![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u die "vriendschap" eens omschrijven?
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
= = = Traditionele visie op koran is problematisch VIDEO 17 jun 2011 = = =
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 mei 2024 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Die woke GroenLinks-trut Halalsema krijgt het aan de stok met het islamo-marxistisch zootje dat ze zelf zo lang gekoesterd heeft.
Dat is zoals Scar uit The Lion King, die [SPOILER ALERT] wordt vermoord door zijn eigen handlangers, de hyena's. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onder den oorlog zouden ze tegen de muur gezet en afgeschoten zijn als collaborateurs en landverraders.
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan er iemand mij eens uitleggen waarom de meeste 'studenten' het zo voor Palestina opnemen?
Allemaal fans van de moslims???? Misschien mis ik ergens een regel?? GAZA strook had al helemaal moeten platliggen???? Die 'studenten' zijn dat diegenen waar wij het later gaan moeten van hebben????? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tsja ik verzin het niet .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Het protest is wereldwijd gecoördineerd en betaald door Soros, verdeel en heers met als bonus een handvat om demonstratierecht in te perken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mogelijk mist men in dat geval niet zozeer regel maar een gevoel van medemenselijkheid. Laatst gewijzigd door Bach : 10 mei 2024 om 06:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de vijand (de moslim) van mijn vijand (de jood) is mijn vriend
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Universiteit van Amsterdam "onderhandelt" met gemaskerde Engelstaligen:
https://twitter.com/De_Machtige/stat...57764262167026 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door vanderzapig : 10 mei 2024 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie het zuiver religieus wil bekijken, er zijn drie grote religies. U hebt de derde religie niet genoemd. U bent een zelf-hater?
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zolang ze niet beginnen te strippen voor minderjarigen zie ik geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa heeft eeuwenlang gevochten om zich de moslims van het lijf te houden.
Mohammed is gestorven in 632. Kort na zijn dood zijn de volgelingen van “de Profeet” begonnen aan hun veroveringen “te vuur en te zwaard” zowel richting Azië als richting Noord-Afrika. En dankzij een tijdelijke bestuurlijke zwakte van de ruziënde Visigoten-dynastie in Spanje zijn de moslims in 711 vanuit Marokko de straat van Gibraltar (vervorming van Djebel al Tariq) overgestoken en Spanje binnengevallen. En daar zijn ze zomaar eventjes 781 jaar gebleven (tot 1492 door de inname van hun laatste bolwerk Granada). Nog steeds maken ze aanspraak op “al Andaluz”
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet je antipsychotica niet te nemen. Ik krijg kop nog staart aan je post.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |