![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() misschien moet superbelg zich maar eens als lid aanbieden bij de ..' rond de kernvraag heen fietsenpartij '.
SPA is daar eventueel een alternatief voor. Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, u denkt dat ik graag tegen de zijde van Prins Filip aanschuif, ik verdenk u ervan graag op de schoot van Karel Dillen te zitten.
Zelfde niveau, beter zo?
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bewijst daarmee slechts één ding Jan: u kent de BUB inhoudelijk totaal niet maar u verdoet uw tijd met het verspreiden van vooroordelen. Tja, ieder z'n hobby zeker?
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Op de schoot zitten van Karel Dillen zal tegenwoordig vrij moeilijk , zoniet onmogelijk zijn vrees ik. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oordelen zonder lezen is altijd gemakkelijk.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even samenvatten :
Nu ik het artikel heb gepost komt Superbelg met volgende reactie : Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele weerlegging door de BUB-leden en andere belgicisten van ook maar 1 argument uit het artikel van De Tijd.
Maar dat komt omdat het artikel vlijmscherp en ontzettend pertinent is, natuurlijk. Nog eens even posten, voor hen die het zouden hebben gemist: Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 10 januari 2005 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Partijlid
|
![]() We hebben dat al weerlegd: het is een FDF'er. Als ze een Vlaams Blokker interviewen die zegt dat België gaat barsten, is dat toch ook geen bewijs? Domme vlaming
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijt ge nu weer bezig met uw anti-vlaamse uitspraken ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Partijlid
|
![]() Reageer op de boodschap!
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Domme Belg' is dan het antwoord.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 januari 2005 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met deze vier woorden: 'het is een FDF-er'?
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag leek uit interviews op de radio dat ook het dossier Brussel-Halle-Vilvoorde de Walen stilletjesaan doen beseffen hoe laat het is. Kwestie van hun volk voor te bereiden op een vaarwel van de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, 'de' Walen hebben de Vlamingen (op hun gedwongen 'solidariteit' na)zelfs nooit gekend, hen voorbereiden op 'vaarwel' zeggen is dus wat ver gezocht.
Eigenlijk zijn het onze eigen 'Vlaamse'politici die er dringend aan zouden moeten gaan denken vaarwel te zeggen tegen de Walen. Zolang we echter leugenachtige belgicisten, met een groot bedriegersgehalte, tegenover Vlaanderen aan de Belgische vetpotten hebben zitten, zal de scheiding niet zo gemakkelijk zijn beloop krijgen. Of het moet een, door de veel te lang omzeilde omstandigheden aangewakkerde, vechtscheiding worden...
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 januari 2005 om 18:49. |
![]() |
![]() |