![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bart De Wever, de "Vlaams nationalist" die koste wat kost de Belgische staat wil redden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar noem mij gerust een pot vol haat. Dat zegt meer over jou dan over mij.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het rijk van De Wever loopt stilaan te einde. Begrijpelijk dat de Vlaams-nationalist graag in schoonheid wil eindigen. Als Belgisch premier.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alternatief voor wat?
De centristische Vivaldi partijen zijn tot elkaar veroordeeld. Als er wat meer mensen liberaal zouden stemmen en wat minder Ecolo zou men van het groene smaldeel af kunnen komen. Dat is al iets. Als de NVA meespringt kun je ook van Groen en Ecolo af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors??????
Waarom Bart De Wever (nog) geen premier wordt Als er van de N-VA nog iets overschiet de eerstkomende verkiezingen zullen zij andere noten moeten kraken/zingen. p.s. En 1 April is al voorbij???? Kim Geybels (ex-N-VA) maakt comeback in politiek bij nieuwe beweging Els Ampe
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgisch premier worden heeft een hoge prijs. Vraag maar aan de VLD.
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Wat is de prijs volgens De Wever, als hij weigert om voor dweil te spelen?
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, hij zet Janbon te kakken. Wat een strateeg, dat Bartje. De Walen afdreigen met het blokkeren van Vlaanderen. Waarom had niemand daar vroeger aan gedacht? ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 april 2024 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
‘Je vergeet voor het gemak dat ook geen enkele partij met de N-VA wilde samenwerken’ Op welke manier weerlegt wat je hierboven schrijft mijn betoog dat de MR, Open VLD, CD&V, Les Engagés en Vooruit wel met de N-VA wilden samenwerken?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() Toen ik jaren terug door de bestralingen op mijn hooft - nekgebied lam lag in het revalidatie centrum UZ Pellenberg na 5000RAD resectie radiotherapie in UZ GENT stelde een dokter:
"er is een enorm verschil tussen willen en kunnen, al moet je wel blijven willen >> kunnen" En als er meer dan voldoende democratisch op hem gestemd hebben om hem de kans te geven geeft dat wellicht een goede rede om te willen >>> kunnen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 april 2024 om 04:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, de 0VLD heeft al enkele decennia met liberalisme weinig of niks te maken. Met de verkiezingen proberen ze hun imago weer wat aan te scherpen, net zoals CD&V doet, maar niemand trapt daar nog in.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wishful thinking, het VB zal blijven voortbestaan en misschien zelfs nog sterker worden. Er moet een soort “godsvrede” tussen N-VA en het VB tot stand komen. Kortom het gekissebis tussen beide moet ophouden.
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever heeft een "Antwerpen eerst" agenda. Door het blokkeren van Vlaanderen en het federaal niveau blijven de transfers naar zijn stad gebetonneerd en geïndexeerd.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker tijdens een verkiezingscampagne is zoiets wishful thinking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vissen in dezelfde kiezersvijver, dus vergeet het maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met succes.
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel gekker moet het echt niet worden. Hoe wanhopig om wat stemmen kan je zijn.
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |