![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, dit werpt al een ander licht op de zaak: Citaat:
Besluit: totaal iets anders dan wat u ervan maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar denkt vooral verder da wij geholpen zijn met een gedoogbeleid tussen fascisten met pestbeleid.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh? Wat moeten we dan wel voorstellen met een of ander "gedoogbeleid tussen fascisten met pestbeleid"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat je goed.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En dan eisen ze ook nog onweerlegbaar bewijs door wetenschappelijk onderzoek of het wel helpt terwijl er zelfs landen zijn waar cannabis al jaren legaal wordt voorgeschreven als medicijn. ![]() Ze smijten alle hard en soft "drugs" op ene hoop, zowel de synthetische/chemische en gevaarlijke brol die gebrouwen wordt als deze plant. Je zou bijna denken dat wie zo onnozel raast als ne gek tegen het medicinaal gebruik van een natuurlijke plant, behalve dom en onwetend ook geen greintje empathie heeft voor het lijden van de medemens. De achterop hinkende politieke paljassen zouden dat ook kunnen invoeren op medisch voorschrift voor de volksgezondheid en voor wie er baat bij heeft in plaats van deze mensen nu als drugsjunkies te criminaliseren en te beboeten. (Dat brengt natuurlijk weer op, kassa, kassa....) En dat zou dan nog niet het legaliseren van drugs zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs zorgverleners zagen na jaren opvolging dat ik beter ben met dagelijks gebruik dan niet. Als ik nu terug zou beginnen, duurt dat ongeveer een maand voor ik er aan wen en weer normaal kan functioneren. En met normaal bedoel ik normaal he. Aan alles kunnen deelnemen zonder dat ik wegstaar, afgeleid geraak, spastisch doe na overprikkeling. Het helpt niet alleen tegen mijn stoornis. Ik ben op de lange termijn slechter af zonder dan met. Ik wou gewoon normaal zijn en voldoen. En dat ik er verslaafd aan kan geraken is zeker waar. Maar ik gebruikte soorten onder de 20% thc en vapete vooral. Nu rook ik 2 pakjes per dag, anders enkele grammen wiet. Mijn leven was beter met een deftige voorraad en we deden ook meer. Nu voltooi ik mijn segregatie en duw ik iedereen weg om niet beïnvloed te worden of zelf een slechte invloed te zijn. Ik voel me in de steek gelaten als minderheidsgroep terwijl ik wel toegang heb tot veel schadelijkere middelen die legaal zijn. Hopelijk sterf ik snel want ik krijg deze wereld niet meer geordend in mijn hoofd.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk! Ronduit heerlijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De googletrol is weer bezig zenne
![]() Als sativa's bepaalde stoornissen net erger maken, heeft de patient dus een ruimer aanbod nodig. Dat doe je door legalisering en die unieke mens zijn uniek terpenenprofiel en cannabinoïden mix aan te bieden. En dat hoef je niet te patenteren.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe u weer eens getuigt van een totaal gebrek aan samenhangend denken en... handelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergo; bol af
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gij alleen weet en bepaalt wat goed is voor jou, die keuze is aan jou alleen en trek je niks aan van azijnpissers, betweters en onbeschofte onbenullen die niet jouw welzijn voor ogen hebben. Dat zijn maar vervelende vlooien in de pels die je best ghost en links laat liggen want daar heb je helemaal niks aan behalve irritatie. F*ck them, ga jouw eigen weg en ik wens je sterkte en beterschap...en onthou: alles gaat voorbij, verlies de moed niet.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergo, u wordt gepakt op de plaats waar het pijn doet. U spartelt als een vis op het water. Hoe u het ook draait of keert, als er voor u, als patiënt, een "unieke mix" gevonden moet worden als medicijn voor uw problemen, dan zal dat niet met de natte vinger gebeuren. Het zal gebeuren door die Big Pharma die u anders van allerlei duivels kwaad beschuldigt en u voortdurend zwart maakt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar idd F them all!!!
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste link: https://thcdesign.com/blog/its-all-about-the-terpenes/ Achterlijk gedoe van u is geen argumentatie. Je stoort en trolt ieder onderwerp kapot met uw werelds propaganda gedoe. Katholieken..... go figure ze moeten alles voorgekauwd ingelepeld krijgen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juli 2024 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed dat u trouwens erkent dat deze waarheid voor jullie overkomt als een "vervelende vlooi". Het is nu eemaal zo: dit past nu eenmaal niet in jullie narratief en het maakt jullie ongemakkelijk. Vandaar kunnen jullie er niets tegen inbrengen. Het is nu eenmaal een feit dat onweerlegbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net die wetenschap die u van duivelse praktijken beschuldigt en waarvan u altijd weer beweert er niets mee te maken wil hebben. Als puntje bij paaltje komt, staat u evenwel bedelend in de rij en smeekt de wetenschap om hulp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vivaldi kwam aan de macht in... 2020. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De energiefactuur vaneigenst. Job 13:5
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De winst is belangrijker dan de patient en ze doen u nog dood om in hun ongelijk te blijven. Ik heb het allemaal met mijn eigen ogen gezien. En ik pak uwen big pharma niet af, pakt een ander dat alternatief wilt gaan het dan ook niet af.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juli 2024 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |