![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, politiek is het best georganiseerde meningsverschil die er is Maar deze mening kan mijn verstand niet aan
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de "aanbevelingen" voor de media eens. Aanbevelingen van de voorlopers van Unia, het CGKR. Aanbevelingen die wet zijn voor de media. Het woord allochtonen mag niet meer gebruikt worden. In die aanbevelingen wordt wel gewaarschuwd voor het Vlaams Belang. Hoever staat het met de klacht die Unia ging neerleggen tegen rode racist Rousseau?
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk werkt dat verbindend. Verbindend met hun soortgenoten om vervolgens in bende criminele feiten te plegen.
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je perfect Nederlands spreekt dan ben je Nederlandstalig.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mens is overal welkom in Vlaanderen. Dat heeft hij reeds meermaals zelf gezegd op de TV en tijdens zijn vele spreekbeurten overal in Vlaanderen. https://readmylips.be/moderators/frederic-deborsu Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 15 oktober 2024 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt je de totale speelbal van de andere partij, vermits zij je niet nodig hebben. Je maakt jezelf totaal overbodig en bij de volgende verkiezing heb je geen enkele zetel meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag eisen de Turken ook al tweetaligheid in Beringen. Het ligt ook aan de Vlamingen zelf. Ik heb legio keren gemerkt dat de Vlamingen meteen overschakelen op Frans in het gezelschap van Franstaligen. Dat maakte ik ooit mee in het gezelschap van twee medewerkers van de VU in Neder-Over-Heembeek. Nota bene de woonplaats van de toenmalige voorzitter van de VU: Bert Anciaux. Ik werd uitgenodigd om mee te gaan eten in restaurant La Fourchette. Een Franstalige naam. Franstalige uitbaatster, en alleen een Franstalige menukaart. Ik weigerde om er te eten. Mijn twee vrienden zijn het mee afgestapt. Maar niet na het nodige protest. Ze schaamden zich om mijn gedrag want ze woonden ook in Neder-Over-Heembeek.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 oktober 2024 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maakte hetzelfde mee met "Marian", een buurvrouw en uitgesproken fan van het Vlaams Belang.
We zaten buiten met een aantal medebewoners van het appartementsblok. Er was ook een Congolese aanwezig die hier al 20 jaar woonde. Ze sprak nog geen letter Nederlands. Het was Marian die meteen op Frans overschakelde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 oktober 2024 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat tussen hun producten er wel eens zijn waarop éénntalig Nederlandstalige etiketten plakken en dat wordt in Brussel niet getolereerd. Tegen ééntalig Franstalige etiketten wordt natuurlijk niet opgetreden. https://www.bruzz.be/actua/economie/...ans-2024-05-20
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=111
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leefloners hebben recht op verschillende subsidies (max 200 per lid van het gezin), er is meestal wel een 20 / 80 verhouding, 20 euro zelf betalen en 80 euro subsidies. Er zijn ook subsidies tegen kinderarmoede en ... Vandaar dat De Wever stelde dat we eens alles moeten samentellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Franstaligen moeten de taalwetten niet volgen en zij worden ook nooit gestraft voor het niet navolgen van de taalwetten. Vive La Belgique. ![]() Hoogste tijd voor de Vlaamse onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het niet hé. Een gemeenteraadslid moet de volgende eed afleggen. "Ik zweer de verplichtingen van mijn mandaat trouw na te komen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat ook N-VA-ers zien doen.
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits Crootje nog premier is moet hij nog wat wachten om in de burgemeestersstoel te ploffen. Maar dat is geen probleem. Crootje zal lang niet de eerste VLD-zijn die zijn plaatsvervangers bedankt voor bewezen diensten als hij premier af is.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik zweer getrouwheid aan de koning, gehoorzaamheid aan de grondwet en aan de wetten van het Belgische volk." Ik beken schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit het programma van Forza Ninove: "Voor mensen die hier al legaal verblijven, is er slechts plaats in onze samenleving voor zover ze zich integreren, bijdragen tot onze welvaart, zich schikken naar onze wetten en normen en respect hebben voor onze waarden, cultuur en tradities." Kortom, wie zich in het Nederlands kan uitdrukken en dat ook doet in het openbaar leven, is welkom. Wie onbestaande taalrechten wil opeisen is vanzelfsprekend niet welkom, net zoals over al ter wereld.
![]() |