![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat deel herinner ik me niet meer. Enkel nog die zwarte kap op mijn smoeltje…
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was 22.... 'k heb toen geleerd dat een sterke pijnstiller mijn chaotische gedachten helemaal wollig en onbruikbaar maakt. Maar ik zie dat niet als een trauma, maar als een levensles.
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De eerste keer dat ge zonder uw ouders op reis mocht.
17 was ik, samen met een kameraad al liftend met een tentje op de rug naar een camping te Middelkerke. 14 dagen uw plan trekken, was geweldig. Heb ik ten andere mijn eerste Rodenbach gedronken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik mis de tijd niet dat ge een half uur stond aan te schuiven aan het telefoonkotje om dan een bezettoon te horen te krijgen
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach telecommunicatie ,dat was voor HELDEN indertijd..... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 17 februari 2025 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij boden ze morfine aan maar ik heb dat geweigerd. het idee van de controle te verliezen is veel erger dan wat pijn doorstaan. Na een paar uur op mijn tanden bijten voelde ik er ook niets meer van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij boden ze waterijsjes aan...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar ge hebt ze wel aangepakt he,
bij mij was die morfine overigens niet voor mijn amandelen. Leverpunctie, heel gezellig moet ik zeggen, ze doen dat onder plaatselijke verdoving, een soort breipriem in uw lever die daar vervolgens een stukske uit snokt. Daarna moet ge een halve dag op ne zandzak liggen om te voorkomen dat ge leegbloed. En het zijn die paar uur dus die ge goed voelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verzeker wel. Ik zou dat trouwens vandaag nog durven doen als ik keelpijn heb. Ne Calippo met als excuus keelpijn
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 februari 2025 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik breng een nieuw product op de markt. Keelijs. voor de gezonde lik als het kriebelt (in uw keel) Laatst gewijzigd door Herr Flick : 18 februari 2025 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerste keer in de wind….dat herinner ik me ook nog. Oilsjt karnaval…
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K heb dat met rodenbach….na een wedstrijd, compleet leeg gespeeld, ne Rodenbach of 4 gedronken….t moest er op de weg naar huis weer uit. Sedertdien geen rodenbach meer aangeraakt, zelfs geen leeg glas.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 februari 2025 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt straalbezopen... vrijdag 24 maart 1989.
Meeting met de brommerclub. BYB affaire. Ik had een bak kerstpalm van pa uit de kelder getrokken. Anderen kwamen af met Wortegemsen en martini. Die mix heb beklaag ik me nog. Heb sindsdien geen martini of citroen gerelateerde dranken aangeraakt.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iets wat ik me herinner….t komt weer allemaal boven.
Onze bekers en trofeeën stonden in ons clublokaal “de Zenith” aan het oud zwembad van Aalst. We konden daar niet blijven en gingen onze spullen halen, het was een bordeel geworden. De meisjes waren heel vriendelijk en het was daar, aan hun kleding te zien, heel warm binnen. Als je dan maar een jaar of 15 bent maakt dat indruk.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 februari 2025 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat we om 19u begonnen, en volgens mijn vader werd ik rond 23 thuis gebracht.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eens een halve fles citroenjenever uitgekuist bij een of ander drankspel. niks last, (maar ik had daarvoor wel ne vette pitta naar binnen gewerkt). een beetje lucht dat was al. Ik heb dikwijls soorten bier door elkaar gedronken , en dan afsluiten met een paar whisky's nooit last van gehad. Maar citroen combineren met martini of andere plakboel en daar bier op zuipen dat is volgens mij een heel slecht idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om 5 uur 's morgens zet ik een vriendin thuis af, midden in de week om 8 uur moest ze op t school staan. We komen daar toe en alle lichten branden, vader buiten met net de stoom niet uit zijn oren. |
|
![]() |
![]() |