat hij de katholieke beschaving als doel had. Dat de "bouillotte" van Sam van Rooy niet retour wordt gestuurd bewijst dat jouw haatpraat ongegrond is. Ik heb nog geen enkele Vlaams Belanger het woord "bouillotte" horen gebruiken voor vrouwen van buiten-Europese origine. Ik lust geen eieren van de racistische boer die dat wél doet. Ik heb geen enkele Vlaams Belanger ooit neerbuigend op "BROWNIES" weten afgeven. Niemand op dit forum, legt zijn eigen racistische kant zo openlijk bloot als haatzweer pandareus.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 april 2024 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is op dit forum maar één racist die de woorden bouillotte en brownies gebruikt voor vrouwen van vreemde origine en Congolezen.
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je herinnert je toch dat het evrm getekend werd in Rome, in 1950?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overstijg jezelf toch eens.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is wel meer nodig. En wees gerust: als de "andere" partijen geen optie laten richting confederalisme en richting Vlaamse onafhankelijkheid, dan blijft de keuze dat de hulp van het VB aanvaard zal worden. Die "anderen" moeten maar kiezen welke optie voor hen de meest gunstige is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik wel af en toe een bouilotte om de spierpijn in mijn lager rugstreek wat te verzachten. Maar de link naar Van Rooy ontsnapt me volledig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg krampen in mijn kloten als je met alle zonden van Israël bedacht wordt, vanaf dat je iets goeds zegt van een andere partij.
Het centrum-links van de Matrakkenklopper beviel me wel. Centrum-rechts en centrum-links kan best samengaan. Idem dito voor het Belang. Hun extreem-linkse sociale programma moet flink bijgestuurd worden, en ze moeten even toegeven dat hun vuile racistische praat eigenlijk enkel dient om niet genegeerd te worden door de poco-pers.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christelijke waarden zijn hun leidraad. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 april 2024 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |