![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stevig dronken 's nachts rond lopen is niet verdacht !
Geen flik acht je dan in staat om een ernstig misdrijf te plegen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb jij wel vaker last van. Je eigen ideeën als grote waarheid beschouwen. Jij vindt 's nachts buiten rondlopen abnormaal. ik deel die mening niet. Citaat:
Anderen begonnen over 'verdacht gedrag'. Ik probeerde hen weer op het juiste spoor te krijgen door mee te geven dat dat in deze discussie geen rol speelde. Citaat:
En waarom? Omdat jij met de bewering af kwam dat wanneer die gasten 's nachts niet buiten hadden rondgelopen ze niet dood waren geweest. Straf zeg. Ik reageer op jou gebazel en nu wordt mij dat aangewreven. Citaat:
Je huilt tegen de verkeerde. Citaat:
Nogmaals: er is een verschil tussen jou mening en de waarheid. Maar dat snap jij nog niet eh? Jou 'normaal' is niet voor iedereen het 'normaal' hoor. Anders sta je op je achterpoten als het over vrijheden gaat maar als iemand 's nachts buiten durft te komen vind je dat plots 'verdacht'... Niet te volgen. Citaat:
Nu niet terug krabbelen. Citaat:
Als ik iets over mezelf zeg kom je direct janken dat het hier "niet over jou gaat" maar zelf wel heel de tijd jouw ideeën hier als waarheid rondstrooien. De rest heeft het ook al wel door merk ik. Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 29 juli 2024 om 16:35. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. Ik ben toch niet de enige die het merkt.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog maar eens.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid: ik ben er ook niet over begonnen.
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Bruinzakken of olijfkleurige die 's nachts rondolen op privé grond zijne altijd verdacht hé, zelfs op den openbare weg zijn ze niet te vertrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politiepatrouille kan het verdacht vinden en misschien aan de jongeren gaan vragen wat ze daar in de buurt aan het doen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu hebben we zoveel geleuterd over het verdacht gedrag van die jongeren. Maar niemand heeft gezien dat die journalist schrijft dan die platen uit asbest bestaan.
Sorry, maar ik heb in mijn leven nog nooit betonnen platen gezien waarin asbest verwerkt zit. Uit het artikel: Daarna wilden ze via een laddertje op een betonnen paal naar de bovenleidingen over de sporen klimmen. Zijn vriend Ibrahim Menad (20) ging eerst. Toen die boven was, nam hij de hand van Amin om hem ook omhoog te helpen. Maar Ibrahim zou daarbij zijn evenwicht wat verloren zijn en nam daardoor een hoogspanningskabel vast. Daardoor werden Amin en hij geëlektrocuteerd. Ze vielen verschillende meters naar beneden en kwamen op het asbesten muurtje terecht, vertelt de familie. Ze waren op slag dood. Een derde jongen stond al klaar op het muurtje om als volgende te klimmen, en zag het net als de twee anderen die vanop de grond toekeken gebeuren. Seffens gaat de familie nog aanklagen dat de drie anderen blootgesteld werden aan asbest. Kassa, kassa, kassa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() is een journalist (mss zelfs jobstudentje) die te letterlijk interview uitgetypt heeft, hé.
In interview met enkele lokale buurtjongeren zal wss. de vraag waarom die 2 in de buurt van dat muurtje waren, wel beantwoord zijn met "aah's beste muurtje om over te klimmen, hé bro". Tja, en dan is een foutje rap gemaakt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘t Is vrij duidelijk. Twee (of 5) bruine die tijdens de week om 4 uur in de ochtend over straat zwerven, dat vindt elke weldenkende Vlaming verdacht.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is hier nu al tot in de treure herhaald. Maar vertel nu eens: wat heeft dat met de zaak te maken? Verandert het iets aan de zaak? Waren die gasten minder dood als ze op een 'niet verdacht uur' in die paal geklommen waren? Gaat de rekening hoger zijn omdat ze vooraf 'verdacht gedrag' vertoonden? Leg mij eens uit: wat zou het verschil zijn als ze zich vooraf niet verdacht hadden gedragen?
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 juli 2024 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is zo een muurke moest dat uit asbest bestaan, volledig veilig, zolang ge het niet in de fik gaat steken of gaten in gaat boren. Weer zo iets waar ze de goegemeente schrik mee aanjagen. Bij afbraak goed oppassen en dat door een firma laten doen natuurlijk. laat die gasten die daar veel voor betaald worden dat maar oplossen. ![]() (sorry maar zo is het wel he... ) En bedrijven waar ze natuursteen verzagen, ook tof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor mezelf, van en naar het werk bewegen. Of , zeer uitzonderlijk, van een feest naar de uitgezochte lokale slaapplaats -oftewel hotel, oftewel naar vrienden thuis-
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 juli 2024 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tis te moeilijk voor sommige simpele geesten om te begrijpen dat mensen doorgaans 's nachts slapen, amai...tis net een kleuterklas waar je het vanzelfsprekende al moet gaan uitleggen of ze maken van hun achterlijke mening al jouw uitgangspunt. ![]()
![]() |